Gå till innehåll

Siola Lola "Winning the million" Sökes


wc3ard

Recommended Posts

Hej!

Var rätt grym pokerturneringsspelare långt tillbaks i tiden, mycket tack vare en suverän videoserie producerad av "Siola Lola" som är en flerfaldig vinnare av Sunday million m.fl stora pokerturneringar. I hans videoserie går han igenom sina viktigast spelade händer i en av sunday million turneringarna han vunnit. Suveränt förklarat av honom från början till slut, tror serien är uppdelad i 4 delar, 1h/styck. När jag studerat den videoserien vart jag som sagt rätt bra på turneringar, men nu jag ett problem.
Videoserien finns ej tillgänglig någonstans, har googlat i timmar efter timmar för att försöka hitta denna skatt av information, men det tycks ej gå att hitta.
Hade tillgång till videoserien genom en hemsida jag var medlem i, "pokersavvy.com" eller "pokersavvyplus.com" jag kommer inte ihåg exakt, hursomhelst har dom lagt ner för några år sen.

Har någon tillgång till denna videoserie och vill dela med sig av den, vore jag evigt tacksam. Skulle vilja studera mina turneringsfärdigheter igen, och komma tillbaka i gamet.
Om någon har videosarna i nån gammal mapp på datorn, rekommenderar jag starkt att studera den för den som vill bli bra på turneringspoker. (MTT)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rättelse, spelaren heter "siola iola" alltså initialerna s.i. Videoserien heter "winnin the million"
Det finns några samples på youtube av videoserien som ser ut såhär


Swishar 100kr till den som hittar och skickar mig en kopia på materialet jag söker. Bör finnas i nån pokerdatabas nånstans.

Redigerad av wc3ard
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...