Saint_Bjorn Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Den är bra, men jag tycker nog den här har högst flabb-faktor: Jasså, du sitter och skiter nu igen? ~First Poker~ Fast det är väl för tidigt att utse någon vinnare redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Vid våra bord kan man också bonushora Café Opera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DNcrew Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Tycker du inte om PLO?? Bli Israelisk soldat... Svårt att veta hur mycket du ska ta betalt? Vi värderar din kåk - Sverigemäklarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Råkat ut för bluffsyner? Vi spår dina implicita odds - Spågummornas riksförbund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emcity Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 FIXAR UNGARNA POTLIMIT? Om inte... Lita på oss - Pampers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zagwer Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Den är bra, men jag tycker nog den här har högst flabb-faktor: Jasså, du sitter och skiter nu igen? ~First Poker~ Fast det är väl för tidigt att utse någon vinnare redan nu. Fattar inte den. Förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Vi prickar nötterna varje gång - Feministisk självförsvar Klart bäst hitills:P mera trams tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trexter Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Vi på Pågens äter deg till frukost! Är du gul? Kom inte till oss! - Sven-Olle Olsson, Sjöbo Vill du bli en haj? - Kom till psykolog Axelsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Vi fixar utdragen Lailas massageinstitut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Förlorade du mycket senast du blev utdragen på rivern? Hjälp de som förlorade mer! Skänk pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Förlorade du mycket senast du blev utdragen på rivern? Hjälp de som förlorade mer!Skänk pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 AK är all-in!!! - Ken-Lennarts självbiografi - Förlåt, men jag kunde inte låta bli. 88 är bättre än AA. - Nationaldemokraterna - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 AK är all-in!!! - Ken-Lennarts självbiografi - Förlåt, men jag kunde inte låta bli. 88 är bättre än AA. - Nationaldemokraterna - tilt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 FÖRLORAT AA MOT KK? Datorbutiken Garvar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Den är bra, men jag tycker nog den här har högst flabb-faktor: Jasså, du sitter och skiter nu igen? ~First Poker~ Fast det är väl för tidigt att utse någon vinnare redan nu. Fattar inte den. Förklara! Får väl rycka in då, trots att det är lite Jay Leno - varning över det hela. Alltså: First Poker skulle ju då vara konkurrenten. Det putslustiga i det hela är väl tanken på att en konkurrerande tidning annonserar hos den andre och lite lagom sublimt sådär påtalar att det hela skulle röra sig om en tidning som bäst lämpar sig på dass. edit: iNte.R.punktion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 FÖRLORAT AA MOT KK? Datorbutiken helt klart klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 FÖRLORAT AA MOT KK? Datorbutiken helt klart klockren Förklara för en trött själ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 FÖRLORAT AA MOT KK? Datorbutiken helt klart klockren Förklara för en trött själ... 1. AA. Yes! 2. Utdragen av KK. 3. Slå sönder dator. 4. Köpa ny dator (datorbutiken.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 FÖRLORAT AA MOT KK? Datorbutiken helt klart klockren Förklara för en trött själ... http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4526&highlight=slagit+s%F6nder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2005 http://www.svenskaspel.se/img/kampanjbilder/SvS/img_onsdag.jpg http://www.svenskaspel.se/img/kampanjbilder/SvS/text_onsdag.gif Halleluja! * Stor bild blir länkar - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Vi på Pågens äter deg till frukost! Är du gul? Kom inte till oss! - Sven-Olle Olsson, Sjöbo Vill du bli en haj? - Kom till psykolog Axelsson haha sämsta hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 skönaste tråden jag läst på länge. Det här är fan bland det roligaste jag läst. Vilken jävla skön humor PF'are har då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Håller med föregående talare! Många sköna skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillian Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Hos oss kan du köpa nyponsoppaMalmborgs Jag skrattade högt när jag såg denna, fråga mig inte varför, jag måste ha extremt dålig humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Affekt Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Vill du också¨anordna en lotteri-turnering?? Ansök hos oss! LI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts