Gå till innehåll

20/8 - Kommentera Lad. Scandinavian

Recommended Posts

Postad
Verkar som Legato spelar respektingivande. Vad har du för känslor om slutsegern Gdaily?

Patrick spelar ruskigt bra storstackspoker, så han är i final mot Ramzi eller möjligtvis Legato

Postad
Hand 154

Legato dealer

Patrick small blind (5000)

Ramzi big blind (10000)

Ante 2000

Patrick limpar

Flop: 3 8 2

Checkas runt

Turn: A

Patrick checkar

Ramzi 50K

Patrick 120K

Ramzi all-in

Patrick synar

Jag betta 20k på flopp, är inte så fiskig så jag checkar bakom flopp och bettar 250% pot på turn.

Postad

Chobo; Faktum är att hand 128 var rätt intressant :) Jag hade inte Q2, men väl K2... RaMz och Raymi har som alla vet gått i pappa Rashids synskola. Jag har rätt lite kvar på river, är säker på att jag leder o tror att Ramzi kan hitta syn med typ JT :)

Postad
Hand 154

Legato dealer

Patrick small blind (5000)

Ramzi big blind (10000)

Ante 2000

Patrick limpar

Flop: 3 8 2

Checkas runt

Turn: A

Patrick checkar

Ramzi 50K

Patrick 120K

Ramzi all-in

Patrick synar

Jag betta 20k på flopp, är inte så fiskig så jag checkar bakom flopp och bettar 250% pot på turn.

Ändrar, bättre så?

Postad
Chobo; Faktum är att hand 128 var rätt intressant :) Jag hade inte Q2, men väl K2... RaMz och Raymi har som alla vet gått i pappa Rashids synskola. Jag har rätt lite kvar på river, är säker på att jag leder o tror att Ramzi kan hitta syn med typ JT :)

Tilta mig inte Legato. Du vet att Storåkers-skolan bara är en filial till Rashid-skolan.