rajrajrippe Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Så dom slaskiga gusum borna ska hitta in till storstan igen =) Men idag ska det slaskas tebax så akta er för ikväll går ni inte säkra! Citera
hjorten Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Så dom slaskiga gusum borna ska hitta in till storstan igen =) Men idag ska det slaskas tebax så akta er för ikväll går ni inte säkra! Vi känner oss alltid osäkra i STAN. Men du se upp för 8 9 Citera
rajrajrippe Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 haha 89 träffan händer once in a lifetime =) han har förbrukat sina monster träffar =) Sen å andra sidan så är det inget värde i o syna med 89 när det kostar 1/7e del av stacken Citera
TITAN1C Postad 16 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Helt oväntat så vet inte gusumborna hur man anmäler sig till turneringar. TUR ATT JAG GJORDE HEMSIDAN SÅ SIMPEL ATT ÄVEN GUSUMBOR KLARAR AV ATT TRYCKA PÅ KNAPPEN ANMÄL FÖR ATT SKRIVA SITT NAMN I TURORDNING VERKAR VARA FÖRDJÄVLIGT SVÅRT!! Bönder alltså.. suck.. hahahahahahohoohohohooihihihihiihihhehhehehehehhehahahahhaha 01. TAJTAN1C 02. TEDDY KGB 03. DINO 04. Elaka Bävern... 05. TuggaToffelTorgny (eventuellt ska jag vara en toffel på tisdag) 06. rajrajrippe! 07. Erik (jag är mest sugen på cashgame, länge sedan. ev. hänger fia med) 08. PokerPastorn 09. ColA 10. Jacks_10 11. albin (så ni får lite mer pengar i potten)...vad blir det för inköp? 12. Dartan 13. HJORTFAN 14 linooooooo 15.polaken 16. Gurra 17. Pierre 18. 19. 20. Citera
TITAN1C Postad 16 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2005 1. TAJTAN1C 2. TEDDY KGB 3. DINO 4. Elaka Bävern... 5. TuggaToffelTorgny (eventuellt ska jag vara en toffel på tisdag) 6. rajrajrippe! 7. Erik (jag är mest sugen på cashgame, länge sedan. ev. hänger fia med) 8. PokerPastorn 9. ColA 10. Jacks_10 11. albin (så ni får lite mer pengar i potten)...vad blir det för inköp? 12.Dartan 13. ching cong Citera
albin Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 jaha..de va ju kul att få va med iaf =) dock stog jag vid mitt ord och fylleslaskade ut mig bland dom första..även om torgny och jacks_10 gick att läsa som böcker Citera
Nemomen Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 HAHA... läsa som en bok? Hmm.. jag minns inte att du var med i turneringen änns? Ja just det ja... du åkte ju tidigt Jag slutade som 3a, TAJTAN1C som 2a och Hjort faan som 1a. Sedan tvinna jag upp Linus, Arthur, Rajraj och TAJTAN1C i en Sit&go och vann den Mycket trevlig kväll Nu ska jag sova, är skit trött. Natti. Citera
TeddyKGB Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 gör man tomtesyn och vinner så räknas det inte som en bra insats ändå. hoppas du kan leva på det ett tag, då det kommer att dröja tills du vinner nästa gång. Citera
ColA Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Hur fan kunde hjorten gå och vinna...vad höll ni på med vid final bordet egentligen...Gusum borna ägde upp Nathaniels home game....måste kännas som du vart våldtagen i det eget hem Citera
glamDring Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Go Gusum, Go Gusum, Go Gusum! Lika bra att ni träffar på riktiga pokerspelare och ser hur det går till GJ Perka. Citera
hjorten Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Grattis Togga till grytvinsten. Förstår att du vann när motståndet åkt hem. Nu är jag rädd att åka dit för våldtäkt. Med tanke på hur jag behandlade Taightanic på finalbordet. Kör gärna HEADHUNT på mig flera gånger. Som att plocka godis för småbarn. Tack för en trevlig kväll ! Citera
Nemomen Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Teddy = Tilthur: 7J...katjiiing! Citera
hjorten Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Va Teddy KGB hos Nathaniel ?? Jag såg inte honom. Däremot såg jag tysta Togga. Skön ny vägvinnande stil. Citera
TITAN1C Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Har man tur så har man, enligt den där proffessorn. Du skapa din egen tur och jag visste inte om att du spela som mig. Sen vill jag bara förklara hur den där "GO-ramsan" går. Go gusum, go gusum, go! Men ni har ju vare sig taktkänsla eller pokerkänsla. Hoppas turen räcker till finalbord nästa gång. Jag ska försäkra att den blir gusumfri. Dessutom finns det bara riktiga spelare i Gusum. Tyvärr kan dom inte spela, men på låtsas var dom inte. Jag ska göra Gusumsoppa med er så ni kan gå och fiska av varandra i en Gusumgryta. Citera
hjorten Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Titanic blev så fuckad heads up. Så hade han stått på alla fyra hade man kunnat kasta in tennisbollar. Citera
mabzor Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 fast du gillade väl det hjorten?? Citera
hjorten Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 fast du gillade väl det hjorten?? Gillade vad ? Att han blev fuckad ? Att han stod på alla fyra ? Att man kunde kasta in tennisbollar ? Citera
Evilbeaver Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Aha , änu en i familjen Lotto som gick å vann.... Citera
TITAN1C Postad 20 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Hjorten du ska gå och skämmas. Citera
Recommended Posts