Rille Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Jag hittar inte vart jag kan ladda ner 2.17.01h. Har 2.17.01d nu och den nya hemsidan verkar det bara vara PT3. Citera
kausti Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Varför läser in pokertracker in siffrorna korrekt? Spelat typ nån timme idag, och pokertracker säger att jag lirat 1509 händer och vunnit 38 euro. Sanningen är 2010 händer och 68 euro plus. En droppe i Nilen för vissa, men det skiter jag i. Men varför stämmer inte siffrorna? Citera
Obbe Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Hej alla! har letat o letat men kommer inte på hur man raderar bort databasen, dvs nollställa all data. Kan någon vänlig själ hjälpa mig? tack på förhand Citera
ponttuss Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Jag hittar inte vart jag kan ladda ner 2.17.01h. Har 2.17.01d nu och den nya hemsidan verkar det bara vara PT3. Bump! Citera
misternils Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Jag hittar inte vart jag kan ladda ner 2.17.01h. Har 2.17.01d nu och den nya hemsidan verkar det bara vara PT3. http://www.pokertracker3.com/forums/archives/PT2/viewtopic.php?t=20594'>http://www.pokertracker3.com/forums/archives/PT2/viewtopic.php?t=20594 Det gamla forumet är arkiverat och återfinns här: http://www.pokertracker3.com/forums/archives/PT2/ Citera
misternils Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Hej alla! har letat o letat men kommer inte på hur man raderar bort databasen, dvs nollställa all data. Kan någon vänlig själ hjälpa mig? tack på förhand Under utilities-->Database Maintenance and options. Där kan du "deleta" alla händer ifrån CG och turneringar, samt turneringssammanställnigar. Under file-->maintain database names kan man skapa nya databaser och steka gamla. Citera
Obbe Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Under utilities-->Database Maintenance and options.Där kan du "deleta" alla händer ifrån CG och turneringar, samt turneringssammanställnigar. Under file-->maintain database names kan man skapa nya databaser och steka gamla. Tack så mycket, mister nils! Citera
Bubbla Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 sql och Vista? Någon som kan ge något tipps? Det jag hittar i PTs forum hjälper inte mig att instalera sql. Kan instalera om jag klickar ur instalera som tjänst. Men då har jag inga uppgifter att skriva i PT... Försöker instalera sql8.2 övriga sql varianter kan jag inte ens hitta eilen man startar instalationen med. Måste vara dumast i världen för jag är inte ens nära att hitta någon instalationsfil. Citera
sexyterran Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Jag satt och spelade på Full Tilt nyss, och precis innan jag stängde ner så var det sista jag gjorde att jag torskade en 150bb pot. jag stängde ner och väntade på att den skulle uppdateras i mitt resultat men det gjorde den inte. kan det vara så att om mans tänger ner för fort på ftp så hinner ftp inte spara HHn ? Sen så har jag att min dag börjar 7 AM. men med FTP så är klockan atm 02:24 vilket gör att allt resultat från ftp kommer på min 4e april. hur ändrar jag detta? Vill att PT ska se FTP i min tid på något sätt. Tacksam för svar Citera
kockfrallan Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Jag har bytt till betway och har tidigare spelat på prima och har nu samma alias namn på spelbordet. Jag har nu försökt få mitt pokertracker att impotera händerna jag spelar på betway men den hittar inga händer när jag spelar. Mvh Marcus Citera
kockfrallan Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Nu har jag installerat den nya patchen men då får jag upp. Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Varför? Mvh Marcus Citera
fiddski Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 bara för mig pokertrackers hemsida inte funkar? Citera
pisak84 Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 hej jag är lite halvrookie på pokertracker och försökt söka men det är en DJUNGEL där ute och svårt att hitta svar på en specifik fråga.. Har importerat massa händer från cash game på Ipoker och det flummiga är att total rake visar jättemycket minus? igår var det som det skulle men efter att jag importerat 24 xml filer från dagens spel visar total rake nu ett stort minus... nån som vart med om detta och vet vad som e fel? Citera
Povi Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Jag satt och spelade på Full Tilt nyss, och precis innan jag stängde ner så var det sista jag gjorde att jag torskade en 150bb pot. jag stängde ner och väntade på att den skulle uppdateras i mitt resultat men det gjorde den inte. kan det vara så att om mans tänger ner för fort på ftp så hinner ftp inte spara HHn ? Sen så har jag att min dag börjar 7 AM. men med FTP så är klockan atm 02:24 vilket gör att allt resultat från ftp kommer på min 4e april. hur ändrar jag detta? Vill att PT ska se FTP i min tid på något sätt. Tacksam för svar Antagligen så stängde du nog ner full tilt för fort ja, eller så kan det vara som så att just den handen fick error, jag brukar inte få error men mina RL polare brukar få error när dom importar händer så att vissa händer inte importeras ibland även om 99% av dom gör så är det kanske nån hand på tusen som inte importar, det kan helt enkelt vara som så att du hade otur och just den handen du ville ha med syns inte.. svaret på tiden bör väl vara som så att.. om vi säger att klockan i clienten på full tilt är 3am när den är 7am för dig så ska du välja att den ska börja din dag vid 11am istället, ändra den så många timmar som det är som skiljer mellan full tilt och din klocka(4 timmar i detta exemplet).. Citera
norrlands Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 hej jag är lite halvrookie på pokertracker och försökt söka men det är en DJUNGEL där ute och svårt att hitta svar på en specifik fråga.. Har importerat massa händer från cash game på Ipoker och det flummiga är att total rake visar jättemycket minus? igår var det som det skulle men efter att jag importerat 24 xml filer från dagens spel visar total rake nu ett stort minus... nån som vart med om detta och vet vad som e fel? Blev nåt fel efter senaste uppdateringen. Här kan du följa och se när pat ordnat en ny uppdatering till pokertracker: http://www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=2899&st=0&sk=t&sd=a&sid=80b7087049679e8100231b417f851a2a&start=10 Citera
kockfrallan Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Någon som vet varför den börjar läsa in händerna men sen blir det error? Mvh Marcus Citera
kockfrallan Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Så här det där alla felmedelande kommer upp. Unable to get the tournament ID for tourney game number 1960508962...0.50 NL - Tournament) Real Money Citera
asfalten Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 hur i helvete auto-ratear man spelare i PT3, sa ikoner kommer upp vid spelarnamnen...? Citera
asfalten Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 hur i helvete auto-ratear man spelare i PT3, sa ikoner kommer upp vid spelarnamnen...? jag undrar ocksa om man kan se sina egna stats vid bordet? (ibland syns de for mig, ibland inte...?) Citera
sskssk Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Hejsan är total nolla när det gäller poker i allmänhet och PT i synnerhet. Men undrar om det finns någon PT som funkar på SvS? Laddade ner PT2.16 eller något sådant, där kunde man impotera från massa olika klienter men icke SvS. Citera
petla Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 PT funkar på Svs, det heter Boss Media Network (BMN) i PT Citera
_slipknot1_ Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Fungerar PT på ongame? Ser inte att det stöder det? Citera
Recommended Posts