toppace Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Vilka blir tvåa efter LHC? /Toppace Citera
APC Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Vita Hästen med Rikard Rauge i spetsen. Citera
toppace Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Vita Hästen med Rikard Rauge i spetsen. Rauge var ju tung på isen, vilka coola derbyn det var i div 2. Citera
APC Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Va inte Rauge i DIF en sväng? Hmm... FBK kommer förmodligen leka hem serien i år....(kan vi få se en Loob-comback?) Citera
svint0 Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Frölunda vinner i år. Tunga nyförvärv Tommy Salo och Johnny Oduya[?]. Salo kanske inte är alltför het, men med Frölundas försvar blir han bra. Modo var inte alltför bra där. Citera
Sandberg Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle. Citera
APC Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Team Boro vinner. Har Roffe Ridderwall och Peter Hasselblad gjort comback??? Citera
Staahla Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Ja, tillsammans med Kessler och Masken. I år inleds Team Boros återtåg. Citera
fore_man Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle. Från aftonbladet Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo? Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur. Citera
Rille Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Salo är bra han var dock lite ojämn förra året. Oduya kan vara bra men verkar ha lite humörproblem. Citera
Staahla Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Salo är bra han var dock lite ojämn förra året. Oduya kan vara bra men verkar ha lite humörproblem. Nej, Salo är inte bra. Han är riktigt på dekis... Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle. Från aftonbladet Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo? Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur. Jag trodde den här tråden gäller elitserien, inte kvalserien. Citera
Rille Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Salo är bra han var dock lite ojämn förra året. Oduya kan vara bra men verkar ha lite humörproblem. Nej, Salo är inte bra. Han är riktigt på dekis... Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle. Från aftonbladet Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo? Salo var bättre förr men han är inte dålig. Sen kanske hans skadeproblem förra säsongen påverkade honom negativt. Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur. Jag trodde den här tråden gäller elitserien, inte kvalserien. Citera
SuperOsten Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 fbk kommer leka hem bucklan iår !!! FBK - DIF 9-1 !!!! 2005-08-17 Citera
LIF Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur. Underbart att se att nån förstått detta. mora åker ur och Leksand tar SM-Guld. Citera
SuperOsten Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 chansen att Leksand vinner elitserien e vel ungefär lika stor som att Malmö vinne CL Citera
Staahla Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 chansen att Leksand vinner elitserien e vel ungefär lika stor som att Malmö vinne CL Chansen att Leksand går till slutspel är ungefär lika stor som att Malmö vinner CL. Chansen att Leksand vinner elitserien är ungefär lika stor som att Öster vinner CL. Citera
LIF Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Klipper in resultaten från MästarCupen som avgjordes alldelles nyss. Vilket lag som vann turneringen behöver jag nog inte skriva. Leksand - Jokerit 5 - 4 Leksand - Brynäs 1 - 0 Leksand - Timrå 4 - 0 Leksand - Modo 3 - 1 Citera
dropbass Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Man kan nog bara vara säker på en sak: inget blir som man tror/hoppas Citera
Staahla Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Klipper in resultaten från MästarCupen som avgjordes alldelles nyss. Vilket lag som vann turneringen behöver jag nog inte skriva. Leksand - Jokerit 5 - 4 Leksand - Brynäs 1 - 0 Leksand - Timrå 4 - 0 Leksand - Modo 3 - 1 Senast HV vann mästarcupen och gick obesegrade genom samtliga träningsmatcher, missade de slutspel. Förförra säsongen fick de stryk i nästan samtliga matcher där de ställde upp med bästa laget, bl.a. av Tranås AIF och Tingsryd, på försäsongen, och vann sedan SM-guld. Träningsmatcher i ishockey går inte överhuvudtaget att dra några växlar av... Nej, när slutspelståget går, så står Mora och Leksand kvar på perrongen. Det blir direktbuss till kvalserien... Citera
toppace Postad 25 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Ni verkar fortfarande inte ha förstått at det är tvåan ni ska dikutera. För vinner i år gör stora stolta LHC Citera
nucleus Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Vita Hästen med Rikard Rauge i spetsen. ojojoj....det var tider det. när man satt i himmelstalund och såg rauge köra upp folk i planket. synd att man bor i alla städer där hockeylagen konkar....peking och västerås. sen är väl inte saken bättre av att plugagt i uppsala, denna kassa hockeystad. Vilka vinner? Ingen aning... Citera
LIF Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Klipper in resultaten från MästarCupen som avgjordes alldelles nyss. Vilket lag som vann turneringen behöver jag nog inte skriva. Leksand - Jokerit 5 - 4 Leksand - Brynäs 1 - 0 Leksand - Timrå 4 - 0 Leksand - Modo 3 - 1 Senast HV vann mästarcupen och gick obesegrade genom samtliga träningsmatcher, missade de slutspel. Förförra säsongen fick de stryk i nästan samtliga matcher där de ställde upp med bästa laget, bl.a. av Tranås AIF och Tingsryd, på försäsongen, och vann sedan SM-guld. Träningsmatcher i ishockey går inte överhuvudtaget att dra några växlar av... Nej, när slutspelståget går, så står Mora och Leksand kvar på perrongen. Det blir direktbuss till kvalserien... Direktbuss till Kvalserien Den enda som håller med dig lär vara den som sätter oddsen på InterTops, de ger 67 gånger pengarna på att Leksand tar SM-Guld. Tyvärr så hade de inte allt för höga limits på det spelet. Citera
Recommended Posts