QoS Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Ännu bättre bonus med *********! Så där, idag fick vi OK från 24hPoker att dom uppgraderar kod ********* till max €200! Från och med i dag gäller alltså att sign ups med koden ********* ger 30% max €200 i bonus på den första insättningen för nya 24hPoker kunder. Denna sign up bonus hos 24hPoker clearas genom att man spelar 100VIP per €10, och utbetalning sker 30 dagar efter första insättningen. Länk till 24hPoker! Ev. frågor och kommentarer tas i denna tråd. Enjoy! - QoS Citera
Matteprof Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Synd det inte var en re-load bonus. Man blev ju så bortskämd av Bestpokers bonus som man clearade med €60 för 100 VIP Dock €200 max är ju alltid trevligt Citera
Ebola Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Satan, signade ju bara för ngn vecka sedan... EDIT: Borde den inte heta X200SFD1 nu? Citera
baymouth Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Går det att utnyttja bonusen om man signar upp med koden, men skickar pengar till 24h-kontot från ett annat b2b-konto? Blir så dyrt o skicka pengarna till neteller o sedan till 24h pga växlingsavgifterna. Citera
Papa Kubo Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Går det att utnyttja bonusen om man signar upp med koden, men skickar pengar till 24h-kontot från ett annat b2b-konto? Utan att veta något säkert så har jag väldigt svårt att tro att det skulle fungera. Citera
lfx Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Att du får ut €10 av bonusen för varje 100 VIP-poäng du genererar. Citera
gein Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Och hur tjänar man VIP-poäng? (Inget jag är bekant med) Citera
lfx Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 What are VIP-points and how do I use them? 1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with € 0.30 or more, regardless if you have put money into the pot or not. VIP-points are also earned when participating in tournaments (1 VIP-point is awarded for every € 5 in buy-in but at least 1 VIP-point is always awarded). The points can be used for different promotions, most commonly special tournaments, that we offer to reward our frequent players. Citera
rulti Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Kan man får den bonusen även om man inte är en "ny" kund? Jag har aldrig gjort någon insättning där men jag har spelat där rätt mycket. Jag fick nåt litet kort av gdaily med 20 € att spela för och använde den koden när jag skaffade konto. Citera
QoS Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 rulti, koden gäller tyvärr bara helt nya kunder utan tidigare konto. - QoS Citera
Doubleofaces Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Signade just upp ett färskt konto på 24h med den där 30% koden. Hade tänkt att göra en första insättning på ~500 riksdaler nu när man får lite extra lön i slutet av månaden. Med tanke på bonuskoden antar jag att 24hPoker är stället att sätta in kosingarna på, men jag har inte riktigt förstått hur det fungerar för att få ut bonus. Säg att jag sätter in 500, får jag 30% (150kr) då efter att ha spelat 150 rejkade händer (150vip) på minst 0,30€? Citera
Papa Kubo Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Du måste tänka i euro. Sätter du in 500 SEK blir det omkring €53, vilket skulle berättiga till en bonus på omkring €16. Dock tror jag inte att man kan få bonusar i mindre enheter än €10, så din bonus skulle bara bli €10. Bonusen kommer in på kontot 30 dagar efter insättning, förutsatt att du tjänat ihop minst 100 VIP. Citera
Doubleofaces Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Tar de ens VIP-poäng för att utbetala bonusen eller får man ha kvar dom? Man kan ju regga sig på turneringar för dom. Citera
Caines Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Tar de ens VIP-poäng för att utbetala bonusen eller får man ha kvar dom? Man kan ju regga sig på turneringar för dom. Du behåller dina VIP Citera
Peder.A Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 En fråga angående bonusen: Måste jag tjäna ihop min VIP-poäng inom en fast tidsram för att få bonusen eller kan jag sega till mig den? Citera
dedu Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Gäller bonusen på första insättningen? Eller fungerar bonuserbjudet på samma sätt om man för över från en annan sida i nätverket? (isåfall har jag sumpat max bonusen) Citera
busen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Gäller bonusen på första insättningen? Eller fungerar bonuserbjudet på samma sätt om man för över från en annan sida i nätverket? (isåfall har jag sumpat max bonusen) första insättningen. Du har inte sumpat den genom att föra lver från annan klient. Citera
Nickefik Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Från och med i dag gäller alltså att sign ups med koden X100SFD1 ger 30% max €200 i bonus på den första insättningen för nya 24hPoker kunder. Frågan är då denna: Jag har ett konto hos 24hpoker men har aldrig satt in några pengar där överhuvudtaget, får jag då denna bonus vid min första insättning? Citera
QoS Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Frågan är då denna: Jag har ett konto hos 24hpoker men har aldrig satt in några pengar där överhuvudtaget, får jag då denna bonus vid min första insättning? Koden är för själva sign upen, inte för fösta insättningen. Har du använt koden vid sign up kommer du automatiskt få bonusen vid första insättningen. Har du inte använt koden under sign up kan du inte använda den som vid första insättningen. - QoS Citera
-arki- Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Om man satt in 200 euro, och sedan får 10 euro per 200VIP måste man då spela ihop samtliga VIP poäng för att få ut någon bonus eller räcker det att spela tex 400VIP efter 30 dagar för 20 euro? Någon som vet? Citera
Papa Kubo Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Du behöver inte spela ihop hela bonusen utan får den utbetald i steg om €10 för varje inspelade 100VIP. Citera
Espen Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Gäller denna bonuskod än? På 24H hemsida har dem en annan kod som ger dig 10€ för 200VIP vilket är betydligt sämre. Citera
QoS Postad 8 September , 2005 Författare Rapport Postad 8 September , 2005 Espen, japp den gäller fortfarande! - QoS Citera
Recommended Posts