Matteprof Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Hur blev slutställningen? Har inte hittat någon och den som skulle vara liveupdate funkar ju inte. Vore ju kul att veta vilka som kom ITM Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Eftersom det var rätt många (ca. 15%) som inte skrev upp sig på listan så kommer den behövas uppdateras manuellt, återkommer så snart den är klar. - QoS Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Så där, kolla på http://pokerforum.nu/live.php?mode=resultlist Top 18 placeringarna är korrekta, tror att dom översta 40-50 placeringarna är hyfast exakta, sen är det +/-5 per placering. Men man får en uppfattning om ungefär vart man placerade sig i alla fall. - QoS Citera
nizze Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Måste bara säga grattis till Henka "jenka45", hans egna ord efter turneringen var "Du får väl säga att det var du som lärde mig spela". Dock ska jag inte ta åt mig av det, men ett grattis är väl på sin plats! ¨ PS. QoS, är besviken över att du inte döpte om turneringen till "nizze celebrity tournament", min födelsedag trots allt! Citera
parre Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Jävligt kul turnering. Min insats dock ej värd att nämna - fick syn på en bluffallin, men inte mycket att göra åt saken. Cashgamet efteråt var jävligt skoj, men dyrt... Citera
GsusSWE Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 svårt att svälja att minken gled in förra mig pga av hans akuta toabesök när han åkte ut kort före mig... Men det kan jag bjuda på efter min utdragning mot honom i Gefle Pokers sommarturnering! Suverän turnering. Trist bara att det bara är två ggr per år.. men jag tycker ändå inte ni ska köra oftare för då kanske lite av charmen och spänning försvinner. Nu är det ju verkligen en "gathering" för sveriges pokerintresserade där samtalen och nya bekantskaper ger lika mycket som spelet! Dessutom finns det ju massor av andra bra turneringar under resten av året... pokerkryssningen, No Limit Gefle (http://www.geflepoker.se), mfl Citera
Nusseman Postad 22 Augusti , 2004 Rapport Postad 22 Augusti , 2004 Ah, traditionen håller i sig ser jag... Slår man ut mig hamnar man in the money. Snyggt jobbat Supersweeed! Citera
Supersweed Postad 22 Augusti , 2004 Rapport Postad 22 Augusti , 2004 Ja nusseman...tackar!!.... måste fått några extra krafter av dina marker! Det var en mycket trevlig kväll! Citera
Akerman Postad 22 Augusti , 2004 Rapport Postad 22 Augusti , 2004 Grattis Jenka45 77 vs K8 nice nice=) Jag förväntar mig ett snyggt foto nu med Henka hållandes 77 i handen o pengar i den andra-la-wsop-style! Citera
Recommended Posts