Fillen3 Postad 1 Februari Rapport Postad 1 Februari (redigerade) Halvgul och nedkrökad… Tycker ändå det är dax för comeback. Backat miljarder sen jag utforskade alla sites i hela världen förutom svs😂 Battlar gärna alla upp till /10. Drar igång på svs nu och med nytt nick, pma om ni vill lira hu. Tänker att vi postar lite hh och resultat här😊 Redigerad 1 Februari av Fillen3 3 Citera
Fillen3 Postad 2 Februari Författare Rapport Postad 2 Februari Känns fine hittills. Åker på rush direkt, lyckas dock tappa 7-8k hu mot mrn0b0dy. Borde aldrig tappa så mycket mot en sådan spelare, känns dumt nu i efterhand när man vet hur han spelar. 3 Citera
Fillen3 Postad 4 Februari Författare Rapport Postad 4 Februari U Bluff me huh!? Skön bluff STM, har inte lärt mig att folda än tyvärr 2 2 Citera
Fillen3 Postad 6 Februari Författare Rapport Postad 6 Februari Dåligt med 5-manna bord? Ja då får man lira mot hu proffsen 4 Citera
EvilEyes Postad Lördag kl 20:27 Rapport Postad Lördag kl 20:27 Den 2025-02-06 kl 17:09, säger Fillen3 : Dåligt med 5-manna bord? Ja då får man lira mot hu proffsen Hade världens roligaste Hu game men så kom Magikern diiiir och skulle ”battla” klart man vågar köra alla med den spelstilen. Helvete bara kasta allt om Magikern ens nuddar rasieknappen Citera
Fillen3 Postad Lördag kl 20:43 Författare Rapport Postad Lördag kl 20:43 13 minuter sedan, säger EvilEyes : Den 2025-02-06 kl 17:09, säger Fillen3 : Dåligt med 5-manna bord? Ja då får man lira mot hu proffsen Hade världens roligaste Hu game men så kom Magikern diiiir och skulle ”battla” klart man vågar köra alla med den spelstilen. Helvete bara kasta allt om Magikern ens nuddar rasieknappen Haha du syna ju ner med allt, inte smart att bluffa då😉 Tråkig att du inte vill spela mig längre Citera
EvilEyes Postad Lördag kl 20:45 Rapport Postad Lördag kl 20:45 Just nu, säger Fillen3 : Haha du syna ju ner med allt, inte smart att bluffa då😉 Tråkig att du inte vill spela mig längre Menade för 15 min sen Citera
Fillen3 Postad Lördag kl 20:47 Författare Rapport Postad Lördag kl 20:47 Jaha har inte suttit på nåt hu bord idag Citera
EvilEyes Postad Lördag kl 21:11 Rapport Postad Lördag kl 21:11 17 minuter sedan, säger Fillen3 : Jaha har inte suttit på nåt hu bord idag Måste be om ursäkt här, blandar ihop nicken hur fan jag kan göra de, vet jag mött han lite på 5/10 och är så fruktansvärt tråkig så tilta lite, får skylla på att jag knappt lirar längre ☺️ GL 1 Citera
Fillen3 Postad Måndag kl 06:25 Författare Rapport Postad Måndag kl 06:25 Har alla storproffsen slutat lira på svs? Har knappt lirat på 2 år så har dålig koll på vart folk har tagit vägen. Zanka, Stoffe, Daniel1987, speltorsk, Nero, kalvpojken, Sttttnnn.. Vad gör ni idag? Om nån läser detta haha. (Vet att Soldado kingen fortfarande lirar) Tycker fortfarande det är bra värde på svs men man måste ju dock ha bra disciplin för orka vänta in värdet med tanke på såpass låg trafik på siten. Citera
degenstein Postad Måndag kl 13:14 Rapport Postad Måndag kl 13:14 Frågan är vad "Flop n go"proffset fanza gör nu för tiden? Vore sjukt intressant att få se hans livsgraf 3 Citera
soldado9 Postad Måndag kl 17:19 Rapport Postad Måndag kl 17:19 4 timmar sedan, säger degenstein : Frågan är vad "Flop n go"proffset fanza gör nu för tiden? Vore sjukt intressant att få se hans livsgraf Vad hette snubben som bara lirade POT limit NL? Minns bara att när regs försöka seatswitcha skrev han det tydligen varje gång i chatten. ”No seat switch” 1 Citera
RuoXuan Postad Måndag kl 19:30 Rapport Postad Måndag kl 19:30 2 timmar sedan, säger soldado9 : Vad hette snubben som bara lirade POT limit NL? Minns bara att när regs försöka seatswitcha skrev han det tydligen varje gång i chatten. ”No seat switch” Presto 1 Citera
Fillen3 Postad Tisdag kl 11:44 Författare Rapport Postad Tisdag kl 11:44 Hur långa sessioner brukar ni spela? (Cg) Senaste sessionerna jag har lirat så har jag torskat en del endast för att jag har suttit för länge. Brukar sitta 2-4h men känner att huvet inte riktigt klarar av det. Kommer testa att gå ner på 1h speltid o sen ta break, får se om det fungerar bättre. Ligger runt +22k denna månad vilket är stabilt men känns som jag borde ligga +40k! Borde även sluta battla 10/20 proffsen men det är så himla roligt🤪 1 Citera
Snake911 Postad Tisdag kl 11:50 Rapport Postad Tisdag kl 11:50 Har börjat köra 40-45min. Sen 10min break. Har testat 2 timmar och så innan, men hade samma problem som dig. Jag tappar fokus. 1 Citera
Fillen3 Postad Tisdag kl 12:11 Författare Rapport Postad Tisdag kl 12:11 19 minuter sedan, säger Snake911 : Har börjat köra 40-45min. Sen 10min break. Har testat 2 timmar och så innan, men hade samma problem som dig. Jag tappar fokus. Okej okej vi kör på det från och med nu😁 1 Citera
