schrods Postad 15 Juni , 2022 Rapport Postad 15 Juni , 2022 (redigerade) Hej. Jag är intreserad av att starta en studie grupp för holdem där vi kan diskutera händer och teori. Jag har ett stort intresse för och har en ganska djup teoretisk kunskap av spelet. Däremot har jag inte spelat så mycket på senaste utan mestadels fokuserat på att studera spelet. Men jag har haft goda resultat på 2/4 på SvS tidigare. Och jag planerar också att börja spela mer frekvent nu igen framöver. Så om någon är intresserad, meddela mig gärna så kan vi diskutera saken vidare! Jag söker såklart någon som redan har god föståelse för spelet och är seriös och villig att lägga tid och energi på att forsätta utveckla sitt spel. Redigerad 15 Juni , 2022 av schrods Citera
schrods Postad 16 Juli , 2022 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2022 Ingen som är intresserad? Citera
Gäst Postad 22 Juli , 2022 Rapport Postad 22 Juli , 2022 Den 2022-07-16 kl 10:50, säger schrods : Ingen som är intresserad? Det verkar inte så... Citera
Recommended Posts