Gå till innehåll

Fiskeri på SvS


lamern

Recommended Posts

nu är det dags igen, 50k händer till spelade. majoriteten /5 och en del /10 när det varit spel, plus lite /2 när jag inte fått ihop mina 5 bord under lågtrafiktider. det blev ganska mycket spel med mina mått mätt pga semester under regnig sommar. 

image.thumb.png.527187e56fda0805ae6d8711aec1b78f.png

 

databas stats:

- största vinnare: periodalkis (cred till volymen, han sitter vid bordet oavsett tid jag spelar)

- största förlorare: baggio (tar tillbaka det hårt eftertraktade bältet när mohamad har lyst med sin frånvaro)

 

stabila regs:

- theplaybook

- peixe

- petmakmak

- ggladstone

 

svaga regs;

jag skulle kunna repetera namnen från förra inlägget men jag vet faktiskt inte riktigt. vet inte om jag spelat mot gänget ovan sen senast och det blir mest de som har udda stats när jag scannar databasen och jag har ingen egentlig koll på vad de gör utöver det då jag blandar ihop de flesta namnen. de har kanske en plan som funkar för dom. men fyll gärna på om ni har några! 

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, säger lamern :

nu är det dags igen, 50k händer till spelade. majoriteten /5 och en del /10 när det varit spel, plus lite /2 när jag inte fått ihop mina 5 bord under lågtrafiktider. det blev ganska mycket spel med mina mått mätt pga semester under regnig sommar. 

image.thumb.png.527187e56fda0805ae6d8711aec1b78f.png

 

databas stats:

- största vinnare: periodalkis (cred till volymen, han sitter vid bordet oavsett tid jag spelar)

- största förlorare: baggio (tar tillbaka det hårt eftertraktade bältet när mohamad har lyst med sin frånvaro)

 

stabila regs:

- theplaybook

- peixe

- petmakmak

- ggladstone

 

svaga regs;

jag skulle kunna repetera namnen från förra inlägget men jag vet faktiskt inte riktigt. vet inte om jag spelat mot gänget ovan sen senast och det blir mest de som har udda stats när jag scannar databasen och jag har ingen egentlig koll på vad de gör utöver det då jag blandar ihop de flesta namnen. de har kanske en plan som funkar för dom. men fyll gärna på om ni har några! 

Snygg graf 😊

Hur tar du fram största förlorarna/ vinnarna i PT?

Edit: Använde det berömda google och fann svaret :)

Redigerad av f0rtress
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-09-16 kl 20:33, säger lamern :

nu är det dags igen, 50k händer till spelade. majoriteten /5 och en del /10 när det varit spel, plus lite /2 när jag inte fått ihop mina 5 bord under lågtrafiktider. det blev ganska mycket spel med mina mått mätt pga semester under regnig sommar. 

image.thumb.png.527187e56fda0805ae6d8711aec1b78f.png

 

databas stats:

- största vinnare: periodalkis (cred till volymen, han sitter vid bordet oavsett tid jag spelar)

- största förlorare: baggio (tar tillbaka det hårt eftertraktade bältet när mohamad har lyst med sin frånvaro)

 

stabila regs:

- theplaybook

- peixe

- petmakmak

- ggladstone

 

svaga regs;

jag skulle kunna repetera namnen från förra inlägget men jag vet faktiskt inte riktigt. vet inte om jag spelat mot gänget ovan sen senast och det blir mest de som har udda stats när jag scannar databasen och jag har ingen egentlig koll på vad de gör utöver det då jag blandar ihop de flesta namnen. de har kanske en plan som funkar för dom. men fyll gärna på om ni har några!

