Dustinz Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Sådär ja, nu var lyckan gjord. Fick för mig att spela en 5,5k guarantee på expekt, 250 spelare, 20 platser betalda. var nere på 800 chips när det var 90 pers kvar o avrg stack låg på 6,5k dubblade, sen tripplade, sen tog en chansning med 55, träffade, o var back en the game. Kom till finalbord, ganska lättspelat faktiskt. Kom headsup med en kille som var på tok för tight för att ha ett vinnade HU spel i en turnering. Och vann. 2k dollarz ;D <-- nöjd. Citera
TeddyKGB Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Nice Erik!! Grattis. Nästan lika stort som min ITM placering som i fredags. =) Citera
Nemomen Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Grattis Erik. Betalar du även mitt inköp till Grebbestad nu när du har ännu mer pengar? Skönt att vinna en sådan vinst... undrar när min kommer lol Citera
Dustinz Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 tihi, tackar. Kommer dessvärre inte o slaskar bort några pengar på fredag, är på tok för mkt festligheter jag inte vill gå miste om. Citera
Recommended Posts