Rhetoric Postad Tisdag kl 15:18 Rapport Postad Tisdag kl 15:18 (redigerade) Jag brukar köra 6-15 timmar vanligtvis. Allt i streck, förutom sit out i nån minut några gånger under sessionen för att pissa med kuken (såvida jag inte har en megafisk på kroken; då åker pissflaskan oblygt fram). Matlagning och allting sker samtidigt som jag kör 6-8 bord PLO (för det mesta 6m men ibland HU på ett par av dom). Rätt mycket springandes i köket för att fylla på vatten, hälla ut potatisvattnet, vända på köttbiten, osv. Det ser nog ganska roligt ut, nu när jag tänker efter. Tur att jag bor ensam! Har kört 31 av 42 dagar och snittat lite drygt 10h per speldag i år (tog ledigt några dagar i början av året, så har spelat 31 av senaste 37 dagar). Hade jag inte varit förkyld och haft COVID under den tiden hade speltiden definitivt varit högre. Att andra tappar fokus efter en knapp timma gör mig lika tacksam som förundrad vad det är för fel på mig (ADHD?). Och nej, jag tar inga simulanter i någon form eller inmundigar andra hjälpmedel när jag spelar. Ibland så röker jag några gram gräs under tiden jag spelar dock, men det räknas ju knappast som hjälpmedel. Nu har jag redan delat med mig mer än vad jag tänkt, så det får bli bra så. Det är ju otroligt jävla kul att spela kort alltså! Ibland spelar jag så klart inte alls och njuter av livet, men just nu är det hardcore grind mode. Redigerad Tisdag kl 15:35 av Rhetoric 4 3 Citera
Fillen3 Postad Tisdag kl 18:10 Författare Rapport Postad Tisdag kl 18:10 Okej haha intressant! Gick fint när jag var 19-20år, kunde lätt sitta 8h utan problem. Inte riktigt samma grej nu tyvärr hehe… Jobbar dock heltid och spelar en del fotboll så kanske inte så konstigt att man inte orkar sitta så länge. Citera
Rhetoric Postad Tisdag kl 20:49 Rapport Postad Tisdag kl 20:49 2 timmar sedan, säger Fillen3 : Okej haha intressant! Gick fint när jag var 19-20år, kunde lätt sitta 8h utan problem. Inte riktigt samma grej nu tyvärr hehe… Jobbar dock heltid och spelar en del fotboll så kanske inte så konstigt att man inte orkar sitta så länge. Jag fyllde nyligen 40 gubbar. 2 Citera
Fillen3 Postad igår kl 05:22 Författare Rapport Postad igår kl 05:22 8 timmar sedan, säger Rhetoric : Jag fyllde nyligen 40 gubbar. Damn man, kung! 1 Citera
Babushka1 Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan Den 2025-02-11 kl 16:18, säger Rhetoric : Jag brukar köra 6-15 timmar vanligtvis. Allt i streck, förutom sit out i nån minut några gånger under sessionen för att pissa med kuken (såvida jag inte har en megafisk på kroken; då åker pissflaskan oblygt fram). Matlagning och allting sker samtidigt som jag kör 6-8 bord PLO (för det mesta 6m men ibland HU på ett par av dom). Rätt mycket springandes i köket för att fylla på vatten, hälla ut potatisvattnet, vända på köttbiten, osv. Det ser nog ganska roligt ut, nu när jag tänker efter. Tur att jag bor ensam! Har kört 31 av 42 dagar och snittat lite drygt 10h per speldag i år (tog ledigt några dagar i början av året, så har spelat 31 av senaste 37 dagar). Hade jag inte varit förkyld och haft COVID under den tiden hade speltiden definitivt varit högre. Att andra tappar fokus efter en knapp timma gör mig lika tacksam som förundrad vad det är för fel på mig (ADHD?). Och nej, jag tar inga simulanter i någon form eller inmundigar andra hjälpmedel när jag spelar. Ibland så röker jag några gram gräs under tiden jag spelar dock, men det räknas ju knappast som hjälpmedel. Nu har jag redan delat med mig mer än vad jag tänkt, så det får bli bra så. Det är ju otroligt jävla kul att spela kort alltså! Ibland spelar jag så klart inte alls och njuter av livet, men just nu är det hardcore grind mode. Obehaglig mental bild av pissflaskan. Citera
Rhetoric Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 49 minuter sedan, säger Babushka1 : Obehaglig mental bild av pissflaskan. Så illa är det inte! Bifogar bild efter kvällens session 1 Citera
Babushka1 Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 55 minuter sedan, säger Rhetoric : Så illa är det inte! Bifogar bild efter kvällens session Ät sparris och kalaspuffar för extra medrigg. 1 Citera
soldado9 Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan Den 2025-02-11 kl 12:44, säger Fillen3 : Hur långa sessioner brukar ni spela? (Cg) Senaste sessionerna jag har lirat så har jag torskat en del endast för att jag har suttit för länge. Brukar sitta 2-4h men känner att huvet inte riktigt klarar av det. Kommer testa att gå ner på 1h speltid o sen ta break, får se om det fungerar bättre. Ligger runt +22k denna månad vilket är stabilt men känns som jag borde ligga +40k! Borde även sluta battla 10/20 proffsen men det är så himla roligt🤪 Jag brukar klara någon timme sen tycker jag att jag spelar ett klart sämre. Har även tendenser att fortsätta spela när jag och är back och har lättare att kliva när jag är upp. sen när jag är i zonen kan jag sitta en hel helg 24/7. Men länge sen jag hade den feelingen 1 Citera
Recommended Posts