eusebio Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 oj oj mera rykten kom in precis. Baren-Alex aka Poker Alex ska tydligen lämna Cecilia för att flytta ihop med Legato.... så jävla kul med rykten.... Jag trodde det var William... Citera
MaLiik Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 hjort och eurythmech har bett mig om föreläsning i hur man skall spela AKs i turneringar, men jag avböjde trots att de erbjöd en rundlig summa och en dealerknapp! Citera
jna Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 hjort och eurythmech har bett mig om föreläsning i hur man skall spela AKs i turneringar, men jag avböjde trots att de erbjöd en rundlig summa och en dealerknapp! Varför det? Du kan ju redan det. Du är ju hopplös underdog bara mot AA, så det är väl all in som gäller ? Citera
Big Less Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Jag hörde att det var Möller som var Kens nya flickvän? Möller heter Karl i förnamn, och är således man. Hahaha!! Jösses! Citera
tikhal Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 vill man ha med alla detaljer? Det beror på om man är som nazisterna i Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. OMFG. ROTFLOL. Citera
Notch Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 vill man ha med alla detaljer? Det beror på om man är som nazisterna i Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. OMFG. ROTFLOL. Skulle behöva en förklaring på den! Har sett filmen men fattar ändå inte. + att det vore bra om nån kunde ge en förklaring på "ROTF" Ps. Jag är ingen noob! Citera
jokern Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 rolling on the floor, kanske.. Citera
tikhal Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Man blir sån av för mycket poker Citera
Recommended Posts