Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
11 timmar sedan, säger sackke :

kan ju bara vara periodalkis eller wallbreaker, inga andra som spelar så mycket :) glöm inte att njuta av sommaren också

Tar ungefär 8 timmar för 10 000 händer (när jag når den siffran stänger jag ner direkt) så det blir ändå mycket tid över för annat. Är väl typ som ett vanligt jobb

Postad
8 timmar sedan, säger hejsan85 :

Tar ungefär 8 timmar för 10 000 händer (när jag når den siffran stänger jag ner direkt) så det blir ändå mycket tid över för annat. Är väl typ som ett vanligt jobb

Vad är din vpip? /nyfiken 

Postad
10 timmar sedan, säger hejsan85 :

16 bord utan hotkeys?

Postad
1 timme sedan, säger Svenska Fel :

Hur mycket droger tar periodalkis/du egentligen? Verkar spela dygnslånga sessioner.

Kan inte tala för PeriodAlkis för han verkar köra riktiga sjuka sessioner men som jag skrev ovan lägger jag ungefär 8 timmar per dag, oftast uppdelat i 2 sessioner.

Postad
4 timmar sedan, säger sackke :

Och om du inte är periodalkis så är du wallbreaker, lite larvigt att inte säga :)

Trodde det var underförstått efter de senaste meddelandena 😀

Postad

Tips, se till att svara ärligt på självtestfrågorna om spelproblem och inte bara 0:or… blev precis uppringd av sv spel som ifrågasatte att jag svarat 0 risk/igenkänning på allt och gav mig tidsgräns på 30h i månaden.

• Like 1
Postad
47 minuter sedan, säger sackke :

Tips, se till att svara ärligt på självtestfrågorna om spelproblem och inte bara 0:or… blev precis uppringd av sv spel som ifrågasatte att jag svarat 0 risk/igenkänning på allt och gav mig tidsgräns på 30h i månaden.

Vet du om det fanns något annat som triggade att de öht ringde? Lirat många timmar/högt och förlorat mkt under innevarande månad? 

Att få en cap på 30 h känns ju obscent lågt. 

Men visst, hela svs hantering med sånt här är ju off the sharts till att börja med, man ser ju ingen röd tråd i vad de reagerar på eller varför de ger de capsen som de ger. 

Postad

Tack för tipset!

Jag är nog inne lite på detsamma som KlonkSteve. Att det eventuellt är väldigt relaterat till förluster på något vis. Har en polare som hade satt och in och förlorat 20 000 på 5000 och 10000, blev uppringd ganska direkt, missade samtalet och blev avstängd och de släpper inte in honom igen, trots att han kan redovisa tillgångar som mer än nog skulle täcka en stor insättning. Han hade inte lirat här på år. Jag själv har inte fått något samtal (hoppas jag), vad är det för nummer samtalet kommer ifrån? De senaste två månaderna när jag lirat mycket är mina största downswings på ungefär $300. Jag spenderar heller inte mycket mer än 8 timmar per dag. De kanske inte gillar mastodontsessioner om 10+ timmar.

På tal om mastodontsessioner så var STM redan inne när jag påbörjade min första session igår och lirade fortfarande när jag klev min andra 😎. Riktigt duktig spelare också!

Månaden hittills!

Results44.png

• Like 4
Postad
2 timmar sedan, säger sackke :

Hur länge har dom låst din gräns?

Postad

Har inte förlorat denna månad ca 3000kr plus. Spelat lite mer än vanligt pga semester, men inte mer än ca 60h denna månad. Men de brydde sig inte om argumenten. 

Fick påminnelse om att svara på självtestet och då klickade jag bara 0 vilket de tydligen  inte gillade alls, de sa att jag kan ringa igen i september…