Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle


KINGVON

Recommended Posts

33 minuter sedan, säger aml :

Soldado heter han ju inte Soldato. Förmodligen är det från Fotbollsspelaren Roberto Soldado som spelade med nummer 9

Korrekt. Skulle frälsa spurs 2013 när jag gjorde kontot. Men tyvärr blev det allt annat än succé för den gode Roberto som fick ta sig pick och pack och sticka tillbaka till Spanien 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, säger soldado9 :

Korrekt. Skulle frälsa spurs 2013 när jag gjorde kontot. Men tyvärr blev det allt annat än succé för den gode Roberto som fick ta sig pick och pack och sticka tillbaka till Spanien 

ah misstänkte det inte var så många såna där Dior ballons och grejor när man aldrig ens hört talas om farbrorn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avrundar helgen då, jag och arboga jonsson lyckades dra igång ett jävla stök på småtimmarna vilken även gjorde att helgen blev decent. Bara kört 1/2 ihelgen, alla som rullat och fyllt på med någon fyrkortslott eller /1 om det inte funnits 15st. En natt som innehöll det mesta, lyckades gneta ihop till en 4k stack på ett /2 bord. Lyckades även bli stackad för 130bb eller något av beccsan och blev nog till å med lite halvkär när hon körde 3 handat och var ändå lite stökig (jämfört med vanligtvis). Kul även med ett par riktiga grisar med några reloads bakom, den största hjälten var väl inne för en 15-20st 400krs kulor innan han insåg sig besegrad efter AA handen

Så tänkte jag drar nån hjärndöd bluff till henne så kan hon få beställa sig en ny satisfier eller något för pengarna på nån höst och rusk rea på nån snusksida så är alla nöjda och belåtna!

Varsegod beccsan!

beccan!.thumb.png.564d6347021cd7c950d4b14cc21ac02f.pngGRISAR.thumb.png.d30f0bd2f6f451039e19eceb69e61462.pnghelgensvev.thumb.png.d7eb2dfb810d05a1aaaf50041b3957d6.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt jobbat :D Vilka fina bord du sitter på också. Var ju själv in en vända igår men alla bord jag hoppade in på hade 4-5 regs på varje, så la ner rätt fort och gick ner i nivå. Så några frågor.

1.Vilken tid på dygnet tror du har bäst winrate ?

2.Hur ser din overall winrate ut på 1-2 nivån ? (på det du har trackat)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

48 minuter sedan, säger aml :

Snyggt jobbat :D Vilka fina bord du sitter på också. Var ju själv in en vända igår men alla bord jag hoppade in på hade 4-5 regs på varje, så la ner rätt fort och gick ner i nivå. Så några frågor.

1.Vilken tid på dygnet tror du har bäst winrate ?

2.Hur ser din overall winrate ut på 1-2 nivån ? (på det du har trackat)

 

1. Jadu har ju blivit ett par dygnssessioner och jag skulle väl säga att det finns tre såna hotspots typ. Kommer ihåg när du kom in igår och då är det nog tamefan som allra sämst. Kan rulla rätt många bord men 10st kan vara i princip helt värdelösa och egentligen inte värda att sitta och kan bli ett jävla hoppande mellan borden för att försöka hitta ett par bra iaf. Skulle säga 18-22,23 tiden är nog fan absolut sämsta tiderna egentligen med vissa undantag såklart (helger, lön, början av månader osv när gränser nollställs) Även just när dom tidiga morgonfiskar börjar ge upp och alla morgonpigga gubbreggs tittar in så är det fruktansvärt jävla tråkigt också.

Brukar vara bra riktigt sent, många reggs har typ gett sig för kvällen/natten och alla överflödiga bord börjar dö ut och då brukar det sluta med att det är ett par riktigt fina kvar. (som inatt)

Sen tidigt på morgonen alltså riktigt tidigt att du är uppe och startar borden typ och så dräller in det en del dårar och så pumpar man bara ut nya bord så fort det kmr upp i lobbyn så kan man snabbt få igång ett par fina. (efter 07ish)

Sen typ middagstid ett par timmar brukar det vara riktigt fint 15-18.00 typ lite mindre antal bord även då men oftast riktigt fina

2. 9,79bb/100 på totala samplet. (13,76bb/100 denna månad på /2) så den är väl på G uppåt över 10 iaf. Men är som du skrev i din db att du hade tjänat mer på en lägre nivån än kliva upp. Har 23bb/100 på /1 så pengamässigt hade det väl varit bättre spela där sålänge jag inte har över 11,5bb/100 på /2 antar jag det blir?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger KINGVON :

Har 23bb/100 på /1 så pengamässigt hade det väl varit bättre spela där sålänge jag inte har över 11,5bb/100 på /2 antar jag det blir?

Japp precis.

