soldado9 Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 3 timmar sedan, säger Johan_Beta : Aldrig förstått den här typen av extremt stora C/R. Vad är spelstrategin? Vill man få en fold, bygga pott, sizing för senare gator? Vad är en rimlig counterstrategi @ solverlovers? Som mot Becca, bara till att folda range i denna spot. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 25 September Författare Rapport Share Postad 25 September 46 minuter sedan, säger soldado9 : Som mot Becca, bara till att folda range i denna spot. Borde finnas en Range Fold-knapp som foldar allt utom nöt och dessutom kommunicerar till bordet att det skett en "Range Fold" 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doctor_Strangelove Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 11 minuter sedan, säger Johan_Beta : Borde finnas en Range Fold-knapp som foldar allt utom nöt och dessutom kommunicerar till bordet att det skett en "Range Fold" Man kan väl visa korten man foldar genom att klicka på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Borde finnas en Range Fold-knapp som foldar allt utom nöt och dessutom kommunicerar till bordet att det skett en "Range Fold" Och samma röst som i cs 1.5 när han säger multikill, kill kill ekar över hela bordet, rangeeefooold fold foooold fooold 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 25 September Författare Rapport Share Postad 25 September 1 timme sedan, säger Doctor_Strangelove : Man kan väl visa korten man foldar genom att klicka på dom? Det är väl mäktigare med en animering likt strike i bowling som basunerar ut Range Fold? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 2 timmar sedan, säger soldado9 : Som mot Becca, bara till att folda range i denna spot. Sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 30 September Författare Rapport Share Postad 30 September Galne Matte Mejsel är och snuddar på 10k och trycker in händer som om han gick på tjack 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 30 September Författare Rapport Share Postad 30 September Latex var den som tog emot störst donation från mig denna månad 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober Sunrunnar lika hårt som Jedigoesmod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober 17 timmar sedan, säger Johan_Beta : Galne Matte Mejsel är och snuddar på 10k och trycker in händer som om han gick på tjack Wp. blir ju ändå några flak arboga 10.2 och limpor gula blend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babushka1 Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober 5 minuter sedan, säger soldado9 : Wp. blir ju ändå några flak arboga 10.2 och limpor gula blend Under en köksfläkt, i en särk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 1 Oktober Rapport Share Postad 1 Oktober 5 timmar sedan, säger Babushka1 : Under en köksfläkt, i en särk. Saknas bara en Big Pack fylld med otvättat tjack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 1 Oktober Författare Rapport Share Postad 1 Oktober Älskar bilden ni har av mig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 1 Oktober Författare Rapport Share Postad 1 Oktober 11 timmar sedan, säger Yxel : Sunrunnar lika hårt som Jedigoesmod? Vad är sun run? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 2 Oktober Författare Rapport Share Postad 2 Oktober Önskar att folk hade suttit och railat mina bord så de hade fått se hur jag stampar sönder BIGD med groteska överbets så fort han tar en svag linje. Kan nån ringa och kolla att han är ok? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 2 Oktober Författare Rapport Share Postad 2 Oktober Är det här för tunnt för värde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 2 Oktober Rapport Share Postad 2 Oktober Känns ju mer som en bluff från dig, för värde är det väl å få syn av nå drag händer då ? Som turn spelade lär det ju inte finnas nå TT-KK i range iaf. Och när det gäller händer som Ax så finns det nog fler combos som slår dig än tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 2 Oktober Rapport Share Postad 2 Oktober (redigerade) den riktiga GOATen. ArbogaJonssonGOAT. alla vi andra får sitta ner! Redigerad 2 Oktober av KINGVON Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 2 Oktober Rapport Share Postad 2 Oktober A7 är en bluff i det läget. Är det bara jag som stör mig på hur SvS felskriver alla HHs? Om button höjer till 2,5bb ska det stå just det och inte att button höjer 2,5bb (det är en höjning till 3,5bb) och om BB synar ska det ju stå att BB synar 1,5bb, inte att BB synar 2,5bb (2,5bb-1bb=1,5). 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 16 timmar sedan, säger Johan_Beta : Önskar att folk hade suttit och railat mina bord så de hade fått se hur jag stampar sönder BIGD med groteska överbets så fort han tar en svag linje. Kan nån ringa och kolla att han är ok? Jag lever! Håller med. Direkt man tar svaga linjer kommer Storfräsaren MatsJ och bombar en. Må börja lägga in lite nötter i dom linjerna mot dig Satans huvudvärk igår men lyckades få in en långkörare, Klev imorse när JEGISGOESGOD skulle in och battla/hävda sig och sätta sig HU för att sen stänga ner borden as usual... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober jedic....mannen som glider in efter man lirat 14h och håller på jävlas med en och stänger ner bord osv och är bara ett jävla stolpskott. Sen ska man då få sitta och se när han spelar 3 varv och floppar 19 set och vinner 10 stackar och sen AAvKK var 3e varv. Man vill bara klösa ut ögonen 😂 Har 50k+ händer på honom och tror nog aldrig jag sett honom åka på en redig lavett 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedicETH Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 3 timmar sedan, säger KINGVON : jedic....mannen som glider in efter man lirat 14h och håller på jävlas med en och stänger ner bord osv och är bara ett jävla stolpskott. Sen ska man då få sitta och se när han spelar 3 varv och floppar 19 set och vinner 10 stackar och sen AAvKK var 3e varv. Man vill bara klösa ut ögonen 😂 Har 50k+ händer på honom och tror nog aldrig jag sett honom åka på en redig lavett Stolpskott skulle jag kalla dom som envisas med att öppna 6manna och inte förstår att man har högre EV att ha 5manna... Riggkonto confirmed? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 14 minuter sedan, säger JedicETH : Stolpskott skulle jag kalla dom som envisas med att öppna 6manna och inte förstår att man har högre EV att ha 5manna... Riggkonto confirmed? Men vissa fiskar är griniga och autoköar 6max och kör inte 5max och viseversa så likabra safea och ha en av varje. Men förstår din poäng Jag är genuint fascinerad bara, räcker inte att du spelar bättre än alla andra. Du ska springa helt orimligt bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 32 minuter sedan, säger KINGVON : Men vissa fiskar är griniga och autoköar 6max och kör inte 5max och viseversa så likabra safea och ha en av varje. Men förstår din poäng Jag är genuint fascinerad bara, räcker inte att du spelar bättre än alla andra. Du ska springa helt orimligt bra också! Exakt. Lika bra ha flera bord i gång, om du nu envisas att sätta dig lär du ju hålla bordet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinousarien Postad 3 Oktober Rapport Share Postad 3 Oktober 1 timme sedan, säger JedicETH : Stolpskott skulle jag kalla dom som envisas med att öppna 6manna och inte förstår att man har högre EV att ha 5manna... Riggkonto confirmed? Håller med rakt av! Blir snuskigt tilt själv när man ser någon bajsreg smygöppna ett 6-max. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts