Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle


KINGVON

Recommended Posts

9 minuter sedan, säger RuoXuan :

Mina timing tells är extremt viktiga så är även mitt poker face.

Christoph Vogelsang-29371 Christoph Vogelsang

Det är kul att du hittat något viktigt att lägga din fokus på, istället för det som borde vara det uppenbara en stagnerande pokerkarriär. Svårt veta om du trollar eller ej, eller om du bara är ett sånt praktexemplar på ett totalt jävla misslyckande. Om detta är vad många år av hårt slit och grind med poker som inkomstkälla lett fram till, gör det ju ditt beteende ännu sjukare. Du kan vara hur mkt bättre än mig och alla andra här som helst, men faktum kvarstår ju fortfarande om detta är vad som åstadkommits och nivån du håller så är jag den första att gratulera att du är totalt jävla värdelös och har NOLL självinsikt. För man kan ju tycka att nån som tagit sig absolut ingenstans på hur många år? Torde bara lite ödmjuk iaf Så hoppas för din egen skull och folk runt omkring att du har nån annan huvudsyssla

 

Fast om det är som jag misstänker att du har något funktionshinder eller störning så ber jag så hemskt mkt om ursäkt då du inte fattar bättre. Men om folk undrar över något och är nyfikna behöver det inte betyda något negativt, så inget behov att behöva gå i försvarsställning och droppa massa saker som är irrelevant till sakfrågan. Så nu vet du det till nästa gång!

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger RuoXuan :

En tiltad Latex är den bästa Latex.

Sjukskriven, sönderladdad och benägen att mörda någon med sitt tangentbord.

Tar swish om du föredrar det istället för att donera vid borden. Så sparar du din tid också. Win-win.:x

 

närå, du kan gott få dina donationer ingen fara! Letar rätt på fullblodsproffset då på småtimmarna, Anna eller Ada med nånstans mellan 20-50 spänn så kan jag matcha det så är alla glada och nöjda

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger KINGVON :

närå, du kan gott få dina donationer ingen fara! Letar rätt på fullblodsproffset då på småtimmarna, Anna eller Ada med nånstans mellan 20-50 spänn så kan jag matcha det så är alla glada och nöjda

Ja, precis, fullblodsproffs är målet.

Tror du jag har vad som krävs? Eller måste man processera ett beslut på millisekunden för att sen se till sin förvåning att man precis checkat bakom stål. I så fall kan det bli svårt, förmodligen omöjligt..😥

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är inte avsett att elda på någon brasa men tycker att en hel del verkar mer avslappnade att shove en bluff än en v-bet som är relativt högt upp och jag har aldrig förstått varför. Måste också vara väldigt lätt att få för hög bluff-frekvens med en nut/nothing-strategi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att regga konto på SVS.

Alias: Latex

STRATEGI:

Inköp vid bord - 40bb.

Antal bord - de som Latexallergiker spelar.

Antal timmar - ^^.

RIT - alltid.

Tidsbank - varje gång, alla beslut.

 

❤️❤️❤️

Redigerad av Babushka1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger Babushka1 :

Snart dags att regga konto på SVS.

Alias: Latex

STRATEGI:

Inköp vid bord - 40bb.

Antal bord - de som Latexallergiker spelar.

Antal timmar - ^^.

RIT - alltid.

Tidsbank - varje gång, alla beslut.

 

❤️❤️❤️

det tkr jag absolut du ska göra min ryska gumma! precis allting vi älskar ❤️ sen spamma lite emojis osv, komma in och blocka borden och förstöra när det ska startas nya

Men då äre bara bunkra upp med dunderhonung och öva simultanförmågan, för det blir många timmars 15-16 tablande shortstackande. Lär jú hänga en psykisk ohälsa i luften efter ett par veckor skulle jag tippa på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för löningshelgsgrind då! lite halvlustig natt, då en viss tickande bomb gick loco. Vad jag kmr ihåg har jag inga snabbutiksrån på mitt samvete, som jag då skulle degat in på svs. (men kmr inte ihåg allt jag gjorde i 10års åldern LOL, men känns som man borde haft iaf svagt minne av detta).

