Thomas73 Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Kanske inte var sååå bra när jag läser lite mer nogrannt... Citera
Nesta_ Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Funkar Betfred med Pokertracker? Och var hittar jag mina hand historys? ty Citera
ski_punk Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 Satte in $250 via mitt Visa. Blev klar me bonusen o skulle casha ut. Men under tiden hade ju mitt kort gått ut och jag hade fått ett nytt kort. Fick ett mail där de sa att mitt kort hade gått ut och bad mig kontakta dem för nya kortuppgifter, vilket jag gjorde. Sen åkte jag o jobba, när jag kom hem såg jag att de ändrat kortnummret. Dock hade jag fått ett mail där det stod att jag var tvugen att stänga av funktionen att anväda InstaDebitVallet att deposita och withdrawa med för att kunna få ut pengarna till mitt kort. Saken är den att jag kan inte dissabla den funktionen. Ringde igen, de kunde inte göra nått eftersom account service inte va där förrutom under office hours. Detta hänt nån annan? Jävla skumt e det iaf. Ska ringa imorgon o se om de kan fixa det. Citera
demogorgon Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Funkar Betfred med Pokertracker? Och var hittar jag mina hand historys? ty http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=13476&highlight=ipoker Verkar som det är under utveckling. Citera
Njordir Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Precis testat betfred och bara positiva erfarenheter så här långt, även vant mig vid heltäckningsmattan . Dubbla snabba svar från supporten och även live support som söker upp dig när du är online. Luriga gubben som dyker upp när man vunnit en tour är ju bara för skön, haha. Citera
Ledrash Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Det verkar som att de bara har $100 i bonus enligt Dave på lajvsupport. Jag trodde det var 250? Då blir det inget konto där... Citera
MP Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Den gamla på $250 finns inte kvar, iaf inte enligt dom tidigare kraven. Citera
chrisdahman Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Fick ett mail nyss om någon 200% deposit bonus. Någon annan som också fått detta och provat den? Isf, tar det lång tid innan man clearat den osv? Citera
LosKvastos Postad 19 Juni , 2010 Rapport Postad 19 Juni , 2010 Hej, funderar på att börja lira hos BetFred. Någon som spelat/spelar där och kan bidra med lite åsikter? Hur är deras VIP-program jämfört med övriga inom iPoker-nätverket? Hur är supporten? Snabba utbetalningar? Övrigt, positivt, negativt? Mvh LosKvastos Citera
MacDaddy Postad 19 April , 2011 Rapport Postad 19 April , 2011 Hur mkt RB motsvarar denna bonus? http://www.betfred.com/UK/2/PokerStatic#action=sign_up_bonus&selected-menu-id=_MenuItem_First%20Deposit%20Bonus Citera
Recommended Posts