Dahlberg Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Back 300 faktiskt.. va ingen höjdarmånad måste jag säga... Citera
Oskarsson Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Kör bara sngs €20 och en del multis.. plus ca €1100. Inte helt nöjd pga mitt ITM bara kom upp till 42% på sng.. men men plus är plus Du var mig en kräsen en. Håller du 42% under en längre tid så får du vara nöjd? Citera
Zindar Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Jag (som knappt postar något ) är supernöjd med mitt resultat. Jag är en nybörjare inom poker och jag har spelat sen februari från och till (mest från) och i början av månaden var jag totalt $30 back. Detta på 5 månader eller vad det nu blir. Nu var jag på semester och tänkte att nu ska jag spela lite seriösare. Jag gick $200 plus. Känner att jag börjar lära mig spelet bättre och bättre. Har flyttat över pengarna till neteller och ska bonus-hora lite . Mitt nuvarande mål är att jag ska gå $350 plus ($150 kvar) för jag har en onödig sak jag vill köpa för så mycket /Erik Citera
Recommended Posts