Gå till innehåll

Allt om elitserien 2005/2006!


toppace

Recommended Posts

Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle.

 

Från aftonbladet

Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo?

 

Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Salo är bra han var dock lite ojämn förra året. Oduya kan vara bra men verkar ha lite humörproblem.

 

Nej, Salo är inte bra. Han är riktigt på dekis...

 

Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle.

 

Från aftonbladet

Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo?

 

Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur.

 

Jag trodde den här tråden gäller elitserien, inte kvalserien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Salo är bra han var dock lite ojämn förra året. Oduya kan vara bra men verkar ha lite humörproblem.

 

Nej, Salo är inte bra. Han är riktigt på dekis...

 

Jodå... Frölunda verkar satsa på att upprepa HV:s bedrift som regerande mästare. Salo och Odågan, tillåt mig småle.

 

Från aftonbladet

Förr om åren har Frölundapubliken hyllat Henke Lundqvist med följande ”Hoppa Henke klapp klapp klapp” och han har hoppat. Kommer VF fansen att köra samma ramsa till Salo?

 

 

Salo var bättre förr men han är inte dålig. Sen kanske hans skadeproblem förra säsongen påverkade honom negativt.

Förmodligen kommer Leksand vinna i år och mora kommer att åka ur.

 

Jag trodde den här tråden gäller elitserien, inte kvalserien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klipper in resultaten från MästarCupen som avgjordes alldelles nyss. Vilket lag som vann turneringen behöver jag nog inte skriva.

 

Leksand - Jokerit 5 - 4

Leksand - Brynäs 1 - 0

Leksand - Timrå 4 - 0

Leksand - Modo 3 - 1

 

Senast HV vann mästarcupen och gick obesegrade genom samtliga träningsmatcher, missade de slutspel. Förförra säsongen fick de stryk i nästan samtliga matcher där de ställde upp med bästa laget, bl.a. av Tranås AIF och Tingsryd, på försäsongen, och vann sedan SM-guld. Träningsmatcher i ishockey går inte överhuvudtaget att dra några växlar av... Nej, när slutspelståget går, så står Mora och Leksand kvar på perrongen. Det blir direktbuss till kvalserien...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vita Hästen med Rikard Rauge i spetsen.

 

ojojoj....det var tider det. när man satt i himmelstalund och såg rauge köra upp folk i planket. synd att man bor i alla städer där hockeylagen konkar....peking och västerås. sen är väl inte saken bättre av att plugagt i uppsala, denna kassa hockeystad. Vilka vinner? Ingen aning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klipper in resultaten från MästarCupen som avgjordes alldelles nyss. Vilket lag som vann turneringen behöver jag nog inte skriva.

 

Leksand - Jokerit 5 - 4

Leksand - Brynäs 1 - 0

Leksand - Timrå 4 - 0

Leksand - Modo 3 - 1

 

Senast HV vann mästarcupen och gick obesegrade genom samtliga träningsmatcher, missade de slutspel. Förförra säsongen fick de stryk i nästan samtliga matcher där de ställde upp med bästa laget, bl.a. av Tranås AIF och Tingsryd, på försäsongen, och vann sedan SM-guld. Träningsmatcher i ishockey går inte överhuvudtaget att dra några växlar av... Nej, när slutspelståget går, så står Mora och Leksand kvar på perrongen. Det blir direktbuss till kvalserien...

 

Direktbuss till Kvalserien :)

Den enda som håller med dig lär vara den som sätter oddsen på InterTops, de ger 67 gånger pengarna på att Leksand tar SM-Guld. Tyvärr så hade de inte allt för höga limits på det spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...