freddie94 Postad 2 Oktober Rapport Share Postad 2 Oktober Ni som spelar poker utomlands, vart befinner ni er? Jag har länge funderat på thailand, men vet inte om det är hållbart. Annars hört att filippinerna skall vara bra. Vill inte leva något lyxliv, bara så man klarar sig och lever gott i värme, några månader. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddie94 Postad 5 Oktober Författare Rapport Share Postad 5 Oktober (redigerade) Nu har jag fått in mina första 9 tusen händer på 0.25/0.50 och 1000 på 0.50/1 kr Hur mycket händer får ni in under en månad ungefär? Och skulle ni säga det är bäst att lira på svenska spels egna eller finns det bättre värde någon annanstans? Redigerad 5 Oktober av freddie94 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 5 Oktober Rapport Share Postad 5 Oktober Bättre värde hittar du nog ingen annanstans. Spelar du andra tider än prime så kan det vara svårt att få ihop bord på 1/2 och högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts