Gå till innehåll

Slovakien bygger rulle sakta men säkert!


slovakien

Recommended Posts

Tjenare!

 

Jag ska börja skriva pokerdagbok för att ha bättre diciplin på mig och inte tilta över smutsiga bad beats som jag ibland råkar göra och mest för att hålla koll på mina vinter/förluster.

 

Jag kommer även att posta HH i denna tråd.

 

Jag spelar mest på prima på limitarna: 0,05/0,10 nl- 0,25/0,50 nl

Brukar spela normalt sätt på 10 manna bord 1-4 bord åt gången men numera känner jag kärlek för 6-manna bord då dem spelar riktigt löst där.

 

Jag spelar även på andra sidor enbart för att jaga bonusar och inte för att stanna där så man kan säga Prima är mitt hem inom pokern :)

 

Jag är för övrigt 37 år och har spelat nätpoker i ca 9 månader nu.

Min nick i Prima är: Tom_Green

 

Mitt mål är att ligga ca 10 dollar + isnitt per dag.

 

Min BR för 2 veckor sedan: ca 450$

BR just nu: 580$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte du som råkar heta Slovakien på lunarstorm som e från kristianstad å e 17 år? hehe! Medlem i min pokerklubb där ju ;) Ta de lugnt, ingen kommer sätta dit dej för att du e 17! Vem fan har tid me sånt! Lycka till!

 

 

Jag har ingen aning om vem som är Slovakien i lunar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade idag på 3 bord 6 manna 0,05/0,10 nl ( riktigt löst spel )

 

Losade 3 inköp först genom 1: floppade nötstege, den andra floppade 2 par, vi båda all in på floppen och han får full house på rivern :?

 

 

2: Floppade set,, en drar all in med top pair men får runner runner flush.... :?

 

 

3: Spelade dåligt med A K , floppade top pair, han betar som fan och jag synar hela vägen tills mitt inköp är slut och han har 2 par.

 

Sedan fortsatte jag lira i 2 h och hade sen 22 dollar på vardera bord så jag gick tillslut 6 dollar +

 

 

BR nu: 586 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...