Gå till innehåll

Det nya schemat


Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ifall någon mer än jag på maillistan helt oväntat fått ännu ett (eller flera?) email, så notera datumet.

 

I morgon är det alltså 200+20+200 6-handed THNL.

 

Jag fick idag ett email som yrar om två evenemang samma dag... men en noggrannare inspektion visar att det är daterat 1/9 och har legat och jäst på avsändarens (hotmail) server sedan dess. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall någon mer än jag på maillistan helt oväntat fått ännu ett (eller flera?) email, så notera datumet.

 

I morgon är det alltså 200+20+200 6-handed THNL.

 

Jag fick idag ett email som yrar om två evenemang samma dag... men en noggrannare inspektion visar att det är daterat 1/9 och har legat och jäst på avsändarens (hotmail) server sedan dess. :)

 

Har jag fattat det rätt?

Du fick ett september-mail nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, det låter jättekonstigt det där! :?

 

Den enda kontrollen jag har är att kolla min egen mail och den verkar bara ha fått in det aktuella mailet.

 

När utskicket görs så får vi cirka 10-14 failures/delays (av 450) och det kan ju vara en "delay" ni fått.

 

Hoppas det funkar bättre nästa vecka! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

minken skrev:

Vad hände med dealers choice turneringarna???? Nån måste ju lobba för roliga spel så vi inte behöver sitta o grinda THNL varje vecka....

 

Pem skrev:

 

Det är ju inte THNL varje vecka. Vi har haft en omaha, och det ska väl vara en 7-stud snart?

 

(Personligen tycker jag att dealer's choice funkar dåligt som turnering, det hör hemma på cash-borden.)

 

 

 

 

Jag vet inte PEM men 19 st Texas NL turneringar, 1 Omaha och 1 7CS tycker jag låter som väldigt mycket Texas. Däremot kanske största massan vill spela Texas NL men att påstå att det inte spelas mycket Texas håller inte.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

/.../

Pem skrev:

 

Det är ju inte THNL varje vecka. Vi har haft en omaha, och det ska väl vara en 7-stud snart?

 

/.../

 

Jag vet inte PEM men 19 st Texas NL turneringar, 1 Omaha och 1 7CS tycker jag låter som väldigt mycket Texas. Däremot kanske största massan vill spela Texas NL men att påstå att det inte spelas mycket Texas håller inte.....

 

Jag har aldrig påstått att "det inte spelas mycket Texas".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skriver att det vore roligt med lite fler spel än texas NL o du svarar:

 

Det är ju inte THNL varje vecka. Vi har haft en omaha, och det ska väl vara en 7-stud snart?

 

Vad svarar du på då? Jag skrev i min fråga att det var mkt texasNL o du svarar att det visst spelas andra spel o tar upp Omaha o 7CS som exempel hur skall jag tolka det?? 2spel av 21 vet även jag att det skall spelas andra spel än TexasNL. Men om du inte menade att visa att det visst finns en variation i speltyp så vet jag inte vad du egentligen menade med ditt inlägg. Ifall det bara var en påminnelse om hur schemat ser ut så förstår jag inlägget, annars gör jag inte det. Om det var min exakta formulering som du störde dig på att jag skrev:

 

Vad hände med dealers choice turneringarna???? Nån måste ju lobba för roliga spel så vi inte behöver sitta o grinda THNL varje vecka.... så kan jag ändra den till nästan alla veckor...

 

Men med mitt inlägg så ville jag självklart få igång en diskussion om det finns något intresse av andra turneringsformer än Texas NL i UPS. Detta eftersom det på 21turneringar endast spelas 2 andra former av poker. Plus att skall man vara riktigt petig med formulering så spelas det även Texasturneringar under de 2 söndagarna som det spelas Omaha och 7CS....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sugen på PL omaha turneringar och även någon PL 7stud fastän jag inte är någon höjdare. Vore faktiskt rätt skoj att ha Kansas City Lowball draw 1 gång om året för känslan.

 

Blir dock inte medlem förens nästa år som jag sagt tidigare, men då ska jag minsann rösta för det =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...