dksthlm Postad 6 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Nu har Micke Thuritz en miljon, det blev all-in mellan Thuritz och Wille Tann. Micke raisa, Willie slog om all-in med shortstack. Micke 68 spader Willie AK Flop AK6 1 spader, ja, resten förstår ni....runner-runner spader. Borde väl stå!? Citera
dksthlm Postad 6 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2005 japp, det ska visas i engelsk TV. Bravo tror jag den hette....i september Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 vad hette han sa du, Mikael Tur-litz`? Citera
dksthlm Postad 6 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Micke slog precis ut Ken med AK mot A4. Micke raisa ut först, en kille syna, ken allin, micke syna Micke AK Ken A4 2 potter senare slogs Chip Jet ut, dvs nu bara 3kvar... Citera
fl0w Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Micke slog precis ut Ken Vilket pucko Citera
emilio_barzini Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 All in med A4 ? Den handen vill jag se lite mer av.... Stackarna? Blindsen? Stora höjjningar? Va ken short? Citera
fraallan Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 1st: Mikael Thuritz - $1,185,000 2nd: Iwan Jones - $992,000 3rd: Henrik Joern - $623,000 Citera
dksthlm Postad 6 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Thuritz hittade precis efter en liten rökpaus AA mot AK som stod mot den lilla stacken. Dansken henrik Joern ut som 3:a. Micke har nu över 2milj i chips av 2,8milj!!!! dvs. nu e det Heads-Up Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 All in med A4 ? Den handen vill jag se lite mer av.... Stackarna? Blindsen? Stora höjjningar? Va ken short? antagligen, så hade han väl sett 68-raisen innan. Citera
Hasselby Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Heja Micke! Vekar vara en ung kille: "Mikael now has over a million in chips and an awesome amount of control over this final table. Not bad for a kid not even old enough to sit a the tables in Vegas!" Citera
dksthlm Postad 6 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Stämmer bra, han är bara 20år...dock spelat i ca 3. Citera
Skanke Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Stämmer bra, han är bara 20år...dock spelat i ca 3. 3 pungter hur länge var det nu igen, jag har förträngt det jag lärde mig i skolan....... Citera
vetgirig Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Micke slog precis ut Ken Vilket pucko Talar du om Ken eller Micke ? Citera
dksthlm Postad 7 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Semi-TILT, Thuritz kom 2:a....ni får läsa mer på http://www.savagetournaments.com Citera
Indrivaren Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Micke slog precis ut Ken med AK mot A4. Micke raisa ut först, en kille syna, ken allin, micke syna Micke AK Ken A4 2 potter senare slogs Chip Jet ut, dvs nu bara 3kvar... Omöjligt. Ken Lennaard har ju aldrig förlorat en pott Citera
Sunk Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Hur stor är Thuritz inom poker världen? Min bror och han gick i samma klass under ett par år då jag umgicks med honom. Har varit ute med han och bror på krogen någon gång och vet att han vunnit nån speedpoker turnering och att han är proffs. Men mer än så vet jag inte. Kan någon berätta mer? Citera
dksthlm Postad 7 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Här finns lite mer info om hans "Live" placeringar: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=3495 På Internet spelar han mest hög (50-100$ & 25-50 NL) varvat med högsta Limitgamsen samt lite Omaha. Hans nick varierar mellan "Tipex", "Thuritz", "Selejuka" m fl. Han passar på att tacka för det stöd han fick under turneringen igår. I efterhand är han lite tiltad för att han synade sista potten (stege mot kåk) men det känns nog bättre inom ngr dagar.... Citera
nexra Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Var det inte han ken tränade med inför mötet med Greg Raymer ? Citera
fl0w Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Hopp, när han torskade räckte det med en länk istället för att beskriva vad som hände? Citera
Indrivaren Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Var det inte han ken tränade med inför mötet med Greg Raymer ? Ja. Citera
Recommended Posts