Har fått jobba övertid hela sommaren pga dig lamern, Ojoj vilken slakt. Trucken har gått varm. 

mvh Mohamad Abdullah Asfari

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

image.thumb.png.fa9c6d2b8ad07646a7273e44fcdc3771.png

200k händer spelade nu. fyller ut med eur-bord istället för /2 när det är dåligt med spel på /5 och /10. lite nittigare där och ett oerhört hoppande mellan borden av regsen men det fungerar

det blir ingen uppdatering på databasens största vinnare eller förlorare för jag har bara räknat om USD till SEK historiskt för min profil så övriga spelares resultat är en mix av usd och sek.


stabila regs:

- theplaybook
- kanotjanne
- petmakmak

  • Like 11
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 minuter sedan, säger suitedaces :

Hur är spelet på SVS nu för tiden jämfört med för några år sedan? Spelade en hel del 2014-2016.

Jag antar med tanke på hur grafen ser ut att man inte kan mucka korten vid all-ins längre. :D

jag började spela på svs runt 2021 så kan inte hjälpa dig med svaret på den frågan mer än att det fortfarande finns gott om värde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-11-04 kl 17:46, säger lamern :

image.thumb.png.fa9c6d2b8ad07646a7273e44fcdc3771.png

200k händer spelade nu. fyller ut med eur-bord istället för /2 när det är dåligt med spel på /5 och /10. lite nittigare där och ett oerhört hoppande mellan borden av regsen men det fungerar

det blir ingen uppdatering på databasens största vinnare eller förlorare för jag har bara räknat om USD till SEK historiskt för min profil så övriga spelares resultat är en mix av usd och sek.


stabila regs:

- theplaybook
- kanotjanne
- petmakmak

Vackert! Keep up the good work! 😃

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-09-16 kl 20:33, säger lamern :

nu är det dags igen, 50k händer till spelade. majoriteten /5 och en del /10 när det varit spel, plus lite /2 när jag inte fått ihop mina 5 bord under lågtrafiktider. det blev ganska mycket spel med mina mått mätt pga semester under regnig sommar. 

image.thumb.png.527187e56fda0805ae6d8711aec1b78f.png

 

databas stats:

- största vinnare: periodalkis (cred till volymen, han sitter vid bordet oavsett tid jag spelar)

- största förlorare: baggio (tar tillbaka det hårt eftertraktade bältet när mohamad har lyst med sin frånvaro)

 

stabila regs:

- theplaybook

- peixe

- petmakmak

- ggladstone

 

svaga regs;

jag skulle kunna repetera namnen från förra inlägget men jag vet faktiskt inte riktigt. vet inte om jag spelat mot gänget ovan sen senast och det blir mest de som har udda stats när jag scannar databasen och jag har ingen egentlig koll på vad de gör utöver det då jag blandar ihop de flesta namnen. de har kanske en plan som funkar för dom. men fyll gärna på om ni har några! 

Hur får man in svenskaspel händer i pokertracker? lyckas inte när man laddar ner och väljer get hands from disk.. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

då var det dags igen. det tog lite längre tid att få ihop 50k händer den här gången pga en del jobbresor och mycket aktiviteter kopplat till julen. har tidigare lagt ungefär 1/3 tid på utveckling, 2/3 på spel och gått in i varje session med en plan för vilka linjer jag ska fokusera på att förbättra. sen senast har det nästan bara blivit spel och förberedelserna har skippats helt. ska strukturera upp en ny utvecklingsplan och ta nya tag nu. mitt spel blir lätt slentrianmässigt om jag inte har något att fokusera på.

de obligatoriska databasstatsen:

största vinnare: trippel följt av ibeetdyslexia (snyggt sprunget, keep it up!)

flest händer: hewhomustbenamed följt av wallbreaker (bra kämpat, det känns tryggt med er på plats varje gång jag loggar på)

image.png

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat

flest händer: hewhomustbenamed följt av wallbreaker (bra kämpat, det känns tryggt med er på plats varje gång jag loggar på)

Hahaha, att dom orkar :P 

Mkt fint stabilt resultat, och om man studerar grafen så väntar du en schysst 50bi uppwing nu! 🤑

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...