Bernhard1 Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Hallå alla underbara intellekt som finns på detta forum. * Stort tack till Båten, Brusig, Steve och andra som glatt delar med sig av sina erfarenheter samt kunskap. Ni är helt underbara. Vet inte riktigt vad som kommer bli av med denna tråd, men frågade nyligen min flickvän om hon ville gifta sig med mig, vilket hon sade ja till I och med detta så vet jag att ungar kommer om 1-2 år och det är dags jag slutar kasta tid på skit, pluggar hårt och äntligen når min fulla potential. Vissa av er vet vad jag nickar men för stunden får ni gärna hålla det privat Spelar framförallt NLHE /4 och /5 på SvS. Går jättebra och bör flytta upp till /10 snart. * Har nu också börjat studera PLO vilket jag finner väldigt intressant. -- Mål för December är 220 timmar loggade samt 30-60 min studier per dag. LFG 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Grattis! och Lycka till! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 3 December , 2020 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2020 En liten fråga om site vid sidan om SvS: ( Vill nämligen kunna tableselecta om SvS borden är för reggiga vid vissa stunder, eller helt enkelt lira ett par till bord) * Fick råd om att testa bet365, vilket är Ipoker. Kundtjänst sa dem inte erbjuder rakeback längre men det kanske är en lögn? Hur är det egentligen? Är också öppen för att testa Unibet. Men hur mycket förlorar man på att vara Svensk där egentligen? 888 är nog den sämsta av dem alla. Stars verkar helt okej trots det är så hög rake. Tankar om ovan? Tackar och bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Kul GL passa på att lev lite nu innan det är kört ? Bet365 har en efterbliven pokersupport ifall problem skulle uppstå iaf. Finns garanterat vettigare siter om det är en fråga om nätverk, fast det kanske det inte var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 3 December , 2020 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2020 40 minuter sedan, säger bomanlol : Kul GL passa på att lev lite nu innan det är kört ? Bet365 har en efterbliven pokersupport ifall problem skulle uppstå iaf. Finns garanterat vettigare siter om det är en fråga om nätverk, fast det kanske det inte var ? Tack Boman, hehe Är öppen för att lira på vilket nätverk som helst. Men lär undvika sites där andra spelare får bra RB ( Party, Unibet? mfl ). Har du något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Nej, tyvärr! Har själv bytt från B365 till PAF som är på samma nätverk, lirar dock bara turrar. Vet inte hur PAF är men supporten verkar mer sugen på poker än den på 365 iaf. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Välkommen till forumet kompis! Kul med en till DB! Tycker ditt namn låter väldigt bekant av nån anledning, men jag kan inte sätta fingret på det glglgl! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
szenna15 Postad 3 December , 2020 Rapport Share Postad 3 December , 2020 Namn SVS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 20 December , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2020 Update incoming vid månadens slut. Ska försöka hålla det till ungefär en gång i månaden. Men när jag ändå är här. Kan någon vänlig själ hänvisa mig till någon bra affiliate som har deals för Ipoker mfl? Vill kolla möjligheter för mina 2 kompisar jag hobbycoachar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 20 December , 2020 Rapport Share Postad 20 December , 2020 Om det är svenska kompisar så kan de ej få rakeback på någon site. I övrigt tycker jag inte det finns några bra affar, är en mardröm att ha och göra med 99% av dem. Tror seriöst du kan googla dig till en bättre affe än dem flesta med. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 20 December , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2020 Den 2020-12-03 kl 19:56, säger szenna15 : Namn SVS? Missade denna. Håller det hemligt för stunden -- Tack för alla lyckoönskningar osv för övrigt. Alla är så trevliga på detta forum, uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 20 Mars , 2021 Rapport Share Postad 20 Mars , 2021 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts