ulaf Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 edit: va inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChRiiLLe Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Lirade en turnering igår på Stars och Poker Tracker registrerade den. Däremot så står det $0 under buy in och $0 under Amount Won och alla andra saker med.. Bara händerna och chipsen som importerats rätt. Går detta att ändra manuellt nu i efterhand så jag får rätt siffror? EDIT: Hittade under File -> Poker Stars Tournament Results - Manual Entry... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikooo Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Hur gör man för att importera händer via email? Jag lyckas få bara de sista 100 händer till min email? Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Hej, Hur gör man om man vill deleta alla stats man har och börja om på ny kula? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Hej, Hur gör man om man vill deleta alla stats man har och börja om på ny kula? Tog orden ur munnen på mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Hej, Hur gör man om man vill deleta alla stats man har och börja om på ny kula? Skapa en ny databas eller ställ in filter på att visa stats från idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingOfGamblers Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 hur ändrar man resultat manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ali-in Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 I position stats -> net amount så ser jag att jag har gröna siffror från alla positioner förutom blindsen där det är röda. Betyder det att jag spelar för många händer från blindsen eller är det normalt? På Diff w/o Blind däremot så är det gröna siffror. Har precis börjat med PT så jag har lite svårt att tolka allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Gröna siffror från blindsen är det nog extremt få som har. Finns det någon funktion i PT som gör att man kan slå ihop spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 kan jag filtrera ut så jag får fram alla potter (händer efter floppen typ) jag spelat mot en viss spelare utan att scripta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Du kan väl både filtrera fram en spelare lr gå genom misc. stats och leta upp spelaren..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 ah visst men om jag har 2k händer med honom blir det jobbigt att sortera ut de händer där jag är inblandad i en pott mot honom. har fan för mig att jag fick till det någon gång men kan inte lyckas nu. filter Baloos and UsuckDonkeyDick when both saw flop typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shaz Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Jag får ett felmeddelande:"Error chip count not a valid number for player xxxxx for game #5599455759." Detta verkar leda till att händerna inte importeras. Vad är fel? Får exakt samma fel.. väldigt störande då jag precis fixxat poker tracker, o nu kan jag inte använda det spelar på partypoker f.ö. :edit: Det löste sig när jag lät pokertracker ändra mina "regional settings" som programmet fårgar om varje gång man startar det, så pröva det du med Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Feegu Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Lönar det sig att ladda ner Pokertracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Lönar det sig att ladda ner Pokertracker? Nej, du får inget betalt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Nu har jag över 100k händer i PT och det börjar sega ner sig, finns det något man kan göra? Kan man slå ihop 2 olika nick på motståndare? I listan finns t.ex: Svante123 (PTY) Svante123 (EVP) Jag vet att de är samma person, så går det att göra 2 till 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ali-in Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Vad är bra BB/100 för en vinnande spelare? Vad vad har ni? (no limit förresten) Om man tex spelar två bord samtidigt räknar PT en timme IRL som två tim i Hours played? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag har beslutsångest: Skall skaffa PT plus Acehud idag. Vad tycker ni, skall jag: 1) importera massa händer från massa olika sajter, olika nivåer. Problem med kompisar som lirat på mitt konto, jag har utvecklats mycket på sista tiden.. etc. 2) rensa all historik från de sajter jag har lirat på. Starta om från 0 typ 1:a mars. Alt 1 ger ju fina siffror över vinsthänder och sådant men kanske lite vilseledande info plus att databasen blir nog stor och trög.. Alt 2 är ju inte så "kul" men kanske praktiskt? Shoot! Ingen tanke är för liten eller dum. Era tankar lär vara både smartare och större än mina just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag har beslutsångest: Skall skaffa PT plus Acehud idag. Vad tycker ni, skall jag: 1) importera massa händer från massa olika sajter, olika nivåer. Problem med kompisar som lirat på mitt konto, jag har utvecklats mycket på sista tiden.. etc. 2) rensa all historik från de sajter jag har lirat på. Starta om från 0 typ 1:a mars. Alt 1 ger ju fina siffror över vinsthänder och sådant men kanske lite vilseledande info plus att databasen blir nog stor och trög.. Alt 2 är ju inte så "kul" men kanske praktiskt? Shoot! Ingen tanke är för liten eller dum. Era tankar lär vara både smartare och större än mina just nu.. Om du utvecklats och dina polare spelat från kontot, så tycker jag det är onödigt att importera alla händer. Du kan ju ta från ett visst datum lr helt enkelt börja om nu. OT: Ftp stöder inte Acehud va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazzeman Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Om man är 2 spelare som spelar på samma dator och vill använda PT med sina egna individuella inställningar...t.ex. mappar för autoimport mm. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aa_mehhh Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Jag är ganska sugen på att köpa PT, tänkte bara kolla om det är nåt man verkligen behöver. jag lirar 10 bord på B2B low stakes och har gjort de ett tag nu. Vad kommer PT hjälpa mig med? Förresten efter att ha skummat igen tråden så verkar PT vara väldigt avacerat är de de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag är ganska sugen på att köpa PT, tänkte bara kolla om det är nåt man verkligen behöver. jag lirar 10 bord på B2B low stakes och har gjort de ett tag nu. Vad kommer PT hjälpa mig med? Om du klarar av att läsa av de data som PT sammanställer så kan få ut vilka händer du spelar fel samt vilka spelare på din nivå som du ska hålla dig undan från. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Är det fler än jag som har problem med tribeca? Får det inte att fungerar. Har gjort som det står tidiager trådenmen den vill fortfarande ionte får bara fram ett error hela tiden. Kna man själv göra om tribeca händerna så att de inte längre är html filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 tribeca finns inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Får detta meddelande när jag försöker importera HHs från ongame skin: "ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com." Jag har installerat drivern och jag väljer min .db fil men det funkar inte ändå. Måste jag installera den nånstans speciellt? Nån som vet vad som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts