Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har en BR på 350$ just nu som jag spelat upp från freerolls o dylikt, har alltså inte satsat en enda krona, vill nu ta ut en del men inte allt eftersom jag hoppas kunna öka igen men jag vill inte lyckas slaska bort allt jag har så jag vill ta ut lite. Har inte netteller och det är inte aktuellt att skaffa nu eftersom jag ska ta ut o inte orkar trassel med att skicka leg o så. Jag ska ta ut genom banköverföring som kostar 35$ då jag läst lite trådar om misslyckade checkuthämtningar o liknande.

Om det kostar 35$ att ta ut, hur lite är det minsta man ska ta ut utan att man betalar oerhört stor avgift? (250$ e minimum)

Tänker alltså inte ta ut nu, ska spela upp lite till då jag inte vill ta ut minimum, men jag vet inte hur länge jag ska spela... 8-)

Om jag för över säg 300 dollar till ett svenskt bankkonto kommer $ växlas automatiskt till svenska kronor?

Postad
Har inte netteller och det är inte aktuellt att skaffa nu eftersom jag ska ta ut o inte orkar trassel med att skicka leg o så. Jag ska ta ut genom banköverföring som kostar 35$ då jag läst lite trådar om misslyckade checkuthämtningar o liknande.

Orkar inte skaffa neteller?

Vill du hellre betala 10% av rullen för att få ut pengarna? Hur lat kan man bli...

Dessutom ska du ha kvar deg på sajten. Om du spelar upp dom och vill ta ut igen, ska du då betala 35 dollar i avgift igen? Du tjänar ju nästan på att köpa en scanner då.

Och för det tredje tror jag inte att man behöver skicka in kopia på ID om man har mindre än 500 dollar på netellerkontot.

Postad

Du behöver inte skicka leg till neteller..

När du skapat konto så ringer de kanske upp och frågar lite snabbt namn o s v , sedan kan du ju flytta pengarna till en sida där man gratis kan ta ut till bankkonto

Postad

Om jag för över säg 300 dollar till ett svenskt bankkonto kommer $ växlas automatiskt till svenska kronor?

Nej, när du går till bankomaten så får du ut dollarsedlar som du måste växla in till kronor..... ;)

Postad

Bortse från mitt ironiska inlägg ovan, pengarna växlas automatiskt.

Sedan kan det ju vara att när du vill få ut pengar från netteller till banken så vill neteller ha id och grejer, inte bara om du ska använda det att föra pengar mellan olika siter....