Gå till innehåll

All in tar klivet mot NL 1/2


All in

Recommended Posts

Jag har tänkt att hoppa på trenden att skriva dagbok, jag heter Jimmy och är 19 år, har spelat poker cirka ett år, men började lira online den 1 november 2004. Jag tog studenten i sommras och har inget jobb för tillfället, så jag är därmed arbetssökande pokerspelare :)

 

Jag spelar för tillfället NL100 SH på b2b nätverket. Var precis på väg att ta klivet upp på NL200, har varit där och nosat lite grann, men inte riktigt vågat. Har plussat ganska stabilt på NL100 under en tid, tills mitten på maj någon gång, då verkar allt vända.

Vet inte om det bara är otur och lite tilt eller om jag har någon läcka som jag inte vet om, men de kanske ni kan hjälpa mig att ta reda på?

 

Mål: Jag sätter upp mål för varje månad, har inget långsiktigt mål. Målet för augusti var €1200 och 70 timmar spelade. Timmarna kommer jag klara, men 1200 kan bli svårt eftersom jag för tillfället ligger minus €310.

Ska försöka koppla bort månads resultatet så mycket som möjligt nu och fokusera på att spela bra poker och förhoppningsvis komma ur denna jobbiga svacka!

 

Bankrulle för tillfället: €5673

 

* RP för nick - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad tänkte du köra efter för BR-krav ?

(inte bara för NL200 utan även längre fram - högre stakes)

 

Jag hade tänkt att avancera upp till NL200 när jag har mellan €6500 - 7000. Beror på hur spelet känns.

Högre stakes har jag inte i tankarna just nu, utan har tänkt att ligga å grinda på NL200 ett bra tag när jag kommer dit och sedan plocka ut en lön varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat en session idag på 2,5h. En väldigt seg session, inte mycket som hände, men låg mestadels minus, som mest runt 100. Slutade minus €10. :) Är inte nöjd med spelet, känns fortfarande att självförtroendet inte är på topp..

 

Har faktiskt inte hittat några intressanta HH`s, men plockade ut en iaf.

 

 

- Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Jaen"

Game ended 2005-08-19 17:49:27 UTC

 

Players:

Hempel (EUR 146,56 in seat 1)

Jimmy (EUR 79,50 in seat 2) (för lite cash inne på sidan så ja inte kunde fylla på, spelar alltid med fullt inköp annars)

BeWeR (EUR 27,75 in seat 5)

Tejano (EUR 174,20 in seat 6)

 

Dealer: Hempel

Small Blind: Jimmy (0,50)

Big Blind: BeWeR (1,00)

 

Jimmy was dealt: Kd - Qh

 

Tejano Raise (2,00)

Hempel Fold

Jimmy Call (1,50) (miniraise, solklar syn)

BeWeR Raise (2,00) (tomtig, och raisen är inge vidare stor)

Tejano Call (1,00)

Jimmy Call (1,00)

 

Flop Ts - Qd - 3h

 

Jimmy Bet (7,00) (Träff, bettar ut och ser vad som händer)

BeWeR Call (7,00) (syn? sätter han på AT, KT, alternativt ett drag, tror inte på KK lr AA, men är tveksam..)

Tejano Fold

 

Turn Ts - Qd - 3h - 2h

 

Jimmy Check (checkar å ser vad han gör.)

BeWeR All-In (17,75) (han överbettar? exakt det där movet var jag både rädd för och de va det jag ville ha.., väljer syn.)

Jimmy Call (17,75)

 

River Ts - Qd - 3h - 2h - 3c

 

 

så vad tror ni? hur spelade jag handen? Har ingen vidare read på fi, bara att han är tomtig och ingen direkt duktig spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en paus och spelade sedan en halvtimme till innan ja fick nog.

