Gå till innehåll

Starten av slutet


Recommended Posts

Man kan inte vinna allt, hoppas ni inte spela för hårt på den trippeln 😅

Idag har de inte blitt nå poker, man har shoppat loss istället 🙂 inkomster och utgifter. Jag kommer inte hinna få in mer än 20-25 k händer denna månad, vilket får ses som ett misslyckande från min sida. 

Nästa månad så får jag skärpa mig med volym målet. Minst 30k händer per månad, allt annat är helt oacceptabelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den raka trippeln för den "modiga" 

image.png.f0e55a1f74088624c4fc59763440dac3.png

Snabb motivering: 

Sla vs Lil - Lille spelar alldeles för bra just nu, ingen måste match på nåt vis för dom då dom redan leder i serien med 2-0. Men allt sitter i laget just nu och har svårt att se slavia prag göra nåt i denna matchen för att vinna. Lille är för bra nu. 

Cagliari vs Como - 2,15 på ett väl etablerat lag i Serie A mot ett lag som nyligen spelat sig in i Serie A, har svårt att vinna bortamatcher i just Serie A. Rent statistikt bet. 

Sao vs  Vit - Sao paulo har 11 vinster hemma 0 oavgjorda och 0 förluster mot just Vitoria. Spickad i sten 1.a !? 

Lycka till för den som ryggar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar en paus från allt ett tag, min rulle är större än någonsin allt går bra, men folk här är väldigt toxiska mot mig och jag förstår inte vad jag gjort.... Jag har kommit med en del sanningar och andra saker som folk tycks missa eller inte vilja se. Jag är förmodligen för intelligent för skaran som hänger här och blir således missförstådd. 

Jag återkommer när jag känner mig redo. Jag kommer fortsätta köra mitt A-game och krossa på borden samtidigt som jag har några pokerböcker jag cashat o väntar på för att göra min edge ännu större. 

På återseende om nån månad eller två. 

Målet med händer/volym står kvar.

  • Like 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, säger Flamberadraket :

Jag tar en paus från allt ett tag, min rulle är större än någonsin allt går bra, men folk här är väldigt toxiska mot mig och jag förstår inte vad jag gjort.... Jag har kommit med en del sanningar och andra saker som folk tycks missa eller inte vilja se. Jag är förmodligen för intelligent för skaran som hänger här och blir således missförstådd. 

Jag återkommer när jag känner mig redo. Jag kommer fortsätta köra mitt A-game och krossa på borden samtidigt som jag har några pokerböcker jag cashat o väntar på för att göra min edge ännu större. 

På återseende om nån månad eller två. 

Målet med händer/volym står kvar.

Tror alla är nyfikna på dina graf? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...