Gå till innehåll

POKERFORUM.nu 21/8-LIVE resultatlista?


Matteprof

Recommended Posts

Måste bara säga grattis till Henka "jenka45", hans egna ord efter turneringen var "Du får väl säga att det var du som lärde mig spela". Dock ska jag inte ta åt mig av det, men ett grattis är väl på sin plats!

¨

PS. QoS, är besviken över att du inte döpte om turneringen till "nizze celebrity tournament", min födelsedag trots allt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svårt att svälja att minken gled in förra mig pga av hans akuta toabesök när han åkte ut kort före mig... :lol: Men det kan jag bjuda på efter min utdragning mot honom i Gefle Pokers sommarturnering!

 

Suverän turnering. Trist bara att det bara är två ggr per år.. men jag tycker ändå inte ni ska köra oftare för då kanske lite av charmen och spänning försvinner. Nu är det ju verkligen en "gathering" för sveriges pokerintresserade där samtalen och nya bekantskaper ger lika mycket som spelet!

 

Dessutom finns det ju massor av andra bra turneringar under resten av året... pokerkryssningen, No Limit Gefle (http://www.geflepoker.se), mfl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...