Lite rungood hade väl varit välkommen, tänk att få springa över EV en session iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
6 minuter sedan, säger lamern :

dig kan man lita på. jag spelar inte mycket men när jag spelar så sitter du alltid vid mina bord

du gör det bra om du lyckas undvika mig om det rullar mindre än 20st bord /2 :D

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah nu är tiltovic i farten igen, blir helt tokig efter han förlorar en std pott mot nån fisk. Sjukt man äntligen lyckas ducka mot honom när han är på aptilt. Får hoppas han håller i ett tag och inte turar och lugnar ner sig som alltid annars

 

tiltovic.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nån som upplever att klienten blir lite konstig (laggar lite, ibland måste man kanske klicka 2 gånger på actionen man vill göra och även lite delay på actionen ibland). Brukar oftast uppstå om man varit inloggad typ 5h+ och i början är det inga problem. Om jag loggar in/ut flyter det på som vanligt igen, men inte alltid man kan göra det och tappa allt

Kanske är mitt internet eller något?

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, säger KINGVON :

Kanske är mitt internet eller något?

Nej samma för mig också , dock visste jag inte att logga ut hjälper så tack för det tipset :)

Trodde det hade å göra med hur många som var online eller nått. Det är ju iaf sjukt irriterande när man multitablar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
13 minuter sedan, säger aml :

Nej samma för mig också , dock visste jag inte att logga ut hjälper så tack för det tipset :)

Trodde det hade å göra med hur många som var online eller nått. Det är ju iaf sjukt irriterande när man multitablar.

Jo det är fan hemskt, tror man att händer är färdiga sen ser man i ögonvrån att det blinkar överallt för att klicket inte har registrerats typ. Fick sitta och peppra på actionknapparna när det var som bäst inatt för att det laggade nå fruktansvärt. Känns som det kommit de senaste veckorna, sett på youtube är det är något SCOOP och sånt kanske lockar trafik till alla klienter så kanske det släpper när det är över 

Man får heltenkelt börja taktikrelogga när det är svalt med action eller något

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 minuter sedan, säger Rhetoric :

^ Har garanterat att göra med RAM-minnet som överbelastas på ett kass sätt pga dålig programmering.

så med andra ord ingenting att göra åt saken? hoppas det går över och blir som det var för ett par veckor sen

15 minuter sedan, säger Bryggkaffe :

Tror som Rhetoric. Prova spela 4 bord några veckor och se om det hjälper?

Nån måtta får det väl vara😂, kan prova vaska ett par stycken iaf och ha 10-12st iaf och se om det blir nån skillnad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kör Windows så stäng ner alla andra processer (program) som körs medan du spelar (även dom i bakgrunden). Det finns program som gör detta åt dig om du ej har nördkunskapen att själv göra det. Även hjälpsamt om du startar om datorn innan varje session och direkt börjar grinden utan att öppna annan skit innan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger Rhetoric :

Om du kör Windows så stäng ner alla andra processer (program) som körs medan du spelar (även dom i bakgrunden). Det finns program som gör detta åt dig om du ej har nördkunskapen att själv göra det. Även hjälpsamt om du startar om datorn innan varje session och direkt börjar grinden utan att öppna annan skit innan. 

Tack!

Nä det är väldigt limiterat med datorkunskapen, helt grön!

Köpte datorn förra månaden och har bara i princip HM3,svs,chrome installerat då jag bara använder den till att spela poker och browsa lite forum. Men kan testa vaska chrome helt, det käkar på rätt friskt med lite olika youtube flikar etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger KINGVON :

Tack!

Nä det är väldigt limiterat med datorkunskapen, helt grön!

Köpte datorn förra månaden och har bara i princip HM3,svs,chrome installerat då jag bara använder den till att spela poker och browsa lite forum. Men kan testa vaska chrome helt, det käkar på rätt friskt med lite olika youtube flikar etc.

Man kan ju tro det, men så är det ju inte. Bloatware är inbyggt i alla Windows-datorer och telefoner nuförtiden. Windows kör en massa skit i bakgrunden t ex.

Vilken version av Windows kör du? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, säger Rhetoric :

Man kan ju tro det, men så är det ju inte. Bloatware är inbyggt i alla Windows-datorer och telefoner nuförtiden. Windows kör en massa skit i bakgrunden t ex.

Vilken version av Windows kör du? 

Klart som fan dom håller på fula sig!

windows 11, uppdateras automatiskt tror jag inte rört något sånt sen jag köpte den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...