Gå till innehåll

PLO - Omstart på Svenska spel


Daxxar

Recommended Posts

Tjena folket,

Tänkte de vore lite kul att bidra till aktiviteten här på forumet och starta dagbok och om jag ska vara ärlig behöver jag 
någon typ av morot som kan motivera mig att börja om att bygga på min bankrulle efter riktigt dåliga skottningar och spel.
Har även planer på att jag i början eventuellt tar ut en viss % av vinsterna från bankrullen vilket av någon lustig anledning motiverar
mig ännu mindre till att spela, så hoppas denna dagbok hjälper med just motivationen.

Bakgrund:

  • Grindat som en tok på 5-korts PLO på GGpoker.
  • Backat på tok för mycket senaste tiden. Närmar mig gul och ful, bra jobbat.

Så nu när den tråkiga bakgrunden har gåtts igenom låt oss blicka framåt om planen för dagboken och lite regler.

Om dagboken:

  • Blir uppdateringar varje måndag för föregående vecka
  • Postar kanske några enstaka händer då och då men kommer inte spamma HH:s
  • Dagliga uppdateringar om/när jag känner för det.

Regler:

  • Börjar spela 0.25/0.50:- och 0.50/1:-
  • Minst 20st (200bb) inköp för att gå upp till nästa nivå.
  • Fyller på med något enstaka €-bord om det krisar med aktivitet på SEK-borden.

Bankrulle start: 2000:-

EDIT: Efter att ha spelat lite på klienten måste jag erkänna att jag behöver bli varm i kläderna på den så jag kommer istället börja med 2000:- på lägsta nivån. Har uppdatera detta inlägg för att reflektera detta.

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Markus8000 :

Kul trådstart. Gul och ful har man testat. Inte tipptopp då. Skönt träna skiten ur sig och bygga upp. Fysiskt och psykiskt. Mvh livscoachen

Såg dig inne för några dagar sen vevandes friskt! Om du är den som nickar Markus800 dvs 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...