Feedback Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Dear Valued Customer and Poker Player, We are pleased to announce that the second installment of Howard Lederer's Secrets of No-Limit Hold 'Em series, More Secrets of No-Limit Hold 'Em, is almost ready for release. Clocking in at almost two hours, this tape is aimed at poker players looking to take their game to the NEXT LEVEL. MORE SECRETS is loaded with Howard's patented No Limit Hold 'Em knowledge, including his personal secrets for: SLOW PLAY INFORMATIONAL RAISES VALUE OF THE SUITED CONNECTOR SPOTTING "TELLS" SIZING UP YOUR OPPONENTS Någon som har sätt denna? Citera
skywalker Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Nej, men jag letar. Någon som har den? Citera
Cain Postad 21 Augusti , 2004 Rapport Postad 21 Augusti , 2004 Någon som har sätt denna? Denna "pressrelease" antyder ju inte ens huruvida den är släppt eller, om inte, när den ska släppas. Så, är den ens släppt ännu? Liksom intressant information innan man börjar leta. Citera
Feedback Postad 22 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2004 Någon som har sätt denna? Denna "pressrelease" antyder ju inte ens huruvida den är släppt eller, om inte, när den ska släppas. Så, är den ens släppt ännu? Liksom intressant information innan man börjar leta. Den ska tydligen finnas ute för försäljning.. Allt jag vet. Citera
callans Postad 23 Augusti , 2004 Rapport Postad 23 Augusti , 2004 Någon som vet vilka som distrubuerar filmen? Citera
baller Postad 23 Augusti , 2004 Rapport Postad 23 Augusti , 2004 patented hmm patenterad kunskap, intressant, får man spela som honom då eller bryter man mot upphovsrätten då??? Eller måste man betala avgift? Citera
jaguar Postad 26 Augusti , 2004 Rapport Postad 26 Augusti , 2004 Skulle inte förvåna mig. I USA är det tillåtet att patentera affärsprocesser. Citera
quads Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Vem fan bryr sig om kropps-tells när en överväldigande majoritet spelar på Internet? Citera
Henkeman Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Vem fan bryr sig om kropps-tells när en överväldigande majoritet spelar på Internet? hmm... låt mig se.... De som INTE bara spelar på nätet? Många av de som spelar på nätet spelar även hemma eller på någon klubb ska du se. Citera
quads Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Vem fan bryr sig om kropps-tells när en överväldigande majoritet spelar på Internet? hmm... låt mig se.... De som INTE bara spelar på nätet? Många av de som spelar på nätet spelar även hemma eller på någon klubb ska du se. Trodde svaret var tydligt från mitt svar, men får väl lägga till ett ":)" nästa gång. Citera
Henkeman Postad 29 September , 2004 Rapport Postad 29 September , 2004 Mason Malmuth har recenserat videon på 2+2:s forum: More Secrets of No Limit Hold ’em: The Ultimate Guide to All-in Texas Hold ’em (9) by Howard Lederer. This is the second DVD of the series and it picks up where the first one left off. The discussion becomes more sophisticated as Lederer discusses many topics that most viewers should find helpful to their games. This includes how much to bet, when you should limp in, when and how to play suited connectors, when to slow play, which cards on the river are good for your hand, and some advice for tournaments. I thought the information was accurate and well presented. My only criticism is in the nature of the DVD itself. There’s much less information than what you would find in a good book, and it’s not easy to go back and review a specific section that you might highlight if it appeared in a book. But other than that, it’s some of the best advice currently available on no limit play. Citera
Feedback Postad 29 September , 2004 Författare Rapport Postad 29 September , 2004 Så, nu har man sätt den och den är bra... Ska skumma igenom den lite till sen. Citera
Henkeman Postad 29 September , 2004 Rapport Postad 29 September , 2004 Jag är lite över halvvägs igenom den, bra hittills. Mycket bättre än den första. Citera
Manonwheels Postad 29 September , 2004 Rapport Postad 29 September , 2004 Var får man tag på den och hur mycket kostar kalaset? Citera
QoS Postad 29 September , 2004 Rapport Postad 29 September , 2004 CardPlayer har den i sin webshop, https://secure.cardplayer.com/shop/product_info.php?products_id=118 Kostar $29.95, sen tillkommer nog frakt och ev. tull+moms. - QoS Citera
Matteprof Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 Sådär ja. Då har man sett filmen. Jag tycker den är riktigt bra och tänkvärd. Man kan förstå att Howard är en framgångsrik pokerspelare när man kikar på filmen... Citera
Henkeman Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Det märks att han har spelat en hel del... (sitter han med armarna i kors över magen så kan han vila sina hängbröst på underarmarna ) Citera
santiago Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Den är ju definitivt mer sevärd än Phil Helmuts "instruktionsfilmer". Citera
Mort Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Den är riktigt intressant, en video kan ju i många fall inte bli lika djup som en bok då man börjar räkna siffror skulle nog få många att somna framför tvn, men den var helt okej. Han går utanför sin "plan" han visade i första videon, händer som i vanliga fall inte är så bra osv, vilka händer som är bra att limpa in med osv, vilka floppar man ska akta sig för och lite sånt. För om man bara ska lira de händer han har på sitt papper i första videon kommer man få väldigt lite att göra vid en turnering, och man kommer bli alldeles för lätt att läsa. Citera
eurythmech Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jag måste säga att jag tyckte den var väldigt intressant. Citera
toppace Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Absolut sevärd film!! Den kräver dock att man spelat lite men... /Robban Citera
toppace Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Är han inte lite fet eller är det bara skjortan? Citera
Stoneburg Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Tycker snarare att han är bitig än fet... påminner lite om Michael Madsen i kropptyp. Videon är hästlängder bättre än ettan. Ettan var ju mer en nybörjarguide till holdem med några tips om hur man organiserar homegames, i den här videon fick man ju lite information och teorier. Tyckte det fanns en del matnyttigt i den. Citera
Reaper Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Jag tycker den första och "more" är utmärkt, lärt mig väldigt mycket från hans filmer. Dock ska man juh ha spelet lite innan man ser "more secrets" som han även säger i filmen Den som inte har den, skaffa den ! Citera
Recommended Posts