Gå till innehåll

Vilka kortlekssymboler vill du ha?  

374 medlemmar har röstat

1. 1. Vilka kortlekssymboler vill du ha?

• Alternativ 1 - 2 färgs hela kort
    • Alternativ 4 - 4 färgs halva kort

Recommended Posts

• Svars 162
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

bzkt, klart man är ju "webb-nisse" själv så man vet ju hur man ska programmera för att hitta en optimal lösning, dessvärre kan jag inte php utan endast asp och lite annat skrot.. tror att styles (CSS) blir smidigast.

Jag kommer lätt på nästa PF.nu Live =) För enkelt motstånd på klubben haha.. nästan...... Då hoppas jag att man på PF.nu Live får välja mellan fyrfärg och tvåfärgs kortlek med röstning direkt vid sittningen per bord =) Haha det vore något ni..

"Dom som inte provar något nytt, lär sig sällan något nytt."

Postad

Har grävt i del hela lite, det verkar var körat att enbart pilla om CSSerna i och med att smilesarna parse:as globalt för alla styles/themes och en förändring i presentationen ändrar inte det. :(

Men det verkar finns en mod för smiles uppsättningar för enskilda style/themes, det är lite mer omständigt och ev. krockar det med en annat mod,men med tanke på att poll-resultatet ger min psykbryt så ska jag kolla mer på det hela under helgen. :)

Kisses! ;)

- QoS

Postad

Jag vill egentligen inte ha varken eller. Tycker att J :heart: <--- funkar utmärkt. Men ska man välja så faller rösten på 4färgs! GO GO!

Missar dock upploppet då jag far till Bulgarien imorrn. Undras om det finns några maffiamedlemmar man kan spela poker med där?

Postad
Jepp. För i The Big Game lirar dom med fyrfärgslek.

Öhhhh. Har man något i huvudet lirar man med fyrfärg på nätet.

Intressant synsätt. Man skulle ju faktiskt kunna argumentera för raka motsatsen :) Men, låt oss inte driva iväg OT.

Postad
Intressant synsätt. Man skulle ju faktiskt kunna argumentera för raka motsatsen :) Men, låt oss inte driva iväg OT.

Bananer är gula, så varför ska vi inte ha trefärg?

För att man gör senap av bananer

Postad

Inte nån direkt övertygande majoritet här då. :)

Tills vidare så kör vi på 2-färgen, får ta det under veckan, och ta det hela inte på för stort allvar nu, för det är ju bara kortsymboler! :D

Ska kolla på modden för att köra olika smilesuppsättningar, men det verkar som att det krockar lite med annat just nu. :(

Enjoy! :)

- QoS

Postad

Tills vidare så kör vi på 2-färgen, får ta det under veckan, och ta det hela inte på för stort allvar nu, för det är ju bara kortsymboler! :D

Eftersom VI vann som hejade på 2 färg så var det blodigt allvar!! ;)

Postad

Eftersom VI vann som hejade på 2 färg så var det blodigt allvar!! ;)

Precis :P

• 3 weeks later...