Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle


KINGVON

Recommended Posts

15 minuter sedan, säger soldado9 :

Stolt över dig min son! Kul att du börjat hitta lite riverbluff. dock är den kombon lite oklar men vem fan bryr sig. du sköt rätt in i nötkaka mot solle.. :)

latex.png

glömde ju det viktigaste efter, börja opendega och monkeytilta så pengarna kmr tillbaka direkt sen igen!

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger RuoXuan :

Är intresset såhär pass starkt så får vi helt enkelt slänga upp en GoFundMe till Latex.

Låter ju lite halvkomiskt om man sätter det i perspektiv :D

Ett gäng farbröder som ska skramla ihop laddpengar till en 20 årig pöjk så han kan få in sin kvalitetsgrind!

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, säger KINGVON :

Låter ju lite halvkomiskt om man sätter det i perspektiv :D

Ett gäng farbröder som ska skramla ihop laddpengar till en 20 årig pöjk så han kan få in sin kvalitetsgrind!

Jag ser detta som otroligt viktigt eftersom unga grinders formar en viktig del av Svs uppbyggnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger KINGVON :

Låter ju lite halvkomiskt om man sätter det i perspektiv :D

Ett gäng farbröder som ska skramla ihop laddpengar till en 20 årig pöjk så han kan få in sin kvalitetsgrind!

ja precis, dom vill att du ska få kvalitetsgrind och inte att du ska spela spewigt och ge dom dina pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
3 minuter sedan, säger Rhetoric :

ja precis, dom vill att du ska få kvalitetsgrind och inte att du ska spela spewigt och ge dom dina pengar...

tur jag spelar så mkt då att det hinner komma massa folk under tiden och toppa upp mig, medans farbröderna gubbvilar! 

sen är ju kvalitetsgrind med ett fat och några bira och spew =kvalitetsgrind

Redigerad av KINGVON
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
9 minuter sedan, säger Rhetoric :

på tal om kvalitet... förstår inte varför folk tar ladd när det finns tjack. billigare och bättre rus.

vet inte om tjackets billiga pris överväger all misär ifrån det. 

Sjukaste jävla comedowns om man kliver av det efter några dagar

Går fan inte att få i sig en smula mat, allt bara växer i munnen och man håller på att spy

Går ABSOLUT inte ens tänka tanken att sova, det är dygn bort innan du kraschar 

Kroppen torkar ut och känns som varenda ledjävel och kota bara ska hoppa ut ur kroppen vilken sekund som helst

Sen vips har 3 dagar gått och man är totalt förstörd 

sen sist men inte minst, fyfan så jävla äckligt det smakar. Laddet är ju lite halvgott och mysigt få i svalget

 

nä om jag ska ha rejäl kvalitetsgrind blir det adderall, det är något jag rekar iaf om man har svårt med fokusen

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger KINGVON :

vet inte om tjackets billiga pris överväger all misär ifrån det. 

Sjukaste jävla comedowns om man kliver av det efter några dagar

Går fan inte att få i sig en smula mat, allt bara växer i munnen och man håller på att spy

Går ABSOLUT inte ens tänka tanken att sova, det är dygn bort innan du kraschar 

Kroppen torkar ut och känns som varenda ledjävel och kota bara ska hoppa ut ur kroppen vilken sekund som helst

Sen vips har 3 dagar gått och man är totalt förstörd

 

nä om jag ska ha rejäl kvalitetsgrind blir det adderall, det är något jag rekar iaf om man har svårt med fokusen

förståeligt förklaring. jag är inte mycket för varken eller, så har aldrig behövt uppleva 3 dagars come down från skiten.

för den som inte vet så är den aktiva ingrediensen i Adderall 50% amfetamin och 50% dextroamfetamin. har aldrig provat det men Elvanse (som visserligen inte har samma aktiva ingredienser) har jag tagit ett 10-tal gånger i mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, säger aml :

Jag är väl för "gammal" , starkaste drogen Alkohol , tyvärr mixar in det bra med poker ... Under grinden får det bli Kaffe.

enligt många (inkl. William Nutt - google för att ta reda på hans credentials) är alkohol den värsta drogen med hästlängder, så att toppa den är omöjligt. synd att den är så kul och avstigmatiserad bara! inte bra för varken mig eller samhället.

Overall-weighted-scores-for-each-of-the-

 

https://www.researchgate.net/publication/285843262_Drug_harms_in_the_UK_A_multi-criterion_decision_analysis

Redigerad av Rhetoric
källa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger aml :

Jag är väl för "gammal" , starkaste drogen Alkohol , tyvärr mixar in det bra med poker ... Under grinden får det bli Kaffe.

Ja alltså håller fokusen på bara en nocco och en kaffekopp typ så ser jag ingen som helst anledning att stoppa i sig något annat. Men börjar man drifta iväg i tankarna efter 30minuter och tänker på allt annat än det man pysslar med blir det näsintill en omöjlighet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger Rhetoric :

enligt många (inkl. William Nutt - google för att ta reda på hans credentials) är alkohol den värsta drogen med hästlängder, så att toppa den är omöjligt. synd att den är så kul och avstigmatiserad bara! inte bra för varken mig eller samhället.

Overall-weighted-scores-for-each-of-the-

 

https://www.researchgate.net/publication/285843262_Drug_harms_in_the_UK_A_multi-criterion_decision_analysis

och tänk att för dagens generation, finns nästan alla dom tillgängliga ett knapptryck på en app bort i dom flesta städerna i sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, säger Rhetoric :

soldato betyder soldat (på italienska). du kunde inte komma på det på riktigt? dags att lägga dig tror jag :)

soldaten9 alltså, nja min italienska är lite utdaterad om jag ska vara ärlig. Var inte supermkt sånt på industri.

Så vad menar han med soldaten9 då? är det nån kändis eller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...