Swede Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Jag undrar vem ni anser ar den jobbigaste/gapigaste splaren ute i proffstouren. Jag har tyvarr inte fatt sitta vid samma bord som en annu (har dock spelat pa samma bord med en "bracelet" i en turnering och slog ut honom) och antar att det inte ar sa manga pa detta forumet som gjort det heller. Men vi kan val anda diskutera Min lista foljer - utan nagon rangordning: Mike Matusow Sam Griese Phil Hellmuth (gnaller for mkt) Mattias Andersson (hade tiltat pga hans utspel ) Citera
McLooney Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Äntligen nån som tycker som jag. Phil Hellmuth Han är för mycke. Tycker han beter sig som en barnunge. Han ler å allt är bra när han vinner men går de i mot blir han som en 3 åring som inte får som han vill. Blir lika glad varje gång han åker på en känga... Citera
Hjort Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Äntligen nån som tycker som jag. Folk har playerhatat Hellmuth åtminstone sedan mitten av nittiotalet... Citera
gdaily Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Kompis flickvän som inte vet någonting om poker råkade se WPT på TV (tror det var kryssningsavsnittet) och började genast hata hellMouth Citera
Hjort Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Som Paul Phillips sa: Det finns ingen dag som inte kan göras lite bättre av att vara elak mot Hellmuth. Citera
Hristo Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Tony G från Australien verkar vara riktigt jobbig att ha vid bordet...han var med i ett WPT-avsnitt från Paris... Citera
Krissan Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Mycket är väl image, för att få folk att tilta, men jag tycker att Tony G och Hellmuth är riktigt jobbiga, och smådryga. Citera
Oldboy Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Tony G. helt klart. han snackar en massa jävla skit vid bordet.. väldigt drygt Citera
McLooney Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Tony G Funderar.....Kan inte placera honom riktigt. Ska kolla nån paris tunering snart den står på tur.. Citera
Greenbay Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Det var nån fransman på finalbordet av WPT i Paris som visades på TV nu i somras. Han måste väl samlat på sig poäng för att komma med i den här listan? Citera
Feedback Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Phil Hellmuth helt klart. Bonusen är att han skämmer ut sig extra hårt eftersom han skrivit en bok som heter playing like the pros, fast han själv beter sig som en jävla nolla. Citera
Henkeman Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Det var nån fransman på finalbordet av WPT i Paris som visades på TV nu i somras. Han måste väl samlat på sig poäng för att komma med i den här listan? Jag tror du tänker på Australiensaren (eller om det var från Nya Zeeland han var kanske? Kommer inte på vad han hette dock...) Men den killen och Phil Hellmuth är lite jobbiga Citera
McQwert Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Det var nån fransman på finalbordet av WPT i Paris som visades på TV nu i somras. Han måste väl samlat på sig poäng för att komma med i den här listan? Det är nog Tony G du tänker på. Som du ser har han redan hittat till denna lista ett par gånger Jag är ett grymt anti-fan av Mike Matusow! Skrikig, otrevlig och allmänt dryg. Den förolämpningssalva han attackerade Greg Raymor med i wsop finals del 4 borde fan ha bestraffats på något sätt! Citera
Greenbay Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Ah, ok! Minnet sviktade lite när jag fick för mig han var fransman. Men det var ju en fransman han lyckades få att tilta ut sig. Citera
Matteprof Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Phil Hellmuth är ju den skönaste liraren på touren. Gapigast är Tony G och Mike Matusow. Hellmuth tillhör ju ens idoler så honom måste man ju bara gilla. Precis som man alltid gillade MacEnroe trots hans sätt att skälla på domarna i tennis Citera
Henkeman Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Såg Mike Matusow igår faktiskt, han var lite smått jobbig också Tänker inte riktit klart idag.. inte sovit många timmar inatt... $100 för en provisorisk lagning av en tand.. iiiinte skoj dag idag. Citera
Frege Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Jag står inte ut med Ron Rose. Gillar inte hans attityd och horribla "skådespelarprestationer". Dock gillar jag Phil Hellmuth. Citera
eurythmech Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Borde man nämna Tony G, killen är dum i huvet, visst, men hur bra är han? Hellmuth kan vara bra ibland, jobbig ibland imo. Själv hatar jag Scotty Nguyen Citera
Swede Postad 1 September , 2004 Författare Rapport Postad 1 September , 2004 Jag hade lagt hela min bankroll vid ett bord bara for att kunna fa sitta mellan Heellmuth och Sam Griese. Forra arets WSOP var ju Top Entertainment har inte garvat sa mkt pa lange som nar de tva var pa samma bord. Citera
eurythmech Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Jag hade lagt hela min bankroll vid ett bord bara for att kunna fa sitta mellan Heellmuth och Sam Griese. Forra arets WSOP var ju Top Entertainment har inte garvat sa mkt pa lange som nar de tva var pa samma bord. Oooh fan...sveddes nåt hål i plånboken då månntro? Citera
Feedback Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Den förolämpningssalva han attackerade Greg Raymor med i wsop finals del 4 borde fan ha bestraffats på något sätt! Vad sa han? Fattade inte allt (tack vare pippipp) förutom att han verkar vara en dålig förlorare. Greg tog åt sig en hel del. Citera
Suppe Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 You better stop fucking with me buddy, im gonna fucking bust you if your fucking with me. You aint playing with kids buddy, i can fucking steal. Steal. I got big "cohones, you got little cohones". Nåt sånt. Citera
Mario Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Phil Helmuth? Han e skön! Rolig kille som man får ta med en nypa salt... Gus Hansen däremot vilken tönt! Speciellt när han sitter och flexar sina biceps och käkar mellan tursamma riverkort. Citera
Oldboy Postad 1 September , 2004 Rapport Postad 1 September , 2004 Gus Hansen, han är väl ingen gapig kille? =) kanske fick han lite för mycket tur när man såg han på WPT nyligen. men absolut inte någon som den där jävla irriterande Tony G.. hade nog gett han på käften om jag vore wassberg. Han satt ju bredvid Tony G. t o m lederer lackade ur och var grinig på tony.. helt klart ju!! Citera
Swede Postad 1 September , 2004 Författare Rapport Postad 1 September , 2004 Jag hade lagt hela min bankroll vid ett bord bara for att kunna fa sitta mellan Heellmuth och Sam Griese. Forra arets WSOP var ju Top Entertainment har inte garvat sa mkt pa lange som nar de tva var pa samma bord. Oooh fan...sveddes nåt hål i plånboken då månntro? better rephrase myself: Jag hade KUNNAT lagga hela min BR... Citera
Recommended Posts