Gå till innehåll

Ännu bättre bonus med X!


QoS

Recommended Posts

Ännu bättre bonus med *********!

 

Så där, idag fick vi OK från 24hPoker att dom uppgraderar kod ********* till max €200! :D

 

Från och med i dag gäller alltså att sign ups med koden ********* ger 30% max €200 i bonus på den första insättningen för nya 24hPoker kunder.

 

Denna sign up bonus hos 24hPoker clearas genom att man spelar 100VIP per €10, och utbetalning sker 30 dagar efter första insättningen.

 

Länk till 24hPoker!

 

Ev. frågor och kommentarer tas i denna tråd.

 

Enjoy! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

What are VIP-points and how do I use them?

 

1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with € 0.30 or more, regardless if you have put money into the pot or not. VIP-points are also earned when participating in tournaments (1 VIP-point is awarded for every € 5 in buy-in but at least 1 VIP-point is always awarded). The points can be used for different promotions, most commonly special tournaments, that we offer to reward our frequent players.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade just upp ett färskt konto på 24h med den där 30% koden. Hade tänkt att göra en första insättning på ~500 riksdaler nu när man får lite extra lön i slutet av månaden.

 

Med tanke på bonuskoden antar jag att 24hPoker är stället att sätta in kosingarna på, men jag har inte riktigt förstått hur det fungerar för att få ut bonus.

 

Säg att jag sätter in 500, får jag 30% (150kr) då efter att ha spelat 150 rejkade händer (150vip) på minst 0,30€?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste tänka i euro. Sätter du in 500 SEK blir det omkring €53, vilket skulle berättiga till en bonus på omkring €16. Dock tror jag inte att man kan få bonusar i mindre enheter än €10, så din bonus skulle bara bli €10. Bonusen kommer in på kontot 30 dagar efter insättning, förutsatt att du tjänat ihop minst 100 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från och med i dag gäller alltså att sign ups med koden X100SFD1 ger 30% max €200 i bonus på den första insättningen för nya 24hPoker kunder.

 

Frågan är då denna: Jag har ett konto hos 24hpoker men har aldrig satt in några pengar där överhuvudtaget, får jag då denna bonus vid min första insättning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är då denna: Jag har ett konto hos 24hpoker men har aldrig satt in några pengar där överhuvudtaget, får jag då denna bonus vid min första insättning?

Koden är för själva sign upen, inte för fösta insättningen. Har du använt koden vid sign up kommer du automatiskt få bonusen vid första insättningen.

 

Har du inte använt koden under sign up kan du inte använda den som vid första insättningen.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...