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "La Carolina"

Game ended 2005-08-19 19:00:08 UTC

 

Players:

Varjano (EUR 40,15 in seat 1)

ByggarBob (EUR 344,87 in seat 2)

mille14 (EUR 82,25 in seat 3)

jimmy (EUR 121,50 in seat 4)

favalli16 (EUR 48,13 in seat 5)

TBN32 (EUR 86,75 in seat 6)

 

Dealer: mille14

Small Blind: jimmy (0,50)

Big Blind: favalli16 (1,00)

 

jimmy was dealt: Ks - Kc

 

TBN32 Fold

Varjano Call (1,00)

ByggarBob Call (1,00)

mille14 Fold

jimmy Raise (4,00)

favalli16 Fold

Varjano Call (3,50)

ByggarBob Fold

 

Flop 7d - 8c - 9s

 

jimmy Bet (7,75)

Varjano All-In (35,65)

jimmy Fold (Ingen read alls så jag väljer fold)

Varjano Payback (27,90)

 

Varjano didn't show hand

 

Varjano wins: EUR 25,50

Rake: EUR 1,00

 

synpunkter?

 

 

 

 

 

nästa hand:

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Leon"

Game ended 2005-08-19 19:26:16 UTC

 

Players:

Mr_bdf12 (EUR 57,40 in seat 1)

jimmy (EUR 85,25 in seat 2)

freddysund (EUR 178,30 in seat 3)

oldandugly (EUR 48,00 in seat 4)

rivaldo10 (EUR 21,70 in seat 5)

paulli (EUR 41,65 in seat 6)

 

Dealer: Mr_bdf12

Small Blind: jimmy (0,50)

Big Blind: freddysund (1,00)

 

jimmy was dealt: Ah - Qh

 

oldandugly Call (1,00)

rivaldo10 Fold

paulli Raise (2,00)

Mr_bdf12 Fold

jimmy Raise (4,00)

freddysund Fold

oldandugly Call (3,50)

paulli Call (2,50)

 

Flop Tc - As - 7d

 

jimmy Bet (10,00)

oldandugly Fold

paulli All-In (37,15)

jimmy Fold (Två händer tidigare hade exakt samma sak utspelat sig, men då dubblade han bara mitt bet och jar tröck å han synade med A6, och klonkade 6an på river. Kändes som han hade mig nu denna gång å trodde att jag skulle syna pga hämnd.)

paulli Payback (27,15)

 

paulli didn't show hand

 

paulli wins: EUR 33,00

Rake: EUR 1,50

 

synpunkter?

 

nästa hand:

 

 

 

 

 

Game ended 2005-08-19 19:28:23 UTC

 

Players:

JAWS (EUR 95,23 in seat 1)

ByggarBob (EUR 289,12 in seat 2)

jimmy (EUR 96,65 in seat 4)

favalli16 (EUR 111,11 in seat 5)

big-wulff (EUR 49,83 in seat 6)

 

Dealer: JAWS

Small Blind: ByggarBob (0,50)

Big Blind: jimmy (1,00)

 

jimmy was dealt: Kc - Qd

 

favalli16 Fold

big-wulff Call (1,00)

JAWS Call (1,00)

ByggarBob Fold

jimmy Check

 

Flop Kd - Kh - 9d

 

jimmy Bet (3,00)

big-wulff Raise (6,00)

JAWS Fold

jimmy Raise (14,00) ( raisar tillbaks och om han trycker där så foldar jag kanske)

big-wulff Call (11,00)

 

Turn Kd - Kh - 9d - 7s

 

jimmy Bet (34,00) ofarligt kort och jag trycker.

big-wulff All-In (31,83)

jimmy Payback (2,17)

 

River Kd - Kh - 9d - 7s - 6d

 

 

 

synpunkter? vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens spel slutade totalt minus €110 på exakt 3 timmar.. ungefär som vanligt på sistone känns de som.. :(

Jag behöver verkligen hjälp, det känns inte som jag spelar fel, men jag borde göra det.. för så mycket otur som jag haft nu känns overkligt..

Hjälp mig hitta nåt fel, kommentera och kritisera min händer jag postar!

 

Om någon också har tips mot vad man kan göra eller tänka för att inte bli tiltad och irriterad så snabbt, dela gärna med er av de också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På dom 3 händerna du postat, så tycker jag gott du kan syna all in på alla. Har man spelat poker ett tag har man upplevt flera dagar med "otur så det är overkligt". Om jag har fattat det rätt så har du åkt på en downswing på 4-5 inköp. Det är någongting som händer då och då och du kommer nog få uppleva värre.

 

Jag hade tex en downswing på 20 inköp för nån månad sen. Det sved nå jävulskt och självförtroendet fick sig en rejäl turn. Försök att analysera varje hand du förlorar och tänka om du spelade den rätt. Spelade du den rätt, ja då har du bara haft otur.

Känner du dig osäker på ditt spel kan du annars gå ner en nivå (även om rullen är överdimensionerad) tills du känner att du hittar tillbaka till rätt spel..

Lycka till ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ser av spelet du för att du är lite "uncomfortable". Du spelar lite fegt och foldar lite för lätt. Vad vet jag du kanske har finfina reda på dina motståndare men i vissa fall mste man calla, speciellt mot shortstacks.

 

Mitt tips till dig skulle vara att för några dagar (vecka?) gå ner till 50NL för att få tillbaka självförtroendet. Om du väl följer rådet så spela lite lösare, mer aggresivt och folda inte lika lätt. Försök att inte spela mekaniskt och vanlig ABC-poker utan känn av hur bordet och dina motståndare beter sig. Och utifrån det för du ditt spel.

 

Det som jag tycker är lite mindre bra från din sida är preflopspelet. Försök att ta kommando direkt istället för att calla, alternativt foldar du.

 

Lite synpunkter på HH:

 

Händer som KQ är ok att spela i höjda potter eller om det är du själv som höjer. Att calla preflop raises med KQ tycker jag inte e så hett då man lätt kan vara underdog.

 

KK handen tycker jag att en call skulle kunna gå vägen, då Fi kanske sitter på drag eller top pair och tror att du sitter på två överkort.

 

Den första KQ handen är svår att komma ifrån, lika bra att calla. Fi har en liten stack och "possible threat" kan vara QT lr ett set. Men som sagt går ej å komma ifrån..

 

 

AQ handen, skulle nog callat, om fi har TT/AK inte mycket att göra åt saken. Du träffar top pair med nästbästa kicker och jag vet inte riktigt för flop du vill se med AQ för att du ska calla där.

 

Andra KQ handen är också svår å komma ifrån. Du floppar triss med rätt bra kicker, om Fi har K9 lr 99 var glad över att han/hon var en shortstack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På dom 3 händerna du postat, så tycker jag gott du kan syna all in på alla. Har man spelat poker ett tag har man upplevt flera dagar med "otur så det är overkligt". Om jag har fattat det rätt så har du åkt på en downswing på 4-5 inköp. Det är någongting som händer då och då och du kommer nog få uppleva värre.

 

Jag hade tex en downswing på 20 inköp för nån månad sen. Det sved nå jävulskt och självförtroendet fick sig en rejäl turn. Försök att analysera varje hand du förlorar och tänka om du spelade den rätt. Spelade du den rätt, ja då har du bara haft otur.

Känner du dig osäker på ditt spel kan du annars gå ner en nivå (även om rullen är överdimensionerad) tills du känner att du hittar tillbaka till rätt spel..

Lycka till ;)

 

ok, tack för synpunkterna! jo de stämmer, har haft lite downswings.. ungefär som du beskriver, men lite värre..

Har faktiskt testat att lira lite nl50.. körde då två NL100 och ett NL50.. kanske borde göra tvärtom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ser av spelet du för att du är lite "uncomfortable". Du spelar lite fegt och foldar lite för lätt. Vad vet jag du kanske har finfina reda på dina motståndare men i vissa fall mste man calla, speciellt mot shortstacks.

 

Mitt tips till dig skulle vara att för några dagar (vecka?) gå ner till 50NL för att få tillbaka självförtroendet. Om du väl följer rådet så spela lite lösare, mer aggresivt och folda inte lika lätt. Försök att inte spela mekaniskt och vanlig ABC-poker utan känn av hur bordet och dina motståndare beter sig. Och utifrån det för du ditt spel.

 

Det som jag tycker är lite mindre bra från din sida är preflopspelet. Försök att ta kommando direkt istället för att calla, alternativt foldar du.

 

Lite synpunkter på HH:

 

Händer som KQ är ok att spela i höjda potter eller om det är du själv som höjer. Att calla preflop raises med KQ tycker jag inte e så hett då man lätt kan vara underdog.

 

KK handen tycker jag att en call skulle kunna gå vägen, då Fi kanske sitter på drag eller top pair och tror att du sitter på två överkort.

 

Den första KQ handen är svår att komma ifrån, lika bra att calla. Fi har en liten stack och "possible threat" kan vara QT lr ett set. Men som sagt går ej å komma ifrån..

 

 

AQ handen, skulle nog callat, om fi har TT/AK inte mycket att göra åt saken. Du träffar top pair med nästbästa kicker och jag vet inte riktigt för flop du vill se med AQ för att du ska calla där.

 

Andra KQ handen är också svår å komma ifrån. Du floppar triss med rätt bra kicker, om Fi har K9 lr 99 var glad över att han/hon var en shortstack.

 

Ja det är möjligt att jag foldar lite för lätt.. har fått så dåligt självförtroende nu på sistone.

Kan förklara hur jag tänkte i AQ handen. Två, tre händer innan så utspelade sig exakt samma scenario (ungefär lika flop) och jag bettade och han dubblade mitt bet så han hade 4 kvar å jag tröck in de sista, då hade han A6 och klonkade tvåpar på rivern.. Så det var de jag hade i baktankarna då jag foldade, trodde att han tänkte att jag var hämndsugen och han hade träffat tvåpar/set och vill få mig på tiltsyn.

Det var iaf så jag tänkte.. kanske fel tänkt.. Borde kanske synat.

Som ni nämnt så är jag nog lite feg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en kort session på en timme nu i morse. Lirade två NL50 och ett NL100, kändes okej, men gick inge vidare..

 

 

några händer:

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kisa"

Game ended 2005-08-20 09:52:31 UTC

 

Players:

Laflanche (EUR 18,20 in seat 1)

lacoste3 (EUR 16,55 in seat 2)

HOK (EUR 39,80 in seat 3)

jimpaa78 (EUR 46,00 in seat 4)

jimmy (EUR 49,25 in seat 5)

Znablos (EUR 25,00 in seat 6)

 

Dealer: Laflanche

Small Blind: lacoste3 (0,25)

Big Blind: HOK (0,50)

 

jimmy was dealt: 7d - 7h

 

jimpaa78 Call (0,50)

jimmy Call (0,50) (limpar i hopp om set träff, brukar variera mig och göra det ibland ist. för att höja)

Znablos Call (0,50)

Laflanche Fold

lacoste3 Fold

HOK Check

 

Flop Qs - 9d - Ac

 

HOK Check

jimpaa78 Check

jimmy Check

Znablos Check

 

Turn Qs - 9d - Ac - 7s

 

HOK Bet (1,70)

jimpaa78 Call (1,70)

jimmy Raise (5,25) (perfekt läge, slår om)

Znablos Fold

HOK Call (3,55)

jimpaa78 Fold

 

River Qs - 9d - Ac - 7s - Th

 

HOK Bet (0,50)

jimmy Raise (7,00) (vill ha syn så bettar bara halvpot här)

HOK Call (6,50)

 

Vad tror ni? synpunkter?

 

 

 

nästa:

 

 

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kramfors"

Game ended 2005-08-20 10:08:14 UTC

 

Players:

jimmy (EUR 49,65 in seat 1)

DosPilotas (EUR 19,15 in seat 2)

arnfinn (EUR 38,95 in seat 3)

Pellx (EUR 62,69 in seat 4)

Guzten_J (EUR 77,00 in seat 5)

Don_S (EUR 32,05 in seat 6)

 

Dealer: DosPilotas

Small Blind: arnfinn (0,25)

Big Blind: Pellx (0,50)

 

jimmy was dealt: Ad - 9d

 

Guzten_J Fold

Don_S Fold

jimmy Raise (1,00) (dubblar med många händer, de flesta som jag inte raisar std med.)

DosPilotas Call (1,00)

arnfinn Call (0,75)

Pellx Fold

 

Flop 3s - 8h - Ah

 

arnfinn Check

jimmy Bet (2,75) (träff, men svagt A, bettar ut)

DosPilotas Fold

arnfinn Call (2,75)

 

Turn 3s - 8h - Ah - 6d

 

arnfinn Check

jimmy Bet (6,50) (fortsätter, och han slår om rejält, väljer fold direkt, tror på set lr åtminstone tvåpar.)

arnfinn All-In (35,20)

jimmy Fold

arnfinn Payback (28,70) (Han slänger upp 28 of suite, :S)

 

men synen finns väl inte där?