Och angående tiderna på dygnet att spela så hade jag samma känsla. Var enklare i sommras när jag kunde dygna. Dom rikgtigt sena timmarna kunde ju vara riktiga guld bord även om antalet bord var lite väl lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, säger aml :

Japp precis.

Och angående tiderna på dygnet att spela så hade jag samma känsla. Var enklare i sommras när jag kunde dygna. Dom rikgtigt sena timmarna kunde ju vara riktiga guld bord även om antalet bord var lite väl lågt.

Jo exakt, blir ju lite mer chansning och lotteri då man inte kan anpassa spelandet dom timmarna man själv skulle velat. 

Har ju blivit att man kört kvällssessioner, sen väntat in dom sena guldborden, sedan härdar man ut till morgonvärdet och sen kan man egentligen ge sig till eftermiddagen och lira ett par timmar och skita i kvällarna :D men blir ju obv kvällarna ändå är väl den mest logiska tiden att sitta och häcka vid datorn för folk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hör inte till vanligheterna att man får glida in och suga åt sig ett par eftermiddagstusen! Var typ 1 gris på 10+ bord i princip, men som tur var bara massa bottenskrapsreggs (jag inklusive) inne. Tur att jag aldrig bluffar och alltid har det! för hade folk varit lite nyfikna denna session hade det kunnat vara åt andra hållet! Fick även tura lite i sessionens största pott mot solverproffs

 

eftermiddagen.png

Redigerad av KINGVON
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade euroborden lite när det har varit så dött på småtimmarna, det var ju hemskt kan vara det tråkigaste jag någonsin spelat.

Någon som har nån annan åsikt eller upplevt annat? Blir det ens värt för oss svenskar att spela där? dom andra får väl rakeback och sånt antar jag och vi inte ett skit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter sedan, säger KINGVON :

Testade euroborden lite när det har varit så dött på småtimmarna, det var ju hemskt kan vara det tråkigaste jag någonsin spelat.

Jag har provat lite, men det var inget för mig. Vet inte om jag valde fel tider, men såg inte röken av recs på euroborden. Ja, förutom jag då 😁

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger KINGVON :

Testade euroborden lite när det har varit så dött på småtimmarna, det var ju hemskt kan vara det tråkigaste jag någonsin spelat.

Någon som har nån annan åsikt eller upplevt annat? Blir det ens värt för oss svenskar att spela där? dom andra får väl rakeback och sånt antar jag och vi inte ett skit

Måste väl vara fullproppat av rumänska bot-syndikat annars skulle jag fullständigt tappa tron på människans uppfinningsrikedom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger Joshua :

Jag har provat lite, men det var inget för mig. Vet inte om jag valde fel tider, men såg inte röken av recs på euroborden. Ja, förutom jag då 😁

Jodu kryllar nog av belarusiska rockstars som lever loppan på nl20-nl50 grind.

18 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Måste väl vara fullproppat av rumänska bot-syndikat annars skulle jag fullständigt tappa tron på människans uppfinningsrikedom

Kom ändå lite fisk tillslut, var nästan samma princip som på svs gamesen dör när grisen gular. Men inge riktigt såna sprängda men några halv. Ska väl funka som komplement om det är väldigt lite games

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahah så jääävla rättvist äntligen! missade totalt att han toknitten var med i potten också och så ser jag precis när jag klickat på allin knappen att den jäveln är med i potten också. Och han jävlat blixtsynar mig 😂

Lite gammal hederlig tur när man gör bort sig, är man inte bortskämd med!

hahahhawtf.png

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, säger Dave20 :

Är du arbetslös eller hur hinner och orkar du spela 24/7?

Sjukskriven, står i kö för operationstid. Slet sönder knät och allt i det i princip, korsband, ledband det var inte vackert. Så nu måste dom typ konstruera om knät med senor och all möjlig skit från min kropp och på något sätt få till allt. Blir i princip som att börja om att gå på nytt igen med det benet, men eftersom jag inte svävar i någon livsfara så hamnar man längst ner i nån köjävel och får vänta flera månader säkert ännu mer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger KINGVON :

hahahah så jääävla rättvist äntligen! missade totalt att han toknitten var med i potten också och så ser jag precis när jag klickat på allin knappen att den jäveln är med i potten också. Och han jävlat blixtsynar mig 😂

Lite gammal hederlig tur när man gör bort sig, är man inte bortskämd med!

Vad hade du velat göra annorlunda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
46 minuter sedan, säger Lobo :

Vad hade du velat göra annorlunda?

kliva sessionen innan såna där blunders händer :D Eller åtminstonde inte sätta mig i situationer då jag i princip bara kan förlora megapot mot nitten eller vinna fiskens grus. Som det blev nudå, inte så snällt mot en själv!

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...