Gå till innehåll

PLO10 50BI challenge på GGpoker.


persson91

Recommended Posts

Tog nästan 200k händer att uppnå 50BI på GGpoker. Förlorade 700usd på sjävla spelandet men de olika rakeback system som gg har gjorde att de blev en nettovinst på 54BI när allt var klart. Fick också 150 tillbaka utanför sidan via min affilite, vet inte hur mycket det blev andra månaden för de jag spela i April dyker inte upp förens en vecka in i Maj eller nått sånt. Kommer snart påbörja liknande challenge på PLO25 och mer göra de som en dagbok snarare än nu när jag bara postar allt i en TLDR efter att vara klar. Lirade på Pokerstars innan men utan rakeback var jag körd där, Har lirat mest PLO25 på gg och gick ner en nivå för de här efter att ha blivit krossad en månad där jag tappa 40BI på 2 veckor. Motståndsmässigt på PLO10 or 25 skulle jag säga att det är ganska lika faktiskt. image.thumb.png.50ecb2a869fbdbdb1ac3f104b101c198.png

Maj har börjat bättre med 10BI upp på borden, 4BI när jag satt på ett bord där en bad beat hände och så 2-3BI från flippen. Dock fortfarande på PLO10, blir nog några dagar till där innan PLO25 igen.  

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...