Uppenberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 det finns ingen overlay men du kan skaffa gametime+ lr PAHUD, jag rekommenderar PAHUD då det finns mycket mer stats å grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 det finns ingen overlay men du kan skaffa gametime+ lr PAHUD, jag rekommenderar PAHUD då det finns mycket mer stats å grejer. okej, synd. Kan du berätta lite med om PAHUD, jag har nämligen inte den blekaste aning om vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 läs mer här: http://www.pokeracesoftware.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 är det PAHud som tuff_fish använder i sina pokerfilmer? edit: En fråga till, funkar PAHud till alla klienter som PT funkar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 är det PAHud som tuff_fish använder i sina pokerfilmer? edit: En fråga till, funkar PAHud till alla klienter som PT funkar till? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 tuff_fish använder PAHUD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Sorry, svarade på fråga 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 fungerar det till wpx? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 fungerar det till wpx? PAHUD Tyvärr inte, där får du använda dig av GameTime+ PT Ja, det har stöd för WPX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 funkar gametime på WPX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 funkar gametime på WPX? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Gametime+ fungerar överallt där PT fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantanquzzmo Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Radera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantanquzzmo Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Problemet har säkert uppmärksammats av många och det borde inte vara för svårt att lösa. Problemet är att när man går all-in på expekt så "returnas" extra chips om man täcker motspelarens stack. Detta lägger inte Pt eller Po märke till utan tror att man går back även om man fårr tillbaka 80% av det man gick all-in med. Lite tråkigt men borde gå att lösa. #Game No : 155251864 ***** Hand History for Game 155251864 ***** $0.25/$0.50 NL Texas Hold'em - Sat, Sep 23, 14:35:39 2006 Table Hot Water (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 6 Seat 1: mantan ($44.02) Seat 2: levva9 ($36.80) Seat 3: ostlie ($26.20) Seat 4: Aajajan ($25.90) Seat 5: sjomansbill ($51.80) Seat 6: Madur ($85.05) Madur posts small blind [$0.25] mantan posts big blind [$0.50] ** Dealing down cards ** Dealt to mantan [ 5c 6c ] levva9 folds ostlie raises [$1.50] Aajajan folds sjomansbill folds Madur calls [$1.25] mantan calls [$1.00] ** Dealing Flop ** [ 3h 4s Ts ] Madur checks mantan bets [$3.75] ostlie raises [$10.50] Madur folds mantan is all-In [$38.77] ostlie is all-In [$14.20] mantan is refunded uncalled bet $17.82 ostlie shows [ Jc Js ] a Pair, Jacks ** Dealing Turn ** [ 7c ] ** Dealing River ** [ 2d ] mantan shows [ 5c 6c ] a Straight, Seven high ostlie shows [ Jc Js ] a Pair, Jacks mantan wins $51.25 from main pot Hur ser den här meningen ut i HH som kommer från pokerklienter som fungerar i PokerTracker? Borde bara vara att ersätta meningen med en från en anna klient för att få PokerTracker att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiFFa Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Hej Har fixat Poker Tracker Omaha... Så är ganska ny med programmet och dess funktioner. Fråga: 1, Ingen spelare verkar ju ligga minus ? eller är det om resultatet är inom parentes t ex. (220.0) 2. Vilka siffror tycker ni är viktigast för en PLO spelare, hur använder ni det ? vad vill ni ha fram osv ? Mvh LiFFa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 HejHar fixat Poker Tracker Omaha... Så är ganska ny med programmet och dess funktioner. Fråga: 1, Ingen spelare verkar ju ligga minus ? eller är det om resultatet är inom parentes t ex. (220.0) Ja, parantes är minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 I många trådar beskrivs en spelare med exempelvis LAG (48/16/3). Jag antar att de där siffrorna kommer från pokertracker. Vad betyder de exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Det första värdet: VP$IP. En förkortning av Voluntarily Put $ In Pre-Flop, vilket på svenska blir "om du betat eller synat före floppen (undantaget big blind)”. Det andra värdet är PFR %, Pre-Flop Raising %. Hur ofta höjer spelare höjer preflop? Det tredje är ett aggressionsvärde, (kan var olika) på hur aggressiv spelaren är i flop och postflop spelet, dvs hur ofta han betar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ok, tack för ett bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Satt och plöjde några sidor men tappade tålamodet. Undrar om man kan exportera databasen från en dator till en annan. Eller snarare hur man gör detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Hej! Jag har försökt hitta om man kan importera händer från fulltilt till PT? Jag spelade på fulltilt igår men glömde köra igång PT går det att fixa nu? Jag hittar nämligen ingen folder med Hand History i min fulltilt mapp? Tacksam för svar Edit: Jag har hittat att man måste skapa en mapp först men det glömde jag igår är mina HH från då helt borta eller kan man maila till fulltilt och få de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 köpt en ny laptop nu går det att föra över "databasen" från den gamla datorn till min nya.. ? alltså att jag installerar PT på laptopen och sedan för över filerna från min gamla ? ? funkar det ?? för vill helst ha kvar min gamla databas och inte starta om på nytt.. är inte så bra på datorer så uppskattar väldigt mycket om nån kunde hjälpa //Mogge (vad virrig jag är ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 ja det går. Du kollar upp vad din databas heter (med hjälp av PT), File -> maintain PT database names .. kopierar över filen ... assosicerar den i ditt nya PT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Om du har accessdatabaser så glöm inte att kopiera hhdb.mdb oxå. Ev sparade filter kan oxå vara bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tex83 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Suttit i nån timme nu och försökt lista ut hur jag ska importera statistik från Bet24. För det ska gå vad jag förstått? De statistikfiler jag har sparade på datorn har filändelsen .db, fast PT verkar bara vilja ladda .txt Vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts