KINGVON Postad 2 Mars Rapport Postad 2 Mars 2 timmar sedan, säger soldado9 : Klar för månaden. Tar en liten minibreak där efter rätt saftig volym Februari. Jag har spelat en okej poker den här månaden. Haft lite flax med många bra bord men dåligt spring iofs ( 2400BB under EV) Köpte en ny stol förra veckan, En riktig värstingstol för 17k. Wow, och du har inte lipat till dina tjejpolare hur dåligt du springer och motriggad du är? Eller varit ut och mördat hemlösa när du sett rött? Kanske existerar lite mental game iaf, nu kmr du ju sitta skönt iaf när du dammsuger siten nästa månad! 1 1 Citera
soldado9 Postad 3 Mars Författare Rapport Postad 3 Mars 1 timme sedan, säger dachrimannen2.0 : BigDachri!!!!!!!! Jo nu har han blivit matad å. Då lär ju winraten skjuta i taket!!! Citera
soldado9 Postad 4 Mars Författare Rapport Postad 4 Mars Här vill jag bara skrika till mig själv "RANGEEEEEFFOLD" Antar om man klickar in denna i solvern är det en syn 100% av gångerna river. men då kommer vi till just mennet.. Folk underbluffar nåt i hästväg river. Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 15:45 Rapport Postad Tisdag kl 15:45 4 timmar sedan, säger soldado9 : Här vill jag bara skrika till mig själv "RANGEEEEEFFOLD" Antar om man klickar in denna i solvern är det en syn 100% av gångerna river. men då kommer vi till just mennet.. Folk underbluffar nåt i hästväg river. Fold FLOP, Fi har raisat 1 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 15:46 Rapport Postad Tisdag kl 15:46 När kommer det bilder på stolen? Citera
HampusGabriel Postad Tisdag kl 15:49 Rapport Postad Tisdag kl 15:49 (redigerade) 5 timmar sedan, säger soldado9 : Antar om man klickar in denna i solvern är det en syn 100% av gångerna river. men då kommer vi till just mennet.. Mix i teorin, speciellt när 9d kommer in så har vi mycket bättre calls. Gjorde lite nodelocks och beror ju helt på hur BTN konstruerar sin call range i BTN. Pop spelar med mer pocket par i calls än Axs calls är min read iaf Sen i mwp spelar ju alla för ärligt så tror inte FI hittar så mycket 0 equity bluffar Redigerad Tisdag kl 16:06 av HampusGabriel nodelock Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 16:26 Författare Rapport Postad Tisdag kl 16:26 39 minuter sedan, säger Johan_Beta : Fold FLOP, Fi har raisat Lite så. In med 5 jonsson på mitt bord så man får se nån jävla bluff once in a moon. här har vi den. En håg sofi 7300, otroligt kvalitativ stol Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 17:06 Rapport Postad Tisdag kl 17:06 40 minuter sedan, säger soldado9 : Lite så. In med 5 jonsson på mitt bord så man får se nån jävla bluff once in a moon. här har vi den. En håg sofi 7300, otroligt kvalitativ stol Trodde den skulle vara mer gejmig och med mugghållare etc. Lite besviken faktiskt. Citera
Doctor_Strangelove Postad Tisdag kl 17:17 Rapport Postad Tisdag kl 17:17 Påstår du att den där stolen kostar mer än min bil? 1 Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 17:35 Författare Rapport Postad Tisdag kl 17:35 16 minuter sedan, säger Doctor_Strangelove : Påstår du att den där stolen kostar mer än min bil? Tänkte lika bra jag plockar ut deg och köper något jätteonödigt och dyrt innan jag ger bort pengarna kl 04:30 en lördagsmorgon till nån tjomme 1 Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 17:36 Författare Rapport Postad Tisdag kl 17:36 29 minuter sedan, säger Johan_Beta : Trodde den skulle vara mer gejmig och med mugghållare etc. Lite besviken faktiskt. Försöker jobba varje dag mot att bli nån slags perfektionist. Går lite halvknackigt so far. Men hur fan ser det ut med en gejming stol när morsorna kommer på besök? 1 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 17:41 Rapport Postad Tisdag kl 17:41 4 minuter sedan, säger soldado9 : Försöker jobba varje dag mot att bli nån slags perfektionist. Går lite halvknackigt so far. Men hur fan ser det ut med en gejming stol när morsorna kommer på besök? Den här distingerad gentleman-stilen är genomtänkt hör jag Citera
soldado9 Postad Tisdag kl 18:28 Författare Rapport Postad Tisdag kl 18:28 46 minuter sedan, säger Johan_Beta : Den här distingerad gentleman-stilen är genomtänkt hör jag Den lämnar lite att önska men en vacker dag i Will get there Citera
Babushka1 Postad Tisdag kl 18:43 Rapport Postad Tisdag kl 18:43 1 timme sedan, säger soldado9 : Försöker jobba varje dag mot att bli nån slags perfektionist. Går lite halvknackigt so far. Men hur fan ser det ut med en gejming stol när morsorna kommer på besök? Plural är bra. 1 Citera
KlonkSteve Postad Tisdag kl 22:57 Rapport Postad Tisdag kl 22:57 11 timmar sedan, säger soldado9 : Här vill jag bara skrika till mig själv "RANGEEEEEFFOLD" Antar om man klickar in denna i solvern är det en syn 100% av gångerna river. men då kommer vi till just mennet.. Folk underbluffar nåt i hästväg river. Här hade jag verkligen börjat jobba in exploits redan på flopp. Kollat lite hur populationen spelar raises på flopp, och hur den specifika skurken gör det. Kan seriöst köpa fold flopp om infon är den rätta. Ganska bra exempel på en spot där man kan lura sig själv att man behöver fortsätta längre i handen än vad man egentligen behöver, med argument som "foldar jag här foldar jag för mkt, kan bli exploitad". Vilket, jajo, klart jag kan bli det, då det i sin natur är så. Om vi exploitar lämnar vi oss öppna för att bli exploitade tillbaka. Men detta är svs micros, tror inte vi behöver vara superoroliga för det. 😛 Citera
massive Postad Onsdag kl 06:06 Rapport Postad Onsdag kl 06:06 13 timmar sedan, säger soldado9 : Lite så. In med 5 jonsson på mitt bord så man får se nån jävla bluff once in a moon. här har vi den. En håg sofi 7300, otroligt kvalitativ stol Har en stol som jag sitter å pruttar i som ser exakt likadan ut. Den köpte jag för 350kr på Loppis i Linköping. Citera
bomanlol Postad Onsdag kl 06:27 Rapport Postad Onsdag kl 06:27 21 minuter sedan, säger massive : Har en stol som jag sitter å pruttar i som ser exakt likadan ut. Den köpte jag för 350kr på Loppis i Linköping. Och? Vänligen 1 Citera
dachrimannen2.0 Postad Onsdag kl 08:01 Rapport Postad Onsdag kl 08:01 1 timme sedan, säger massive : Har en stol som jag sitter å pruttar i som ser exakt likadan ut. Den köpte jag för 350kr på Loppis i Linköping. Min stol har en mix av prutt & dachrilukt. 600kr från ikea. Kan rekommendera 1 Citera
soldado9 Postad Onsdag kl 10:00 Författare Rapport Postad Onsdag kl 10:00 3 timmar sedan, säger massive : Har en stol som jag sitter å pruttar i som ser exakt likadan ut. Den köpte jag för 350kr på Loppis i Linköping. Hade inte trott något annat😃 Citera
soldado9 Postad Onsdag kl 11:57 Författare Rapport Postad Onsdag kl 11:57 Kanonstart på morgonen. Vart fan är gurkvattnet när man mest behöver det Citera
massive Postad Onsdag kl 14:45 Rapport Postad Onsdag kl 14:45 8 timmar sedan, säger bomanlol : Och? Vänligen Och vadå? Nyvaken i ottan och med fulbryggt sjörövarkaffe i näven blev jag förvånad att jag har en som ser exakt likadan ut. Det va inget annat. Citera
massive Postad Onsdag kl 14:48 Rapport Postad Onsdag kl 14:48 4 timmar sedan, säger soldado9 : Hade inte trott något annat😃 Haha. Fick lov å lägga mig raklång på golvet å titta under, å den jag har e nån sivo ikon, så e väl nån billighetskopia dom gjort som ser likadan ut som den riktiga. Citera
Recommended Posts