 

 

 

nästa:

 

 

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Montmell"

Game ended 2005-08-20 10:28:24 UTC

 

Players:

jimmy (EUR 79,55 in seat 1)

hylsyntane (EUR 69,86 in seat 2)

DR__King (EUR 41,60 in seat 3)

Glanneman (EUR 26,75 in seat 4)

tatagi (EUR 8,25 in seat 5)

nifty_uk (EUR 84,45 in seat 6)

 

Dealer: Glanneman

Small Blind: tatagi (0,50)

Big Blind: nifty_uk (1,00)

 

jimmy was dealt: Jh - Qh

 

jimmy Raise (2,00) (öppningsraisar som vanligt)

hylsyntane Fold

DR__King Call (2,00)

Glanneman Fold

tatagi Call (1,50)

nifty_uk Call (1,00)

 

Flop 9h - 6d - Qd

 

tatagi Check

nifty_uk Bet (7,00) ( har mkt bra read på nifty, han bettar alltid ut, speciellt när han har missat eller har en ganska svag hand så som middepair lr svag kicker.)

jimmy Raise (18,00) (slår om)

DR__King Fold

tatagi Fold

nifty_uk Call (11,00) (syn?, inte så väntat)

 

Turn 9h - 6d - Qd - 8c

 

nifty_uk Bet (26,00) (igen?)

jimmy All-In (59,55) (tror på bluff eller en ganska svag hand, och trycker in det som finns kvar)

nifty_uk Call (33,55) (syn? känner mig slagen...)

 

River 9h - 6d - Qd - 8c - Ks

 

 

 

Nå vad tror ni om sista? Synpunkter på spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan förresten meddela resultatet på de första händerna jag postat.

 

Den första med KQ, slutade så här: Jag läste han faktiskt rätt, han hade AT, och jag plockade hem en liten pot för en gångs skull.

 

Den andra KQ handen med floppen KK9, vi hamnade all in på turn då han klonkat kåken med K7o.. :( tycker ändå att jag spelade den rätt...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej,

Som jag ser det är du lite väl försiktig. När du väl träffar så låter du dig tro att din hand inte är tillräckligt stark och väljer alltså alternativet fold.

KK exempelvis. Du borde egentligen inte vara rädd för ett stegen. Han sitter i mittpos. och har förmodligen inte synat 4xBB med JT(?). Färgdraget finns inte, men det är möjligt att han har träffat ett set. Vad som är troligt är att han delvis försöker köpa potten med en semibluff eller kan möjligen ha träffat med en hand som A9. Det som bör bemärkas är att han har lite med chips och förmodligen är desperat. I din situationen skulle jag definitivt synat.

Sen AQ. Du träffar, men vågar inte syna hans raise/all-in. Jag skulle nog inte sätta honom på exempelvis A7 när han gör en miniraise preflop. Möjligt att han kan ha träffat AT, men vill han verkligen gå all in då? Vid endast en raise så skulle han säkerligen fått ut mer utav korten. En annan hand som är svår att tro att han har är AK, vilket han borde ha höjjt mera med pf. Ett set kan vara troligt, men likadär kan han få ut mer utav korten genom bara syn/miniraise.

Om vi ser det ur ett annat perspektiv. Om du skulle checkat...skulle han gått all-in då? Troligen inte. Därmed kunde du raisat honom eller syna och få se ett kort till(om du verkligen ville det).

Nåja, tror jag skulle synat här. Antingen fetträff eller desperat köp av potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej,

Som jag ser det är du lite väl försiktig. När du väl träffar så låter du dig tro att din hand inte är tillräckligt stark och väljer alltså alternativet fold.

KK exempelvis. Du borde egentligen inte vara rädd för ett stegen. Han sitter i mittpos. och har förmodligen inte synat 4xBB med JT(?). Färgdraget finns inte, men det är möjligt att han har träffat ett set. Vad som är troligt är att han delvis försöker köpa potten med en semibluff eller kan möjligen ha träffat med en hand som A9. Det som bör bemärkas är att han har lite med chips och förmodligen är desperat. I din situationen skulle jag definitivt synat.

Sen AQ. Du träffar, men vågar inte syna hans raise/all-in. Jag skulle nog inte sätta honom på exempelvis A7 när han gör en miniraise preflop. Möjligt att han kan ha träffat AT, men vill han verkligen gå all in då? Vid endast en raise så skulle han säkerligen fått ut mer utav korten. En annan hand som är svår att tro att han har är AK, vilket han borde ha höjjt mera med pf. Ett set kan vara troligt, men likadär kan han få ut mer utav korten genom bara syn/miniraise.

Om vi ser det ur ett annat perspektiv. Om du skulle checkat...skulle han gått all-in då? Troligen inte. Därmed kunde du raisat honom eller syna och få se ett kort till(om du verkligen ville det).

Nåja, tror jag skulle synat här. Antingen fetträff eller desperat köp av potten?

 

okej, bra tankar.

Därför jag foldade AQ där var just av den anledningen jag skrev, trodde han träffade och ville få mig på "tiltsyn". Men det kan ha varit helt fel tänkt, lr bara en undanflykt för att jag var rädd och osäker..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ännu en klurig.

 

 

Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Logrono"

Game ended 2005-08-20 12:04:57 UTC

 

Players:

saikou (EUR 189,24 in seat 1)

larry2k (EUR 159,08 in seat 2)

bartend (EUR 39,00 in seat 3)

jimmy (EUR 100,45 in seat 4)

ibjj (EUR 183,92 in seat 5)

wille84 (EUR 25,37 in seat 6)

 

Dealer: wille84

Small Blind: saikou (0,50)

Big Blind: larry2k (1,00)

 

jimmy was dealt: Ks - Kh

 

bartend Call (1,00)

jimmy Raise (4,50)

ibjj Fold

wille84 Fold

saikou Fold

larry2k Fold

bartend Raise (7,00)

jimmy Call (3,50)

 

Flop 4c - 4d - 8s

 

bartend Bet (5,00)

jimmy Raise (36,00)

bartend All-In (26,00)

jimmy Payback (5,00)

 

Turn 4c - 4d - 8s - 9h

River 4c - 4d - 8s - 9h - 9c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den där sista en kluring egentligen? :) Känns som 9/10 sitter han på överpar där du tar alla utom AA. Beroende på read kan det antingen vara en tydlig AA eller vilket medelhögt PP som helst.

 

Hade själv ställt in mot de flesta på den nivån. Krävs en riktigt stark read för att lägga den handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Logrono"

Game ended 2005-08-20 12:45:55 UTC

 

Players:

saikou (EUR 293,51 in seat 1)

larry2k (EUR 116,58 in seat 2)

stirtch (EUR 28,21 in seat 3)

jimmy (EUR 99,45 in seat 4)

ibjj (EUR 182,42 in seat 5)

tettoo (EUR 22,90 in seat 6)

 

Dealer: saikou

Small Blind: larry2k (0,50)

Big Blind: stirtch (1,00)

 

jimmy was dealt: 6h - Ah

 

jimmy Raise (2,00) (dubblingsraisar som vanligt)

ibjj Call (2,00)

tettoo Fold

saikou Call (2,00)

larry2k Fold

stirtch Call (1,00)

 

Flop Th - Kd - Qh

 

stirtch Check

jimmy Bet (5,50) (trevlig flop, bettar ut.)

ibjj Call (5,50)

saikou Call (5,50)

stirtch Call (5,50)

 

Turn Th - Kd - Qh - Kh

 

stirtch Check

jimmy Bet (18,00) (faligt, men jag tror dom skulle raisat med tvåpar på flop)

ibjj Call (18,00)

saikou Call (18,00)

stirtch Fold

 

River Th - Kd - Qh - Kh - As

 

jimmy Bet (20,00) (Värdebettar(?) river)

ibjj Call (20,00)

saikou Call (20,00)

 

 

 

Kunde jag gö nåt annorlunda i denna?

och vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...