Gå till innehåll

Utmanade!


glamDring

Recommended Posts

Nu har jag precis tagit mig hem från ett mer eller minder fiasko (från min sida då) under fredagspokern. Åkte i princip ut först ur turneringen med mina AA mot JJJJ (dålig syn jag vet, men jag var tvungen, vill ju inte lägga mina kära rockets). Därefter 2 SnG's där jag även briljerar med att spela uruselt. Lägga korten på hyllan ett tag? Icke!

 

På söndag spelar vi "här nere" i Gusum lite poker under namnet Valdemarsviks Pokersällskap. Sugna på att vara med?

 

100+50 buyin, 20 platser och start på söndag 16.00.

 

Vore trevligt om NKPG borna åter kan ta sig ner (och åka rätt denna gång).

 

http://www.valdemarsvikspoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan ju skippa turneringen och ladda upp en sng istället då jag räknar med att åka ut först i huvudturneringen.

 

HHAHAHA skärblacka hockey.. de hade ett hockeyspel på marknaden idag.. var bara tvungen att ta en titt förbi deras tält och bad om att få utmana den bästa. pisk, pisk pisk. enkla 4-1. kanske dags att ta upp sin bordshockeykarriär, jag är ju trots allt inte så duktig i poker eller hur TILTAN1C?

 

Föresten är det denna eller nästa söndag??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja tack Vikens poker klubb o dess medlemar för en trevlig poker kväll.

 

3 st på final bortet, varav Nemomen med sin 4:de plats den bäst av oss stadsbor. Helt ok tycker jag...(själv kom jag 7:a)

 

Skulle vi vinna hela skiten skulle vi ju aldrig få komma tillbaka, och då missa en kväll i Gusum.

 

Men vill ni att vi ska gå förfullt nån gång så säg till, jag vet att grabbarna har mer att ge.

 

 

/Evilesco Castor Fiber

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...