Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Halvgul och nedkrökad… Tycker ändå det är dax för comeback. Backat miljarder sen jag utforskade alla sites i hela världen förutom svs😂 Battlar gärna alla upp till /10. Drar igång på svs nu och med nytt nick, pma om ni vill lira hu. 
Tänker att vi postar lite hh och resultat här😊

Redigerad av Fillen3
  • Like 3
Postad

Känns fine hittills. Åker på rush direkt, lyckas dock tappa 7-8k hu mot mrn0b0dy. Borde aldrig tappa så mycket mot en sådan spelare, känns dumt nu i efterhand när man vet hur han spelar.

Skärmbild 2025-02-02 190232.png

• Like 3
Postad
Den 2025-02-06 kl 17:09, säger Fillen3 :

image.thumb.png.8a4e997aebef4b87307a007196bccd74.png

Dåligt med 5-manna bord? Ja då får man lira mot hu proffsen

Hade världens roligaste Hu game men så kom Magikern diiiir och skulle ”battla” klart man vågar köra alla med den spelstilen. Helvete bara kasta allt om Magikern ens nuddar rasieknappen 

Postad
13 minuter sedan, säger EvilEyes :
Den 2025-02-06 kl 17:09, säger Fillen3 :

image.thumb.png.8a4e997aebef4b87307a007196bccd74.png

Dåligt med 5-manna bord? Ja då får man lira mot hu proffsen

Hade världens roligaste Hu game men så kom Magikern diiiir och skulle ”battla” klart man vågar köra alla med den spelstilen. Helvete bara kasta allt om Magikern ens nuddar rasieknappen 

Haha du syna ju ner med allt, inte smart att bluffa då😉 Tråkig att du inte vill spela mig längre 

Postad
17 minuter sedan, säger Fillen3 :

Jaha har inte suttit på nåt hu bord idag

Måste be om ursäkt här, blandar ihop nicken hur fan jag kan göra de, vet jag mött han lite på 5/10 och är så fruktansvärt tråkig så tilta lite, får skylla på att jag knappt lirar längre ☺️ GL 

• Like 1
Postad

Har alla storproffsen slutat lira på svs? Har knappt lirat på 2 år så har dålig koll på vart folk har tagit vägen. Zanka, Stoffe, Daniel1987, speltorsk, Nero, kalvpojken, Sttttnnn.. Vad gör ni idag? Om nån läser detta haha. (Vet att Soldado kingen fortfarande lirar)

Tycker fortfarande det är bra värde på svs men man måste ju dock ha bra disciplin för orka vänta in värdet med tanke på såpass låg trafik på siten.

Postad
4 timmar sedan, säger degenstein :

Frågan är vad  "Flop n go"proffset fanza gör nu för tiden? Vore sjukt intressant att få se hans livsgraf

Vad hette snubben som bara lirade POT limit NL?  Minns bara att när regs försöka seatswitcha skrev han det tydligen varje gång i chatten. ”No seat switch” 

• Haha 1
Postad
2 timmar sedan, säger soldado9 :

Vad hette snubben som bara lirade POT limit NL?  Minns bara att när regs försöka seatswitcha skrev han det tydligen varje gång i chatten. ”No seat switch” 

Presto

• Like 1
Postad

Hur långa sessioner brukar ni spela? (Cg) Senaste sessionerna jag har lirat så har jag torskat en del endast för att jag har suttit för länge. Brukar sitta 2-4h men känner att huvet inte riktigt klarar av det. Kommer testa att gå ner på 1h speltid o sen ta break, får se om det fungerar bättre. Ligger runt +22k denna månad vilket är stabilt men känns som jag borde ligga +40k! Borde även sluta battla 10/20 proffsen men det är så himla roligt🤪

• Like 1
Postad
19 minuter sedan, säger Snake911 :

Har börjat köra  40-45min. Sen 10min break.  Har testat 2 timmar och så innan, men hade samma problem som dig. Jag tappar fokus. 

