pozz2 Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 nån mer än jag som har fått mail av dom om detta. Det stod att jag hade varit i en SnG när dom fick serverproblem o att detta skulle va kompisation,helt ok tycker jag. Men jag spelade inte nån turnering då utan fick inbjudan ändå,alltså skickas den ut till alla eller? Citera
Lantash Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 nån mer än jag som har fått mail av dom om detta.Det stod att jag hade varit i en SnG när dom fick serverproblem o att detta skulle va kompisation,helt ok tycker jag. Men jag spelade inte nån turnering då utan fick inbjudan ändå,alltså skickas den ut till alla eller? Har också fått det brevet, men jag har inte alls spelat in någon turnering på 24h Citera
Wiseguy Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Final på denna ikväll 19:00, 40 000€ Guarantee, någon mer här som är med...? Citera
asken Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Spelade den och åkte runt 100 efter att ha hamnat all in på turn med nötstegen mot ett set som klonkade kåk på rivern. Hade ca 600 marker kvar efter det som jag lyckades dubbla med KJ men åkte sen när jag fick en gratis flopp i BB och floppade openended straightdraw och ett flushdraw som inte klonkade. Citera
Recommended Posts