Gå till innehåll

Tillbaka att PUMPA SvS - Det sker på Stream nu


Recommended Posts

jag har sett ~15 minuter totalt av alla klipp och samtliga minuter, med undantag en, har varit tilt deluxe oavsett. extremt underhållande och jag vill och kommer se mer, men hur fan kan du vara en vinnande spelare när du är sån otrolig mental game fisk? jag är imponerad.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, säger Rhetoric :

jag har sett ~15 minuter totalt av alla klipp och samtliga minuter, med undantag en, har varit tilt deluxe oavsett. extremt underhållande och jag vill och kommer se mer, men hur fan kan du vara en vinnande spelare när du är sån otrolig mental game fisk? jag är imponerad.

Tiltpaus 5 min in i dagens grind. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

passande val av den dramatiska musiken med undergångstoner i slutskedet av gårdagens stream samtidigt som du brände igenom ett tiotal inköp och desto fler "no no, this isn't happening". som taget ur ett klassiskt hollywood script precis före vändningen. in på svs och spela upp slamsorna av bankrollen till ett episkt revanch-end battle med bossmedia 

Redigerad av lamern
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"i'm done, guys. i don't know, i don't know whats happening. i'm done, guys. i'm done."

jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är med hans streams som gör det så underhållande. roligast är såklart när tilten är maxad men även när han solspringer så är det underhållande. det verkar vara en skön snubbe, allt känns genuint och det gör skillnad att han verkar streama primärt för att han tycker det är kul och inte för att ragga subs

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, säger lamern :

"i'm done, guys. i don't know, i don't know whats happening. i'm done, guys. i'm done."

jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är med hans streams som gör det så underhållande. roligast är såklart när tilten är maxad men även när han solspringer så är det underhållande. det verkar vara en skön snubbe, allt känns genuint och det gör skillnad att han verkar streama primärt för att han tycker det är kul och inte för att ragga subs

en jävla stjärna helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha TJENA BOIS, Raph Darko här!
Hade helt glömt att jag hade denna tråden här, härligt att ni höll den lite aktiv.
Håller för närvarande att pumpa på GG ruuUSh & käsh:

 

 

här e grafen denna månad 10k händer:

image.thumb.png.d7069ae8c431f15d2ed623f43e2bd63f.png

 

Kul att ni gillar osvosv
Om ni har nån specifik fråga kan ni langa den här så ska jag försöka  vara lite mer aktiv igen.
Hej på er 🥶

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

it-systemet på jobbet gick ner ett tag så spenderade en väl värd timme med att klicka mig igenom darkos senaste 12 timmars live. bra content vid 1;42:08 när han 10 timmar in, ner 13-14 inköp och gått igenom darkotiltens alla faser - ilska, förtvivlan, vansinnesskratt, likgiltighet - slår på testosteronstinn musik, synar en fyrbet, ger "no backdoors, just a dream"-talet, med kyla ropar in damen och bara nickar lätt när den kommer. det är sånt jag är här för. 

 

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 months later...
16 timmar sedan, säger lamern :

det är den enda streamen jag kollar på så jag kan inget annat än att instämma! sjukt underhållande. han kommer ju dock tilta bort sin rulle någon gång inom kort framtid :/ 

 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriös meltdown pågår just nu! galet vilket selektivt minne han har alltså. "I NEVER WIN WHEN I'M BEHIND" två händer efter han just dragit ut hårt. har aldrig sett någon så tiltad som han är just nu... han har verkligen noll förståelse för varians. mental game fisk #1 och han borde sluta spela för hans egen mentala hälsa (vilket han säger att han ska göra efter denna session, men kommer inte hända). tack för underhållningen Raphy!!!

han är i stort sett en svensk Paisting. pratar om att det är riggat hela tiden bara för att han spelar dåligt pga tilt och inte förstår att man inte alltid vinner trots att man tror sig vara bäst i världen.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-01-12 kl 05:56, säger Rhetoric :

seriös meltdown pågår just nu! galet vilket selektivt minne han har alltså. "I NEVER WIN WHEN I'M BEHIND" två händer efter han just dragit ut hårt. har aldrig sett någon så tiltad som han är just nu... han har verkligen noll förståelse för varians. mental game fisk #1 och han borde sluta spela för hans egen mentala hälsa (vilket han säger att han ska göra efter denna session, men kommer inte hända). tack för underhållningen Raphy!!!

han är i stort sett en svensk Paisting. pratar om att det är riggat hela tiden bara för att han spelar dåligt pga tilt och inte förstår att man inte alltid vinner trots att man tror sig vara bäst i världen.

Jag brukar också säga/tänka liknande när jag spelar, utan att jag egentligen tror det. Att tycka synd om sig själv när det går dåligt är helt enkelt nåt som känns bra antar jag.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...