Okej okej vi kör på det från och med nu😁

• Like 1
Postad (redigerade)

Jag brukar köra 6-15 timmar vanligtvis. Allt i streck, förutom sit out i nån minut några gånger under sessionen för att pissa med kuken (såvida jag inte har en megafisk på kroken; då åker pissflaskan oblygt fram). Matlagning och allting sker samtidigt som jag kör 6-8 bord PLO (för det mesta 6m men ibland HU på ett par av dom). Rätt mycket springandes i köket för att fylla på vatten, hälla ut potatisvattnet, vända på köttbiten, osv. Det ser nog ganska roligt ut, nu när jag tänker efter. Tur att jag bor ensam! Har kört 31 av 42 dagar och snittat lite drygt 10h per speldag i år (tog ledigt några dagar i början av året, så har spelat 31 av senaste 37 dagar). Hade jag inte varit förkyld och haft COVID under den tiden hade speltiden definitivt varit högre. Att andra tappar fokus efter en knapp timma gör mig lika tacksam som förundrad vad det är för fel på mig (ADHD?). Och nej, jag tar inga simulanter i någon form eller inmundigar andra hjälpmedel när jag spelar. Ibland så röker jag några gram gräs under tiden jag spelar dock, men det räknas ju knappast som hjälpmedel. Nu har jag redan delat med mig mer än vad jag tänkt, så det får bli bra så.

Det är ju otroligt jävla kul att spela kort alltså! Ibland spelar jag så klart inte alls och njuter av livet, men just nu är det hardcore grind mode.

Redigerad av Rhetoric
  • Like 4
  • Haha 3
Postad

Okej haha intressant! Gick fint när jag var 19-20år, kunde lätt sitta 8h utan problem. Inte riktigt samma grej nu tyvärr hehe… Jobbar dock heltid och spelar en del fotboll så kanske inte så konstigt att man inte orkar sitta så länge.

Postad
2 timmar sedan, säger Fillen3 :

Okej haha intressant! Gick fint när jag var 19-20år, kunde lätt sitta 8h utan problem. Inte riktigt samma grej nu tyvärr hehe… Jobbar dock heltid och spelar en del fotboll så kanske inte så konstigt att man inte orkar sitta så länge.

Jag fyllde nyligen 40 gubbar. :roll:

• Like 2
Postad
Den 2025-02-11 kl 16:18, säger Rhetoric :

Jag brukar köra 6-15 timmar vanligtvis. Allt i streck, förutom sit out i nån minut några gånger under sessionen för att pissa med kuken (såvida jag inte har en megafisk på kroken; då åker pissflaskan oblygt fram). Matlagning och allting sker samtidigt som jag kör 6-8 bord PLO (för det mesta 6m men ibland HU på ett par av dom). Rätt mycket springandes i köket för att fylla på vatten, hälla ut potatisvattnet, vända på köttbiten, osv. Det ser nog ganska roligt ut, nu när jag tänker efter. Tur att jag bor ensam! Har kört 31 av 42 dagar och snittat lite drygt 10h per speldag i år (tog ledigt några dagar i början av året, så har spelat 31 av senaste 37 dagar). Hade jag inte varit förkyld och haft COVID under den tiden hade speltiden definitivt varit högre. Att andra tappar fokus efter en knapp timma gör mig lika tacksam som förundrad vad det är för fel på mig (ADHD?). Och nej, jag tar inga simulanter i någon form eller inmundigar andra hjälpmedel när jag spelar. Ibland så röker jag några gram gräs under tiden jag spelar dock, men det räknas ju knappast som hjälpmedel. Nu har jag redan delat med mig mer än vad jag tänkt, så det får bli bra så.

Det är ju otroligt jävla kul att spela kort alltså! Ibland spelar jag så klart inte alls och njuter av livet, men just nu är det hardcore grind mode.

Obehaglig mental bild av pissflaskan. 

Postad
Den 2025-02-11 kl 12:44, säger Fillen3 :

Hur långa sessioner brukar ni spela? (Cg) Senaste sessionerna jag har lirat så har jag torskat en del endast för att jag har suttit för länge. Brukar sitta 2-4h men känner att huvet inte riktigt klarar av det. Kommer testa att gå ner på 1h speltid o sen ta break, får se om det fungerar bättre. Ligger runt +22k denna månad vilket är stabilt men känns som jag borde ligga +40k! Borde även sluta battla 10/20 proffsen men det är så himla roligt🤪

Jag brukar klara någon timme sen tycker jag att jag spelar ett klart sämre. Har även tendenser att fortsätta spela när jag och är back och har lättare att kliva när jag är upp. 

sen när jag är i zonen kan jag sitta en hel helg 24/7. Men länge sen jag hade den feelingen 

• Like 1