hejsan85 Postad Fredag kl 00:26 Författare Rapport Postad Fredag kl 00:26 2 timmar sedan, säger soldado9 : 100 periodalkis. Kan sätta min vänstra testikel på det Bara den högra kvar då 😎 Citera
hejsan85 Postad Fredag kl 00:36 Författare Rapport Postad Fredag kl 00:36 11 timmar sedan, säger sackke : kan ju bara vara periodalkis eller wallbreaker, inga andra som spelar så mycket glöm inte att njuta av sommaren också Tar ungefär 8 timmar för 10 000 händer (när jag når den siffran stänger jag ner direkt) så det blir ändå mycket tid över för annat. Är väl typ som ett vanligt jobb Citera
Babushka1 Postad Fredag kl 09:09 Rapport Postad Fredag kl 09:09 8 timmar sedan, säger hejsan85 : Tar ungefär 8 timmar för 10 000 händer (när jag når den siffran stänger jag ner direkt) så det blir ändå mycket tid över för annat. Är väl typ som ett vanligt jobb Vad är din vpip? /nyfiken Citera
Svenska Fel Postad Fredag kl 11:33 Rapport Postad Fredag kl 11:33 (redigerade) Hur mycket droger tar periodalkis/du egentligen? Verkar spela dygnslånga sessioner. Redigerad Fredag kl 11:34 av Svenska Fel Citera
Svenska Fel Postad Fredag kl 11:34 Rapport Postad Fredag kl 11:34 10 timmar sedan, säger hejsan85 : Tar ungefär 8 timmar för 10 000 händer (när jag når den siffran stänger jag ner direkt) så det blir ändå mycket tid över för annat. Är väl typ som ett vanligt jobb 16 bord utan hotkeys? Citera
hejsan85 Postad Fredag kl 13:06 Författare Rapport Postad Fredag kl 13:06 1 timme sedan, säger Svenska Fel : Hur mycket droger tar periodalkis/du egentligen? Verkar spela dygnslånga sessioner. Kan inte tala för PeriodAlkis för han verkar köra riktiga sjuka sessioner men som jag skrev ovan lägger jag ungefär 8 timmar per dag, oftast uppdelat i 2 sessioner. Citera
hejsan85 Postad Fredag kl 13:10 Författare Rapport Postad Fredag kl 13:10 1 timme sedan, säger Svenska Fel : 16 bord utan hotkeys? Inga hotkeys men kanske borde titta på det! Citera
sackke Postad Fredag kl 13:11 Rapport Postad Fredag kl 13:11 Hur pallar du köra sv spel? Döda bord med mkt regs senaste tiden. Unibet mkt bättre imo Citera
sackke Postad Fredag kl 13:12 Rapport Postad Fredag kl 13:12 Och om du inte är periodalkis så är du wallbreaker, lite larvigt att inte säga Citera
Svenska Fel Postad Fredag kl 13:39 Rapport Postad Fredag kl 13:39 26 minuter sedan, säger sackke : Hur pallar du köra sv spel? Döda bord med mkt regs senaste tiden. Unibet mkt bättre imo HUD är inte tillåtet på Unibet va? 🤔 Citera
hejsan85 Postad Fredag kl 17:31 Författare Rapport Postad Fredag kl 17:31 4 timmar sedan, säger sackke : Och om du inte är periodalkis så är du wallbreaker, lite larvigt att inte säga Trodde det var underförstått efter de senaste meddelandena 😀 Citera
Rhetoric Postad Fredag kl 19:29 Rapport Postad Fredag kl 19:29 5 timmar sedan, säger Svenska Fel : HUD är inte tillåtet på Unibet va? 🤔 Korrekt. 1 Citera
hejsan85 Postad Fredag kl 21:37 Författare Rapport Postad Fredag kl 21:37 2 timmar sedan, säger dachrimannen2.0 : svs bästa spelare Svårt att argumentera emot Citera
Recommended Posts