Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 10 timmar sedan, säger Babushka1 : Såg att Mr darko är reggat till HU-eventet! Det kan bli ni i final, Mats! Sjuka är att jag blivit lite hooked på hans kanal. Var någon video där han var helt förstörd och satt tyst i slutet - nästan så det tårades i ögonen. Sen var det kanske lite konstigt att rullen var slut efter en normal backsession men känslorna var äkta. Vad är grejen med att han spelar 25/50$ nu helt plötsligt? Går ju inte sms-låna till det. Citera
Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Babushka1 : En annan drömduo för rail vore Rebeccagoat mot Yxel. Tummarna kan även hållas här🙂. Den som vågar öppna >20% på knappen kommer SLAKTA Citera
Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 4 timmar sedan, säger soldado9 : Som en våt dröm, full explo noll gto. Vi håller tummarna Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? Citera
KINGVON Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 10 minuter sedan, säger Johan_Beta : Sjuka är att jag blivit lite hooked på hans kanal. Var någon video där han var helt förstörd och satt tyst i slutet - nästan så det tårades i ögonen. Sen var det kanske lite konstigt att rullen var slut efter en normal backsession men känslorna var äkta. Vad är grejen med att han spelar 25/50$ nu helt plötsligt? Går ju inte sms-låna till det. dom får lira med sitens pengar streamersen, sen antar jag dom får % av potentiella winnings eller något slags arvode för att dyka upp och spela, nånting lär det vara iaf annars hade ju ingen orkat spela. Citera
Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan 10 minuter sedan, säger KINGVON : dom får lira med sitens pengar streamersen, sen antar jag dom får % av potentiella winnings eller något slags arvode för att dyka upp och spela, nånting lär det vara iaf annars hade ju ingen orkat spela. Sweet deal för hans kanal är väl inte så stor? Citera
Rhetoric Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan (redigerade) 28 minuter sedan, säger Johan_Beta : Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? Raph läser forumen. Skriv till honom så svarar han säkert! Han skrev till mig för någon vecka sedan efter att jag kommenterat hans punt till soldado i hans tråd. Som tack för tipset vill jag att matchen streamas! Redigerad 10 timmar sedan av Rhetoric Citera
soldado9 Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Skulle gärna köra typ 1k händer om han var sugen - hade varit ett kul event. Ingen som känner honom? vi kan köra Johan_beta om du är sugen, sätter upp stream och hoppas pf poppar popcornen och donerar som aldrig för till en ”gul” soldado Microstakes OPEN 2024 kommer säkert bli dunderslaktad men behöver lite HU-träning måste man väl säga efter lördagens debackel.. 😂 Redigerad 9 timmar sedan av soldado9 5 Citera
Recommended Posts