HampusGabriel Postad Torsdag kl 15:01 Författare Rapport Postad Torsdag kl 15:01 2 timmar sedan, säger killerwolf2 : kvarten varje morgon då du vaknat, äre morgontrallen? "pre session routine" Hehe nä de är uppvärmning för dagens session. 1 timme sedan, säger soldado9 : Han köper ju blommor till kärringen varje torsdag kl 16 så han slipper nog köra lena handen De är bara 1gång i månaden haha men de lyckades visst vara den veckan jag posta Citera
Markus8000 Postad Torsdag kl 15:48 Rapport Postad Torsdag kl 15:48 2 timmar sedan, säger soldado9 : Han köper ju blommor till kärringen varje torsdag kl 16 så han slipper nog köra lena handen Kalla manlig onani för Lena Handén alltså Snart limp3betar du AA och kallar dom american airlines Solle 1 1 Citera
soldado9 Postad Torsdag kl 19:21 Rapport Postad Torsdag kl 19:21 3 timmar sedan, säger Markus8000 : Kalla manlig onani för Lena Handén alltså Snart limp3betar du AA och kallar dom american airlines Solle 2 Citera
Markus8000 Postad Fredag kl 04:15 Rapport Postad Fredag kl 04:15 8 timmar sedan, säger soldado9 : Jag och Phil Ruffin har GÅSHUD Citera
soldado9 Postad Fredag kl 07:21 Rapport Postad Fredag kl 07:21 3 timmar sedan, säger Markus8000 : Jag och Phil Ruffin har GÅSHUD Mjo, dessa linjer är svåra att lära sig i plingplong solvern 1 Citera
Recommended Posts