Nemomen Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Tjena på er. Här vill jag att ni som är sugna på att hjälpa till att måla etc. ska skriva in er. Vi bestämmer sedan en dag då vi sätter igång och fixar iordning lokalen så att den blir fin Vi är tacksamma för all hjälp som vi kan få Citera
Nemomen Postad 10 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. 3. 4. 5. 6...osv Citera
albin Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. 4. 5. 6...osv Citera
Thurre Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. Kenny (Om datumet passar) 4. 5. 6...osv Citera
Evilbeaver Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. Kenny (Om datumet passar) 4. Elaka Bävern 5. 6...osv Citera
hjorten Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Klart man ställer upp. Efter diktning är målning det jag är bäst på . Och fixa till barn förstås. Men det är naturligt för Hjortar. Citera
ColA Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. Kenny (Om datumet passar) 4. Elaka Bävern 5. ColA 6...osv Citera
Dustinz Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. Kenny (Om datumet passar) 4. Elaka Bävern 5. ColA 6. Erik och Fia vill måla lite, kan alla dagar Citera
TeddyKGB Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Klart man ställer upp.Efter diktning är målning det jag är bäst på . Och fixa till barn förstås. Men det är naturligt för Hjortar. Sorry men kan inte låta ett sådant inlägg klara sig utan några kommentarer. Det är inte så underligt att det kn----- på ordentligt på landet och att det till 99,9% består av inavel, inget konstigt med det alls. Vi tackar alla bönder för att de försörjer oss genom att på lantställen som gusum, viken och andra bondhålor. Utan dessa skulle Sverige gå under och dessutom vem skulle mjölka kossorna åt oss då vi travar in på våra STORA köpcentren i STAN och köper oss ett paket med LANT-mjök. Sen så är det så också att på landet finns det väl inte så mycket av urval när det gäller gökmaterial så det tar man väl vad det ges eller hur det nu går till. För det tredje så har jag hört att en vis SON till dig bestämt har sagt åt dig att inte posta dumma inlägg på forumet då du snabbt får en kontring av någon på klubben oftast från mig eller TILTAN1C. =) hehehehehe Föresten vart har TILTAN1C tagit vägen? Har inte hört något från den mannen sen i fredags. Illa. PS. PA, jag hoppas iaf att du låter djuren vara när det är dags att "göra nästa barn", för det är nästan tveksamt att vi vill se ett familjefoto med nykomlingen som är korsning mellan en hjort och en bäver. Citera
TITAN1C Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Jag målar gärna om ni har en sån där rulle. Penslar är inget för mig. Men hur många ska stå och måla i en lokal på 120 kvm. Holla if u need me Citera
hjorten Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 KNU... är något trevligt och positivt. Men vem vill göra det med en "sak" som har en polska som mamma, och schäfer till pappa. Dessutom spelar på 4 7 off suit. Nej Teddy skaffa en tjej och spela AA. Eller åtminstone en strapp och KK. Alltså kung kung, inte knu.kompis. Citera
hjorten Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Såg att togga tyckte du var en fin kille. Är det han som äger en strapp ????????? Citera
Nemomen Postad 11 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Vad i helvete? Hur blev jag inblandat i detta nu då? HAHAHA Nu ska inte gubben sturska upp sig, du vet vad som händer... Jag snor korna för dig och låser in fäbojäntan-filmen för dig! Citera
hjorten Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Jag har tre stora intressen. Diktning, målning och medicin. Därför kollar jag inte fäbodjäntanfilmer. Bara medicinfilmer typ LÅNGT NER I HALSEN. Citera
TeddyKGB Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 hjorten, låt frugan dikta åt dig för nu vart den katastrof igen. Citera
Evilbeaver Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 PS. PA, jag hoppas iaf att du låter djuren vara när det är dags att "göra nästa barn", för det är nästan tveksamt att vi vill se ett familjefoto med nykomlingen som är korsning mellan en hjort och en bäver. Teddy varför måste du dra in Bävrar för....gillar inte det Citera
mink Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 ni får ursäkta att jag inte håller mig till offtopic nu men jag kan såklart hjälpa till med målandet. Är extra intresserad av att bygga en bar!! Citera
Nemomen Postad 11 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Mink: Kan du fixa material (billigt eller helst gratis, det är inte mycket material som går åt) så får du gärna bygga baren. Vi funderar på att dra igång nästa vecka och börja fixa. Hör av dig till mig via PM eller på http://www.rockets.se via meddelande. Citera
rajrajrippe Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Jag kan väl hjälpa till jag med, det där med måla är nog inte min grej dock eftersom jag är mkt för o slaska =) Citera
TeddyKGB Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 HAHAAHAHAAHAHAAHHA slaska färg.. hahaahahaha Citera
TITAN1C Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 jag har en liten bar i källaren Mink, du kanske kan göra om den. Det är en gammal tvådelars i massivt trä som klubben kan få. Så har jag lite barprylar också som jag kan "låna" ut till klubben. Citera
mabzor Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 1. Nemomen 2. Albin 3. Kenny (Om datumet passar) 4. Elaka Bävern 5. ColA 6. Erik och Fia vill måla lite, kan alla dagar 7. mink 8. mabzor (Om tiden passar) Citera
TITAN1C Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 jag har en liten bar i källaren Mink, du kanske kan göra om den. Det är en gammal tvådelars i massivt trä som klubben kan få. Så har jag lite barprylar också som jag kan "låna" ut till klubben. Citera
-joppe- Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 fixa en såndär stor jävla stång också, så kan jag strippa. Så hämtar jag hem min bror till kickoffen så kan han stå o kasta flaskor o göra drinkar, han är ju proffs på sånt Citera
-joppe- Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 oj, råkade vara inloggad på någon annans konto. det är Dustinz som skriver. hah, förlåt Citera
Recommended Posts