Nordkorea Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Hej allihop, vet inte om alla redan sett denna platsannons som jag sprang ihop med i dag: Vill du jobba som speltestare av pokerspel på nätet? Vi söker 16 stycken pokerspeltestare, projekt 6-10 tim/dag i 3-4 veckor Vi söker 16 personer som vill jobba som speltestare för poker spel på nätet. Du skall kunna jobba 6-10 timmar per dag under kontorstid över en period på 3-4 veckor med start 29 augusti. Ersättning är timlön och utbetalas efter genomfört arbete. Du kommer att sitta i lokaler i centrala Stockholm och företaget tillhandahåller datorer och nödvändig utrustning för genomförande under projektet. För att kunna jobba som speltestare måste du uppfylla följande kriterier: • du har erfarenhet av pokerspel på nätet såsom ”Texas hold’em”, ”Ohama” och ”Five card draw”. • du skall kunna lägga 6-10 timmar per dag under kontorstid i 3-4 veckor från och med kl: 9.00 den 29 augusti 2005. Tycker du att det låter kul? Maila då din ansökan med cv och ett personligt brev till: cv@inhouse.se så fort som möjligt, skriv tydligt ”Speltestare” i ämnesraden. Senast på fredag 26 augusti 2005 kommer du att få ett personligt email från oss om du är en av de 25 vi kallar in till ett gruppmöte då vi väljer ut de 16 som kommer att delta i projektet. Observera att endast sökanden som uppfyller kriterierna ovan kommer beaktas. Vill du veta mer! Kontakt: Lisa Kyllerman Telefon: 08-52 22 3313 E-mail: cv@inhouse.se Citera
baller Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 jag sätter en tia på tain / expekt någon däremot? Citera
Nordkorea Postad 23 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Kan vara ongame också... Eller sa är det äntligen dags för pokerforum.nu:s egna klient att betatestas ...!! jag har hört ryktena. Citera
zagwer Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Det är nu det är dumt att man bor i Borås. Citera
Machista Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Det är nu det är dumt att man bor i Borås. Det är alltid dumt. Citera
baller Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Inhouse ville inte gå ut med vilket företag det är utan medelar dom som blir uttagna till första gruppen, någon som kommer dit kan ju skriva en liten rad här Citera
Nidson Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Inhouse ville inte gå ut med vilket företag det är utan medelar dom som blir uttagna till första gruppen, någon som kommer dit kan ju skriva en liten rad här Ingen kommer erkänna att han/hon är med i projektet. Det är ju samma sak som att säga att man tjänar <$10/h på sitt eget lir. Citera
baller Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Nidson, det förutsätter att man är en vinnare... många är förlorare eller break even spelare... Citera
Nidson Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Nidson, det förutsätter att man är en vinnare... många är förlorare eller break even spelare... Jag som trodde att alla var vinnare. Citera
Nordkorea Postad 24 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Nidson, det förutsätter att man är en vinnare... många är förlorare eller break even spelare... Jag som trodde att alla var vinnare. Jag tänker vara med i projektet. Inget att skämmas för. Citera
Nidson Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Nidson, det förutsätter att man är en vinnare... många är förlorare eller break even spelare... Jag som trodde att alla var vinnare. Jag tänker vara med i projektet. Inget att skämmas för. Jag tycker inte det heller, skojade bara till det lite. Tihi. Citera
TjockisBagarn Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 PALLA ATT MAN SKA VA TVINGAD ATT GÅ I SKOLAN PÅ DAGARNA, orka skolka i 3-4 veckor Citera
baller Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 länk till primapoker.com hit med stålarna.. jag vinner Citera
cab19 Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 länk till primapoker.com hit med stålarna.. jag vinner Ofan! Hoppas verkligen expekt vet vad dom gör. Det är alltså en helt ny pokerplattform som byggs av tain eller har dom "levererat" någon redan till en annan sajt? Citera
HeadLess- Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Ja det är en helt nya klient. men om jag inte minns fel så är det tain som bla håller i expekts bettingsystem så är därför expekt byter. sen av det jag sett/hört om tain så blir det nog riktigt riktigt bra;> Citera
Lucky_girl Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Fredagen är nu över och jag har inte fått något personligt mail.. Någon här som kan meddela om ni har fått jobbet? Så att man vet om det är kört. Jag hoppas fortfarande, men antar att jag som tjej har en minimal chans.. Citera
MegaSpider Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 spela playmoney 10 tim / dag i 4 v....vart anmäler man sig ? Citera
Seemos Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Jag ska dit, fick mitt mail i torsdags och de ville ha svar i fredags. Lite synd bara att det är i stockholm och man bor på sveriges framsida... Kanske kan säga något mer på måndag. Jag skulle lätt välja ett riktigt jobb över en osäker pokerinkomst på $10/h. Citera
gdaily Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Nidson, det förutsätter att man är en vinnare... många är förlorare eller break even spelare... Jag som trodde att alla var vinnare. Jag tänker vara med i projektet. Inget att skämmas för. Med facit i hand, jo det var verkligen ett jobb att skämmas för... Citera
kimmo Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Ja det är en helt nya klient. men om jag inte minns fel så är det tain som bla håller i expekts bettingsystem så är därför expekt byter.sen av det jag sett/hört om tain så blir det nog riktigt riktigt bra;> Synd att du hade helt fel Citera
cab19 Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Skulle vara kul om någon här som var med och testade klienten berättade lite om hur det var och om det var problem liknande dom vi ser nu. Eller flöt allt på klockrent under betatestandet? Citera
gdaily Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Eller så tyckte någon att det blev för dyrt och stressigt med testpersonal... Citera
Recommended Posts