TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 T-F vad hade du när du ställde in på floppen efter raise av Titti55 preflopp. Floppen kom där A97 två diamonds. Hörde hon folda KK Spelade ett suitat A, kommer inte ihåg vilken kicker... Jobbig fold... Hrrrm, kanske ska ta tillfället i akt o säga att jag inte lirat på säkert 2 månader... Så man är lite ringrostig... /TF Citera
questan Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 kanske lite hård ord...men sånna slut gillar jag inte Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 sämre spelare får man leta efter och lira HU mot T-F eller Markoolio? inga snälla kommentarer hur som helst =/ kanske är berättigade dock, inte vet jag. Inget man bryr sig om kgl Vill nån snacka skit på ett internetforum är de mer än välkomna... Jag är ödmjukt medveten om mina klonkz i den här lilla turneringen... /TF Citera
jezaja Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Ringrostig tomte, thats a first Citera
questan Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 o paus tror jag bara e bra...lyckas alltid som bäst efter ett längre uppehåll. inte så att man glömmer hur man ska spela. Citera
Johan Axelsson Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag spelade så uselt på finalbordet. Ledde, om än knappt, när vi var nio. Sen dog jag med klantigt spel mot T-F's solida damer. Mjaja, det var roligt iaf. Räddade kvar Perli genom att låta honom dubbla upp med AA mot mina KK när vi var sju kvar oxå Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Ringrostig tomte, thats a first Må tusen flugor hemsöka din studentlägenhet!!! /TF Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag spelade så uselt på finalbordet. Ledde, om än knappt, när vi var nio. Sen dog jag med klantigt spel mot T-F's solida damer. Mjaja, det var roligt iaf. Räddade kvar Perli genom att låta honom dubbla upp med AA mot mina KK när vi var sju kvar oxå Jo, vad ställde du in med, pp3 om jag inte minns fel? Otur o springa in the ladies... /TF Citera
Johan Axelsson Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jo, vad ställde du in med, pp3 om jag inte minns fel? Otur o springa in the ladies... /TF Ja, men jag borde inte haft så bråttom. Det var ju ändå inte hur vilt som helst. Citera
Perli Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Mjaja, det var roligt iaf. Räddade kvar Perli genom att låta honom dubbla upp med AA mot mina KK när vi var sju kvar oxå Ja, det var väldigt snällt av dig =) Det och att jag lyckades träffa set när jag hade KK och mötte AQ gjorde att jag kom bra mycket längre än vad det först verkade som, var shortstacked större delen av turneringen. / Perli Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Hur gick det mot mister Mugg? Går av stapeln kl 2205 ikväll... /TF Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 TotalFarker, supergrattis! Kul att en POKERFORUM.nu-are vann det hela! Kommer förbi och hejar på TF i HU kl. 22.05. - QoS Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 YO T-F om en timme smäller det!!!! Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Markoolio, välkommen till POKERFORUM.nu! Jag vill se lite mer smacktalk innan matchen, kom igen! - QoS Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Hehe räcker med att säga att "TheSalmon" eller "Erik123" har haft HU skola med mig ett tag! Ska slakta! =) Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Kom inte här och namedroppa massa pokerkändisar... Jag vill se/höra mera raspiga röster och grymtande, ja, ni vet som på Wrestling! Yeah, yeah... you going down! - QoS Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 YO T-F om en timme smäller det!!!! Ey! Killen som kan rimma på "backens monark"! Eller hur gick den nu igen Hehe räcker med att säga att "TheSalmon" eller "Erik123" har haft HU skola med mig ett tag! Ska slakta! =) Jaja, det hoppas jag att QoS väger upp med att pm:a sina HU-hemligheter till mig /TF Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Hahaha oki! Vem är T-F? Duktig? Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 TotalFarker, heehee... jag kan sammafatta all min HU kunskap med ett ord - HU-KNUGEN! Lycka till båda två, ska bli kul att se HU-matchen! - QoS Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Hahaha oki! Vem är T-F? Duktig? Ja! Jätteduktig faktsikt! Spring och göm din mamma i en garderob!!! I'm gonna put th HURT on you, BROTHA!!! /TF (räcker det som smacktalk, QoS???) Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Godafton TF.. Laddad? Tjenixen Marko! Klart man är laddad... Sög i mig farfars sista whiskydroppar igårkväll så man mår som man förtjänar /TF Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Nu börjar det likna något... jag är övertygad om att Marko sitter och panikskriver något fyndigt tillsammans med sina manusförfattare! - QoS Citera
Recommended Posts