Gå till innehåll

Måleri och trollera.


Nemomen

Recommended Posts

Klart man ställer upp.

Efter diktning är målning det jag är bäst på .

Och fixa till barn förstås.

Men det är naturligt för Hjortar.

 

Sorry men kan inte låta ett sådant inlägg klara sig utan några kommentarer.

 

Det är inte så underligt att det kn----- på ordentligt på landet och att det till 99,9% består av inavel, inget konstigt med det alls.

 

Vi tackar alla bönder för att de försörjer oss genom att på lantställen som gusum, viken och andra bondhålor. Utan dessa skulle Sverige gå under och dessutom vem skulle mjölka kossorna åt oss då vi travar in på våra STORA köpcentren i STAN och köper oss ett paket med LANT-mjök. Sen så är det så också att på landet finns det väl inte så mycket av urval när det gäller gökmaterial så det tar man väl vad det ges eller hur det nu går till.

 

För det tredje så har jag hört att en vis SON till dig bestämt har sagt åt dig att inte posta dumma inlägg på forumet då du snabbt får en kontring av någon på klubben oftast från mig eller TILTAN1C. =) hehehehehe

 

Föresten vart har TILTAN1C tagit vägen? Har inte hört något från den mannen sen i fredags. Illa.

 

PS. PA, jag hoppas iaf att du låter djuren vara när det är dags att "göra nästa barn", för det är nästan tveksamt att vi vill se ett familjefoto med nykomlingen som är korsning mellan en hjort och en bäver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...