Ottosaia Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Tjena! Undrar om någon spelar eller har testat på Valeiopoker. Jag undrar om det finns någon spelartrafik där och hur motståndet är. Av en snabb blick på sidan ser det riktigt snyggt ut tycker jag. Citera
Papa Kubo Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Sajten må vara riktigt snygg, men det finns mycket som tyder på att Valeio är ett MLM-företag. Citera
gdaily Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Jag är övertygad om att det finns en tråd här sedan tidigare om den där pyramidspelsskiten. EDIT: Ja, det fanns det, omsorgsfullt arkiverad i moderatorgruppen. Valeio har tidigare spammat forumet rejält, varför bara det räcker för oss att avråda från att spela där. Dessutom uppvisar sajten stora likheter med pyramidspel/MLM-företag/sektkollo, varför jag säger - håll er borta! Tråden får finnas kvar, låst, som varning. Ingen diskussion tack. Citera
Recommended Posts