TeddyKGB Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Det är ungefär en vecka kvar till premiär i lokalen. Igår (ons) har vi målat lite men behöver mer hjälp. Idag (tors) skulle det vara bra om några kunde hjälpa till med målandet och några händiga till att snickra en lååååång bardisk typ. Detta kommer att ske kl 19-20.00 fram tills vi orkar.. ca: 01-02. Jag kommer under dagen att vara i sthlm men skicka pm eller ring (tele hittar ni på hemsidan) om ni är sugna på att hjälpa till. Allt material har vi till måleri, till snickeriet så behövs material och sånt. Det får vi hoppas att ni har något gammalt som man kan använda sig av och göra något snyggt med. Citera
Dustinz Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 jag kan fixa prylar/verktyg som kan behövas teddy. Som du kanske minns är min pappa en fix-nisse, han har allt, o jag bor ju i närheten. Jag ska jobba imorrn, sen kommer jag förmodligen ner o målad, slår en pling helt enkelt. kramen! Citera
Nemomen Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Vänta med bardisken miffo. Du kan ju inte bara slänga upp en gammal lastpall och bygga en bar av den fattar du väl Materialet måste köpas = väntas med. Det finns andra saker som är viktigare att göra. Måla ni idag och så kör vi vidare på måndag med annat Hej hopp. Citera
mink Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Öh, ja och ormen har nåra fula fotöljer som vi inte använder. Nåt man ska släpa med ner eller? Citera
Recommended Posts